نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
چقدر دیر داور زن را به فوتبال مردان آوردیم/ دقت خانم‌ها در قضاوت بیشتر از آقایان است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

غلامعلی همیراد کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: حضور داور زن در دیدار دربی بسیار خوب است و اتفاقاً خیلی هم دیر این موضوع رقم خورده باید زودتر از اینها این کار را انجام می دادیم.

غلامعلی همیراد، کارشناس داوری فوتبال کشورمان در گفتگو با خبر ورزشی، درباره این موضوع که گفته می‌شود احتمال دارد در دیدار دربی یکی از داوران اتاق وی‌آر از جمع داوران خانم کشورمان باشد اظهار داشت: این اتفاق خیلی خوب است و ما باید زودتر از این‌ها به این موضوع فکر می‌کردیم که از حضور بانوان در فوتبال و قضاوت فوتبال آقایان استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: تجربه ثابت کرده خانم‌ها در بحث‌های این چنینی دقیق‌تر از آقایان هم می‌توانند نظر بدهند و به دلیل دقت شان در جزییات مسایل این کار را بهتر هم انجام می دهند. در فوتبال دنیا هم شاهد هستیم که از حضور بانوان در اتاق وی‌آر استفاده می‌شود. چه بهتر که در چنین شرایطی برای قضاوت دیدار دربی حساس برگشت از خانم‌ها هم استفاده شود.

همیراد در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً این اتفاق می‌تواند فتح بابی برای حضور داوران خانم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و مسابقات جام حذفی باشد تا از توانایی‌های این قشر از داوران فوتبال کشورمان نهایت استفاده را ببریم. امیدوارم بتوانیم همه ورزشگاه های کشور را به چنین امکاناتی مجهز کنیم تا از توانایی های داوران خانم و آقای آشنا با این روش قضاوت بهتر استفاده کنیم.

گفتنی است، با اعلام رئیس کمیته داوران، مهسا قربانی در دیدار استقلال - پرسپولیس جزو داوران اتاق VAR است.

بیشتر بخوانید: گلایه شدید علی خسروی پس از انتخاب داور زن برای دربی/ من نقی معمولی هستم...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج کبیر IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
  • دربی باز IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    مشکل فوتبال ما این نیست اینکارها بیشتر ظاهری و شوآف است بیشتر عوامفریبی است ، کمیته داوری که هنوز نمی تواند یک هد ست برای داورانش تهیه کند را چه به این حرفها !!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی