نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
مسعود شجاعی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم هوادار با مسعود شجاعی باز هم نباخت...

مسعود شجاعی کاپیتان سابق تیم ملی که قبلا یک دوره کوتاه تجربه همزمان بازی و سرمربیگری در تراکتور داشت، از هفته چهاردهم در تیم هوادار جانشین محمود فکری شد. شجاعی در دو بازی دور رفت به خاطر نداشتن مدرک مربیگری اجازه نشستن روی نیمکت نداشت و تازه از دور برگشت توانست در منطقه مخصوص سرمربیان کنار زمین تیمش را هدایت کند.

اما ببینید در همین ۵ مسابقه در کارنامه مسعود شجاعی به عنوان سرمربی چه نتایج قابل قبولی به ثبت رسیده است؛

  • نساجی ۲-۲ هوادار
  • هوادار ۲-۰ استقلال خوزستان
  • مس ۰-۰ هوادار
  • هوادار ۲-۱ شمس آذر
  • هوادار ۲-۲ ذوب‌آهن

یعنی شجاعی در حالی که خودش تیم هوادار را نبسته از ۵ مسابقه صاحب دو پیروزی و سه تساوی شده است، با ۸ گل زده و ۵ گل خورده و فوتبالی قابل قبول از نظر نمایش.

شجاعی تا قبل از بازی این هفته مقابل ذوب‌آهن هر دو بازی خانگی را برد و از هر دو مسابقه بیرون خانه با امتیاز برگشت. در شیوه یک در میان برد و مساویِ او این بار نوبت پیروزی بود اما کاری که این مربی جوان انجام داد به مراتب ارزشی فراتر از برد داشت.

تیم شجاعی با یک نمایش عجیب و غریب و ضعف‌های مفرط در خط دفاعی دو گل در خانه از ذوب آهن دریافت کرد. تقریبا خیلی‌ها منتظر سوت پایان و اولین شکست شجاعی بودند که دو بازیکن پرسپولیسی ذوب آهن نتیجه مسابقه را عوض کردند. البته این نظر کمی غیرمنصفانه است که بگوییم هوادار تنها به خاطر بازی بد و اشتباهات عجیب کمال کامیابی‌نیا و شایان مصلح توانست به بازی برگردد. این درست که اخراج کامیابی‌نیا تیمش را ۱۰ نفره کرد و مصلح در ثانیه‌های آخر وقت‌های تلف‌شده یک پنالتی بی‌دلیل داد اما همه این‌ها نباید باعث شود که کار بزرگ این مربی جوان را نبینیم یا نادیده بگیریم.

مسعود شجاعی توانست به عنوان سرمربی کامبک بزند؛ بازی دو بر صفر باخته در خانه را با تساوی ۲-۲ عوض کرد. او نقش مستقیم و موثری در این نتیجه داشت چرا که هر دو گل هوادار را بازیکنان تعویضی‌اش زدند؛ هم داریوش شجاعیان و هم بابک مرادی در ۱۵ دقیقه آخر مسابقه به زمین آمدند. یعنی پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌های سابق به یک‌اندازه در این مسابقه به نفع مسعود شجاعی بازی کردند! اما این صرفا یک طنز است؛ مسعود شجاعی در قامت یک مربی نتیجه و نمایش خوبی تا اینجا ارائه کرده است.

این مطلب را هم ببینید: طلسم آبادان نشکست؛ حسرت اولین برد خانگی تا کی دوام دارد؟/ سهراب هم به سرنوشت عبدالله دچار می‌شود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی