نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۵
۱۷ |
۷
رفیق صمیمی علی خطیر گزینه مدیرعاملی استقلال شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طی روزهای گذشته اخبار مختلفی پیرامون احتمال تغییرات در راس کادر مدیریتی باشگاه استقلال مجموعه آبی پایتخت را تحت تاثیر قرار داده است.

بروز برخی مشکلات مالی بین استقلال و برخی اسپانسرهایش به ویژه اسپانسر اصلی این باشگاه که مربوط به یک شرکت فروش موبایل بود، اختلافاتی بین برخی از مدیران باشگاه استقلال منجر به برگزاری جلساتی بین تعدادی از اعضا با یکدیگر، دور از چشم سایرین شده است.

در همین راستا مطلع شدیم برخی افراد نزدیک به مدیرعامل باشگاه خبر داده‌اند که گزینه احتمالی بعدی مدیرعاملی برای باشگاه استقلال یکی از نزدیکان علی خطیر خواهد بود. 

فرشید سمیعی که ارتباط نزدیک و تنگاتنگی طی سال‌های اخیر با باشگاه استقلال داشته و به عناوین مختلف از جمله مشاور مدیرعامل، معاون حقوقی باشگاه، عضو هیئت مدیره، سخنگوی این مجموعه و عناوینی از این دست کنار افرادی همچون علی فتح‌الله‌زاده، مصطفی آجرلو، سیدحجت کریمی و حالا علی خطیر حضور داشته، گزینه مورد وثوق برای جانشینی علی خطیر معرفی شده است.

فرشید سمیعی که در طول این مدت همواره یکی از افراد ثابت طی ۲۴ ماه گذشته در این باشگاه بوده طی این مدت تنها در دوران مدیرعاملی کوتاه مدت حجت کریمی از این مجموعه کنار گذاشته شد ولی در سایر اوقات به عنوان یکی از افراد نزدیک به مدیریت باشگاه همواره در ریز مسائل مربوط به قرارداد بازیکنان، قرارداد اسپانسرها و مسائلی از این دست حضور داشته است.

از این رو شنیده می‌شود مسئولان بالادستی با توجه به برخی اتفاقات ماه‌های گذشته در ارتباط با موضوعات مربوط به جعل امضا، عدم شفافیت در قرارداد برخی از اسپانسرها از جمله شرکت کاسکو، نامشخص بودن وضعیت مبلغ دریافتی از باشگاه الوصل امارات (۶۴هزار دلار)، عدم شفافیت در بحث نحوه جذب گوستاوو بلانکو و مسائلی از این دست یا علی خطیر را برکنار خواهند کرد یا خود او از سمتش استعفا می‌کند.

در همین راستا نزدیک‌ترین فرد به صندلی مدیریت باشگاه استقلال در حال حاضر فرشید سمیعی عنوان می‌شود که ظاهرا از حمایت‌هایی هم در رده‌های بالای وزارت ورزش برخوردار است. این فرد به تازگی هم به نمایندگی از باشگاه استقلال با حضور در برنامه تلویزیونی شبکه خبر حمایت خود از جواد نکونام را علنا در شرایطی مطرح کرد که پیشکسوتان و طرفداران استقلال می‌دانند بین مدیرعامل باشگاه و جواد نکونام اختلاف نظرهایی وجود دارد.

باید دید عکس‌العمل گروه فعلی مدیریتی باشگاه استقلال نسبت به این اخبار در آستانه برگزاری دیدار حساس استقلال مقابل دربی چه خواهد بود.

این مطلب را هم ببینید: حمله تند و تیز اسپانسر استقلال قبل از دربی؛ صدرنشینی را از من دارید!/ به ازای هر بازی ۲میلیارد می‌خواهم/ اصلا کوتاه نمی‌آیم! +ویدیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • محمد IR ۰۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    چقدر جالبه که یه جاعل نه تنها زندان نی بلکه یه تیم دستشه. جرمیش هم می شه اینکه شاید استفا بده. مضحکه
    • Seyannosh IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      جالب تر اینکه یه تیمی بدون شکست قهرمان میشه ولی از طرف سازمان دستور میاد که یه تیم دیگه بره آسیا و اونجا عروس بشه برگرده و جالب تر اینکه یه تیم هم هست که سالهای سال هست جعل میکنه (از زمان رویانیان) تا همین هفته قبل جعل فیش پرداختی به دروازبان ولی اینقدر باند رسانه ای قوی داره که پوشش داده نمیشه
    • فارس وفرهیختگان IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      این بالادستی های سیاسی ازمابهترون تاکی میخواندباهمکاری۲تاروزنامه گوش بفرمان‌شون تخلفات وجعلهای سریالی این تیم،عدم شفافیت واحتمال سوءاستفاده شخصی درجذب اسپانسرها،بخصوص موبایل موسوی که وعده افشاگری داده،دریافت حق دلالی توسط فامیل خطیرو....رافرمالیته کنند//امادرمقابل آنقدر هجمه به پرسپولیس ویحیی کردندتابره به همون دلیل که نگذاشتندباقری بیاد،زشت هست که افشاریان بعدازپنالتی دربی پرش ارتفاع بزنه،خجالت آوره که جاودانی،ماجدی وحسن زاده ازموفقیت درفرمالیته کردن تخلفات تیم محبوب سیاسیون بالادستی وخودشون ذوق زدگی شون رابروزبدند،شرم آوره که تاج بامسئولان کیسه پیداوپنهان دیداروازشون حمایت‌های مالی کنه//دلتون هم به سرپانگهداشتن سوگلی حکومت خوش نباشه چون هستندمربیانی مثل نویدکیا که یقه ی تیم نکونام که باضدفوتبال وسیستم اتوبوسی دنبال امتیازگرفتن هست بگیرندحتی باحمایتهای همه جانبه چقدرقمپزدرکردیدبخاطربردن سپاهان بایک گل توآزادی،امادیدیدکه پیکان تونقش جهان با۳گل پیروزشد/سپاهان هم مثل پرسپولیس قربانی هجمه هاوسیاه نمایی های این۲_۳تارسانه شده رزومه ی نکونام توفولاد ثابت میکنه که باخطیربدردهم میخورند
    • بچه‌فلاح..تو خودت IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      ای وای بچه فلاح عزیز سلام علیکم،چطوری داداش؟بقول خودتون داشتیم یه فری میخوردیم شما رو دیدیم گفتم یه سلامی بکنیم خدمت شما لنگیه فرهیخته و والا مرام لنگی!بچه فلاح چیه هی سورنت گیر میکنه برا رد گم کنی اول از سر فرهنگ و فرهیختگی و کلاس گذاشتن(مال این حرفا نیستی فلی جون)و آدم کار درستا حرف میزنی مثلا حرف از بالا دستیا میزنی بعدش گیرپاش میکنی و یادت میفته فرهیخه هستی و چون نیستی و همش اداست رگ لنگی سوراخت میگیره همه چیو از زمین و زمان بگیر تا گل قالیو یایا گل باقالیو گلابیتون و فراری دادنش و در تبعید بودنشو و هر اتفاق فوتبالی رو میندازی گردن آبیها؟مگه خود شما لنگیان بیکلاس نبودین که تو استادیوم هر چه دل تنگتون از فحش و ناسزا خواستین تو بازی با الدحیل به یایا جان گفتین؟میخواین وایسه و نره؟ آخ بچه فلاح مدینه گفتم کردم کبابت گفتم الدحیل یاد گل اولونگا افتادم؟چیکار کردن باهاتوت ها؟زد هشتک و پشتک کل تین لنگ رو ریهت رو پتتون که تیم لنگ هیچی نیست و فقط باد هواست عین مربی سوسمارتون..فلی جون مثلا ادای باکلاس؟چیه اشتباه خودتونو گردن اینو اون میندازین؟خود کرد را تدبیر نیست لنگی جان خودتون کردین فلی جون
    • جهان IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      عجب؟؟نمیدونستیم!! پس هر اتفاقی واسه تیم لنگ میفته آخر و تهش مقصرش تیم آبیهاست؟؟؟؟ عجب انگنیه متوهمی واقعا......
  • اس اسی IR ۰۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    باز نزدیک دربی شد این خبر بی ارزشی ماموریتش شروع شد حاشیه سازی برای استقلال از هر راهی که بشه
  • عسکر IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    ی لنگی دیگه برای صندلی مدیر عاملی استقلال، دندون تیز کرده!! ببین کار تیم به کجا رسیده که تو قحط الرجال آبی ها لنگی جماعت سکاندار تیم آبی میشن!! از اول فصل هر چی توان داشت خطیر برای استقلال زد !! حالا به کوری چشمش که تیم صدر جدول هست ی لنگی دیگه وارد می‌شود!!
  • امید IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    لنگی جماعت کارش اینه هم از داخل یه مهره در باشگاه استقلال داشته باشند و هم از خارج ،در تمام ارکان وزارت ورزش ،فدراسیون فوتبال سازمان لیگ و ازهمه مهمتر شیتیل بگیر اعظم خسروی در کمیته داوران بهمراه شتر افشاریان که علنا میگه من ۲تا قهرمانی به لنگ داده ام دست به دست هم دادن که استقلال نیز مانند پاس تهران نابود کنند دیدن نمیتونن سعی کردن تضعیفش کنند ۴۵ساله کارشان اینه ازان طرف تیم حکومتی لنگ کیسه کش حکومتی هرکاری دلش بخواهد انجام میده و حمایت میشه و همواره باحعل ،فساد و تبانی کارهایش پیش می‌بره ،لعنت بر آدمهای خائن و نامرد
  • سعید IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    واقعا جای درد داره با این همه مدیر لایق تو این کشور امثال فرشید سمیعی بیاد بشه مدیر عامل واقعا شایعه اخبار فیکشم جای درد داره هرچند که بر کسی پوشیده نیست این داستانا از کجا آب میخوره. یه تیم اگه باشه که این فوتبال به لجن کشیده باشه لنگه لنگ،این تیم اگه هزار سال دیگم قهرمان لیگ بشه پشت سر هم با اون شخصیت و نداره
  • رضا IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    از زمین به آسمون می باره از کی تیم باید به اسپانسر پول بده ، اینم از زحمات خطیر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی