نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
بارسلونا سومین هافبک برتر را می‌خواهد/ تلاش زیاد برای جوش خوردن معامله
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آلیکس گارسیا هدف تابستانی بارسلونا است و آمار و ارقام شگفت‌انگیزی دارد.

بارسلونا آشکارا علاقه خود به آلیکس گارسیا، هافبک خیرونا را نشان داده و گارسیا نیز در ماه نوامبر اعتراف کرد که علاقه‌مند به انتقال به پایتخت کاتالونیا است. اینکه آیا دو باشگاه می‌توانند بر سر رقم معامله به توافق برسند یا نه، هنوز مورد تردید است، اما آمار گارسیا جای هیچ شکی باقی نمی‌گذارد.

بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط موندو دپورتیوو، گارسیا پس از جود بلینگام و تونی کروس از رئال مادرید، سومین هافبک برتر اسپانیا است. از نظر دقت پاس، گارسیا پس از فرنکی دی‌یونگ در رتبه دوم قرار دارد و از نظر تعداد پاس‌ها در رتبه سوم قرار دارد و کمتر از ۷۰ پاس در هر بازی می‌دهد. دی‌یونگ دوباره در این قسمت در صدر جدول قرار دارد، در حالی که کایریان رودریگس کاپیتان لاس‌پالماس بالاتر از گارسیا در رده دوم می‌ایستد. این بازیکن ۲۶ ساله همچنین پس از کروس از نظر پاس‌های بلند در رده دوم قرار دارد.

گارسیا سال گذشته فصل خوبی را پشت سر گذاشت و یکی از هافبک‌های برجسته در این فصل بوده است. میشل سانچس، مربی خیرونا، او را به عنوان رهبر ارکستر تیم خود قرار داده و اغلب این گارسیا است که هم‌تیمی‌هایش را هدایت می‌کند و راه‌حل پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی