نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
جنگ قبل از دربی بالا گرفت؛ حمله باشگاه پرسپولیس به استقلال/ مشخصا از تقابل با ما ترس دارید!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در واکنش به بیانیه رقیبِ دیرینه که روز گذشته منتشر شد، اقدام مشابهی انجام داد.

باشگاه پرسپولیس در واکنش به بیانیه استقلال که آن را «اقدام مداخله‌جویانه در امر داوری دربی» خوانده، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه پرسپولیس که در سایت رسمی این باشگاه منتشر شده را در ادامه می‌خوانید:

قبل از هر چیز انتظار داریم رسانه‌های محترم و مسئولان ذیربط در فدراسیون فوتبال توجه داشته باشند در شرایطی که هنوز یک هفته از رقابت‌های لیگ باقی مانده تا به هفته برگزاری دربی برسیم، شروع این ماجرا از جانب کدام باشگاه بوده است. چنان‌چه ادامه کار به بازی پینگ‌پنگ شبیه شود، مسئولیت آن با ما نیست و دفاع از خود یک حق بین‌المللی است.
ابتدا به مس‌ رفسنجان تبریک می‌گوییم که با ارائه یک بازی برتر و با شایستگی توانست به مرحله بعد جام حذفی صعود کند، اما باشگاه استقلال در پی حذف از این جام، بیانیه‌ای صادر و درست طبق پیش‌بینی دقیق ما در باشگاه پرسپولیس عمل کرد. شناخت کافی درباره کادر فنی و کادر مدیریتی استقلال، منش‌های ایشان و حتی تلاش بر تاثیرگذاری وارونه در رسانه‌ها، برای ما جای تردید باقی نگذاشته بود که باید منتظر چه مسائلی باشیم.
در پی بازی اخیر استقلال در جام حذفی، قابل پیش‌بینی بود که این باشگاه با پرداختن به مسائل داوری این مسابقه و وارونه جلوه دادن اتفاقات، در وهله نخست تلاش می‌کند ذهن هواداران خود را دچار خطا کند. در مرحله بعدی هم سعی می‌کنند با تاثیرگذاری‌ روی رسانه‌ها، فدراسیون و سازمان لیگ، از این موضوع برای گرفتن امتیازهای غیرمتعارف در لیگ برتر به ویژه در دربی استفاده کنند.
اما کیست که نداند،‌ تیمی که باید نگران بهره‌برداری رقبای خود با فشار به داوران، نه فقط برای دربی بلکه برای کل بازی‌های لیگ برتر باشد، پرسپولیس است. به ویژه که در دربی گذشته ثابت شد داور مسابقه با پشتیبانی وی‌ای‌آر، جای برنده و بازنده را در آن روز و صدرنشین را در پایان نیم‌فصل عوض کرد و البته صدای داخل اتاق VAR هم که فاش نشد!
جالب‌تر این‌جاست که غوغای کنونی آن باشگاه برای تأثیرگذاری روی داوران در حالی اتفاق افتاده که کارشناسی‌های بی‌طرفانه، بیانگر بروز اشتباهاتی به زیان مس رفسنجان است! علاقه‌ای برای ورود به جزئیات داوری این بازی نداریم چون اعضا و ارکان پرسپولیس همیشه روی کار خود متمرکز بوده‌اند اما نگاهی گذرا به اظهارات کارشناسان داوری مشخص می‌کند چه تیمی سود برده و در کمال ناباوری دنبال وارونه جلوه دادن حقایق است.
باشگاه استقلال در شرایطی درباره دربی گذشته وی‌ای‌آر را مانع از بروز اشتباهات داوری خوانده‌ که درست بعد از بازی، مشخص شد برآیند نظرات کارشناسان بر ضرر و زیان پرسپولیس از داوری بوده است. گم شدن یک پنالتی و عدم اخراج هافبک استقلال در اوایل نیمه دوم به تنهایی برای قضاوت هر هوادار بی‌طرفی کافی است.
باشگاه رقیب در حالی که مشخصا از تقابل با پرسپولیس ترس دارد، از حالا با بازی نخ‌نما شده، فرار رو به جلو کرده و به دنبال مشوش کردن فضا است. از فدراسیون فوتبال و ارکان قضایی و انضباطی آن تقاضا داریم با رصد کردن اتفاقات اخیر و رویکرد باشگاه‌ها نسبت به داوری، برخورد جدی با این رویه و عاملان آن داشته باشند.

در همین ارتباط: بیانیه کنایه‌آمیز استقلال؛ حذف از جام حذفی به این دلیل بود!/ برخی با هوچی‌گری سعی در جمع‌آوری امتیاز دارند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴۰
  • ع ق QA ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    پرسپولیسی‌ها راست می گویند مگر میشود با تسلط باند( خطیر مظلومی ماجدی و افشاریان و جاودانی) بر امور فوتبال بضرر استقلال کار کنند؟! ببینید کجا از دستتون در رفت
    • شاهین IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
      هر بازی یک پنالتی برای استقلال..
    • استقلال ۲ پرسپولیس 0 IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
      لنگیا چرا به خودشون گرفتن ؟ آهان چون اینا هم گل آفساید زیاد زدن و داوران پذیرفتن برای همین ناراحت شدن ...
    • کیسه هوچی IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
      فقط میشه گفت کیسه تنان هوچی همین
    • شمسعلی US ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      کیسه از دربی ترسیده واویلا واویلا 😂😂
  • علی IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    لونگیا فازشون چیه؟ بازی رفت نیمه دوم یه بار از نیمه رد شدن! سیزده امتیاز اهدایی هم این فصل گرفتین
    • قرمزته IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
      شماها تو تمام دربیا تیکی تاکا میشید. شماها ب ما نمیخورید آخه
  • حسن IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    جالبه لونگیا ۱۳ امیتاز این فصل با اشتباهات داوری کرفتن بازم راضی نیستن!!!
    • رضا IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
      اره بد عادت شدن! مافیا هستن
    • من IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      عامو دربی رفت رو یادت بیار بعد حرف از امتیاز بزن در ضمن میشه ی تیم رو یه سال با پنالتی و امتیاز معیشتی قهرمان کرد ولی نمیشه هر سال ی تیم رو قهرمان کرد شما باید با فولاد و سپاهان کل کل کنید ک در حد کیسه هستن و ده سال ب زور ی جام میارن
  • موج آبی IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    فضولپولیس
  • ali IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    باز این خاله زنک بازی های لنگی های حقیر شروع شد. چقدر بای پست و حقیر باشیدکه به بازی ای که به شما ربطی ندارد ورود کنید. و به مس رفسنجان تبریک بگوئید. والله روی هر چی زن هست سفید کردید. برید جای دیگر بساط خود را پهن کنید. تمام شما لنگی ها را جمع کنند اندازه یک علی پروین نمی شوید. با دیدن هم شما لنگی ها در این چندین سال اخی والله باید به علی پروین تان تعظیم کرد. او حد اقل یک مرد بود.
    • شهرام IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      خداییش تو بازی با مس حقتون باخت بود.مشکل شماهااینه که آدرس رو اشتباهی میرین. اگه به جای زوم کردن رو داوری، رو مدیریت و سر مربی باشگاهتون زوم میکردین، اوضاع بهتر از این بود.
  • کیسه پاره IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    از یک جام به بدترین شکل ممکن اوت شدن و با این اوضاع خیط و قمردرعقرب مطمئن هستند در لیگ هم باید مثل همیشه برای سوم به بعد بجنگند برای همین دنبال ایجاد حاشیه و از اب گل الود ماهی گرفتن هستند . حالا که پرسپولیس روزهای تغییر مربی را پشت سر گذاشت و به لطف خدا و حمایت بازیکنان و هواداران روی دور افتخار افرینی مجدد افتاده نباید به این گروه وامانده و حذف شده و مزخرفات صدمن یه غازشان اهمیتی داد و روز دربی باز هم به انها فهماند پاداش را به تلاش میدهند نه به وراجی و حرف مفت زدن .مطمئن باشید این کیسه امسال از پارسال هم پاره تر است .
  • کاربر جدید IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    آنچه که استقلال کهن وزحمات پیشکسوتان رنج کشیده این تیم ماندگار را تضعیف میکند همین حاشیه ها وبقولی ایجاد تنش برای هواداران وحتی بازیکنان خودمیباشد(دور نرویم چرا در کوتاه ترین فاصله بازیکن تیم ملی استقلال موفق به گلی نمیشود که میتوانست نتیجه کلی را تحت و شعاع قرار دهد؟- حردانی-.)همین تنش های خود ساخته میباشد وبه اصطلاح دود به چشم این نسل از هوادارن مظلوم میرود خواهشا فرا فکنی نکنید ما هوادارن پرسپولیس بزرگ خواهان استقلالی قوی ، تکنیکی و آرام هستیم چرا چون بردن یک چنین تیمی، مایه مباهات است ، نه غیر آن، این قدرت را کسب کنید ، لطفاً.
  • رم IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    بعنوان یکی از قدیمی ترین پرسپولیسیهائیکه عاشقانه دوستتون دارم خواهش میکنم فقط و فقط بر روی بازیهایتان متمرکز شده و به هیچ عنوان بدنبال حاشیه سازیهای تیم رقیب نباشید تا انشاءالله ضمن پیروزی تیم همیشه محبوب ارتش سرخ در دربی امسال نیز در پایان فصل همه ی جامها را به دست بیاورید و این تنها دل خوشی ما ار لطفا امسال هم به ما هدیه کنید .
  • خون آبی IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    آی کیو ، باشگاه سرور و تاجدار لنگیا بیانیه داده که در بازی استقلال کبیر با لنگی زنگ تفریح ، از داور خوب و کاربلد استفاده بشه تا حق تاجیها مثل همیشه خورده نشه وگرنه لنگیا که عددی نبوده ، نیستند و نخواهند بود.
    • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
      میدونستید تنها موجودی که خونش آبیه ۸ پاس. کسی که میگه خونم آبیه یا ۸ پاس یا دروغگو
    • وحید IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      شما ک راست میگید بعدشم کاملا مشخصه ک کدوم تیم و کدوم باشگاه هوچی گری رو شروع کرده...بخدا زشته.شما اگه میتونید روز بازی و تو زمین بازی مهارتتون رو نشون بدید نه یک بازی هنوز قبلتر از بازی دربی اونم با فشار قرار دادن زمین و زمان ک بعدش بعد از باختتون بتونید خودتون رو تبرئه کنید عزیزدل!!!!
  • MMD IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    اولا که طبق نظر کارشناسان اشتباهات داوری بازی با مس به ضرر استقلال بود. دوما خواسته استقلال توی بیانیه استفاده از تیم داوری باتجربه و بدون تمایلات رنگی بوده. حالا پرسپولیس طبق معمول دنبال چیه هوادار باهوش میگیره قضیه رو.
  • استقجعل CH ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    تیم بی ریشه و بی افتخار و صد البته بی اهمیت کیسه حکومتی
  • اشنا IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    اگر دربی را ببازند استقلالیها خودکشی میکنند. چقدر زبون و چقدر ضعیف .تیم استقلال شخصیت نداره بخدا.
  • دوچرخه سواران ابرقو EE ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    دوچرخه سواران بهانه گیر هوچی گر
  • لنگی بی اصالت CA ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    ترس اونم از شما ؟ فکر کردی یه تیم دسته یکی رو بردین اونم با گلهای شانسی که خودتون هم خنددتون میگیره توپی که سانتر شد رفت تو گل دوتاش یا اشتباه محرض دروازبان ..فکر کردین از تیم شما میترسیم استقلال سپاهان که خدایی تیم خیلی خوبی هست و تو دقایقی که تیمش ده نفره نشده بود مقابل الهلال اونا رو کرده بود تو قوطی خیلی راحت برد اونوقت تیم شما که عددی نیست حداقل کری میخونی درست بخون بعداز هشت هفته یه برد مقابل تیم دسته یکی و یه برد اونم باز با داوری مقابل ذوب آهن این که کری خوندن نداره شما اگر یه مورد تو بازی رفت دارین ما از سالها تا همین بازی رفت موارد زیادی داریم که باعث برد تیم لنگ شده از کمیته داوران پیروزی و فدراسیون پیروزی خواستاریم تا یه داور خارجی بیارن البته شما همیشه ترس دارین
  • سیروس شمالی IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    چقدر روح دارید شما خدایا شکرت که مرا آبی دل افریدی
  • ع IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    انها‌هوچیگری‌را‌شروع‌کردند‌شما‌چرو‌جواب‌انها‌را‌دادید‌به فکر‌فوتبال‌زیبا‌باشد‌در‌زمین‌نتیجه‌بگیریید‌گرچه‌وار‌هم به‌انهادر بازی‌رفت‌کمک‌کرد‌ولی‌شما چرا‌مثل‌انها‌شروع‌کردید
  • علی IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    حمله باشگاه پرسپولیس؟؟؟ تیم کیسه دو هفته قبل از دربی در مورد داوری اراجیف بافته
  • پرسپولیس زلزله DE ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    پرسپولیس تو این چند ساله ثابت کرده حرفهاشو تو زمین میزنه نه بیرون از زمین با هوچی‌گری...واسه همینه تمام دربی های چند سال اخیر رو برده لرزه به جون شیشتاییا انداخته 🔥
  • حبیب IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    تبریک به تیم الدحیل که با شکست مفتضحانه تیم سوم پایتخت به مرحله بعد صعود کرد.
    • کیسه شش سوراخه IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      حبیب جون یا فوتبال نمی بینی یا جنسش بد بوده😂خداوکیلی تو این پنجاه سال فوتبال ایران یا دسته سه بودین یا کمک نایب قهرمان 😂خیلی رو میخواد تیمی که ۱۰ساله قهرمان هست بگی سوم ،،این طور باشه کیسه میشه تیم ششم
  • لنگی کیسه کش IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    اخه لنگی شما ترسیدید اون لاشی بازی منقاروندتون که داور جرات نکرد اخراجش کنه کمیته داوری انضباطی که بوق تشریف دارند کولی بازی ترابی مثل شلیطه ها داد و هوار راه میندازه داور هیچی بهش نمیگه داور چهارم هم بین دونیمه میره ازش دلجویی میکنه یا سروش که تو هر بازی باید بهش کارت بدهند که داور هیچ نگاه بهش نمیندازه گل سرسبدتون کنعانی که هیچ برخورد انضباطی باهش نمیشه حالا هی برید زر بزنید
  • پرسپولیسیم IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    استقلال: آرامش؟ نه ممنون فقط هوچیگری
  • حسن IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    پرسپولیس تیمی است بابودجه چهل هزار میلیارد تومانی که با این پول می تواند نتیجه هر بازی بخرد از جمله همین بازی اول جام حذفی با تیم نفت گچساران تا زمانی که چنین بودجه سنگینی دراختیار این باشگاه است انتظار بازی جوانمردانه و بازی کردن فوتبال واقعی از این تیم غیر ممکن است.
  • اردشیر IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    همه تیم هایی که مقابل لنگ بازی می‌کنند از داوری ترس دارند این نگرانی فقط مختص به سرور لنگ نیست.
  • محمد IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    اگر..عرصه.دارین.تیمای.عربب.رو.شکست.بدین.پرسپولیسیای.عقده.ای.که.یه. ستاره. هم تواسیا.ندارید
  • امیر IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    واقعا رشته آخه تیمی مثل کیسه درحد پرسپولیسه یا از چه لحاظی قابل مقایسه هست که از عهد بوق به حساب حریف سنتی حساب میشه درشان و بزرگی پرسپولیس نیست بخدا که با این تیم کیسه مقایسه بشه یا حتی کل کل بشه
  • مهدی IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    لنگی جون اینهمه امتیاز معیشتی گرفتید عادت کردید مس رفسنجان پشت خط ۱۸ پنالتی ذوب آهن آفساید شما حرف نزنید شما که۱۲ نفر هستید داور باهاتون جشن قهرمانی می گیره و.....توزمین هیچی نیستید کرک خنده گیرنه لنگی تنان حسابی بسابید🤣

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی