نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
ذوب آهن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد ربیعی ضربه بسیار بدی از دو بازیکن پرسپولیسی تیمش خورد.

استقلال و پرسپولیس به عنوان دو تیم بزرگ و محبوب فوتبال ایران روی همه دیدارها و همه بازیکنان و مربیان تاثیر می‌گذارند. بازیکنی که سابقه پوشیدن پیراهن این دو تیم را دارد یا مربی که روی نیمکت آن‌ها بوده تا پایان عمر ورزشی‌اش هرجا که برود این پیشینه همراه اوست. همین حالا می‌بینیم که رسانه‌ها در معرفی مربیان یا بازیکنان یا ارائه آمار قبل از هر بازی با پیشینه آبی و قرمز آن‌ها تیتر می‌سازند و بازی ذوب آهن و هوادار بهترین تیترها را به رسانه‌ها داد!

محمد ربیعی که در ابتدای این فصل بعد از ۴ سال از مس رفسنجان جدا شد، یکی از سه نامزد حجت کریمی برای نشستن روی نیمکت استقلال بود. او به عنوان گزینه اول بعد از جواد نکونام مطرح شد و حتی پای میز مذاکره هم نشست. در توانایی و لیاقت ربیعی کسی تردید ندارد. در نهایت او به اصفهان رفت و از ذوب‌آهن تیمی ساخت که بهترین شروع سال‌های اخیرش را داشت. با وجود همه مشکلاتی که باعث شد ربیعی در نیم‌فصل تصمیم به جدایی از این تیم بگیرد.

هرچه بود و هرچه شد ربیعی در ذوب‌آهن ماند و این هفته در خانه هوادار با دو گل جلو بود. در روزی که او برای اولین بار در دور برگشت کمال کامیابی‌نیا را در ترکیب گذاشت و بازوبند کاپیتانی را هم به کاپیتان سابق پرسپولیس داد. در ترکیب ذوب آهن یک پرسپولیسی سابق دیگر هم بود، شایان مصلح اما همین دو بازیکن کار دست ربیعی دادند! کمال اخراج شد تا تیمش ۱۰ نفره شود و مصلح هم یک پنالتی داد تا بازی مساوی شود!

به این ترتیب کاندیدای اول فصل نیمکت استقلال بیشترین لطمه را از دو پرسپولیسی تیمش خورد. اما از آن طرف زننده هر دو گل هوادار هم دو استقلالی سابق بودند، داریوش شجاعیان و بابک مرادی!

در همین ارتباط: گل‌زنی استقلالی‌ها به سنگربان سابق استقلال/ فروزان دو بازی دو پنالتی؛ نمره خوب برای گلری که باز هم خوش درخشید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی