نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
۰ |
۰
مدافع استقلال و قدردانی ویژه از کادر فنی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع تیم استقلال باید  قدردان کادر فنی اش باشد که بعد از شکست در  برابر مس رفسنجان و از دست دادن جام حذفی او را مقصر این اتفاق قلمداد نکردند.

هفته گذشته بعد از پنالتی که صالح حردانی ازدست داد تیم مس به دو گل رسید. در حالی که اگر ضربه صالح حردانی به ثمر می نشست ممکن بود روند بازی تغییر کند. نکته ای که محرم نویدکیا سرمربی تیم پیروز هم بدان اشاره کرد. در پایان بازی محمد نوازی در کنفرانس خبری بعد از بازی اصلا اشاره به پنالتی ای که صالح حردانی از دست داد نکرد.

این رفتار البته از سوی همه ی کادرهای فنی سر نمی زند و خیلی از مربیان تلاش می کنند، در پایان بازی از دست دادن امتیاز را به بازیکن ربط دهند. نمونه اش روز گذشته بعد از تساوی ذوب آهن در برابر هوادار در حالی که ذوب آهن بازی را دو بر صفر پیش بود، محمدربیعی سرمربی تیم میهمان از دو بازیکن تیمش یعنی شایان مصلح و کمال کامیابی نیا انتقاد کرد و گفت: او (شایان مصلح) اعلام می کرد که پنالتی نبود، اما بازیکن با تجربه مثل مصلح آن توپ را دقیقه ۹۴ نباید بی مهابا می‌زد. همینطور کامیابی نیا. خطای وسط زمین که نباید اخراج شوید. بسیار هر دو برای من محترم هستند و دوست شان دارم، اما تجربه آنها باید یاریگر تیم باشد. ما نمی توانیم هر اشتباهی می شود را گردن داور بیاندازیم. هفته قبل مقابل پرسپولیس ۵۰ نفره ۱۰ نفره بازی کردیم و امروز هم همینطور.

در چنین شرایطی صالح حردانی باید قدردان کادر فنی تیم استقلال باشد که در پایان بازی با مس اصلا اشاره ای به پنالتی ای که او از دست داد، نکردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی