نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پرسپولیس با جشنواره گل به استقبال استقلال و دربی رفت/ صدر جدول سرخابی شد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم پرسپولیس امروز در چارچوب هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر برابر فولاد به پیروزی پرگل ۴-۲ رسید.

تیم پرسپولیس امروز از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خوزستان بود که در نهایت با نتیجه ۴-۲ به برتری رسید تا قبل سرخ‌پوشان پایتخت با روحیه بالایی آماده دربی شوند.

پرسپولیس که در این بازی با نتایج یک بر صفر و سپس ۲ بر یک عقب افتاده بود، بازگشتی رویایی رقم زد و در فاصله پنج روز تا دیدار با استقلال، بردی روحیه‌بخش به دست آورد. گل به‌خودی‌های علیرضا بیرانوند و عبدالکریم حسن در دقایق ۱۱ و ۴۱ سبب شد پرسپولیس کار سختی برای کسب سه امتیاز داشته باشد، اما گل‌های اوستون ارونوف در دقیقه ۳۵، عیسی آل‌کثیر در دقیقه ۵۴، محمد حسین کنعانی‌زادگان در دقیقه ۶۶ (پنالتی) و مهدی ترابی در دقیقه ۷۴ سبب بازگشت پرسپولیس شد.

سرخپوشان با ۳۹ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال، در رتبه دوم باقی ماندند و فرصت دارند تا در دربی به صدر جدول صعود کنند. فولاد هم با ۱۹ امتیاز در جایگاه دوازدهم ایستاد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی‌زادگان، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی (۱+۹۰- سینا اسدبیگی)، سروش رفیعی (۷۸- محمد خدابنده‌لو)، امید عالیشاه (۷۸- وحید امیری)، مهدی ترابی (۸۴- سعید صادقی)، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر (۱+۹۰- ابوالفضل بابایی).

عکس تیمی پرسپولیس

ترکیب فولاد: کریستوفر کنت، حمید بوحمدان، ساسان انصاری، موسی کولیبالی، محمد علی‌نژاد، شاهین توکلی، لوکاس سیلوا، مجتبی نجاریان، ابراهیم هیسار (۵۶- علی شجاعی)، وحید حیدریه (۸۶- احسان پهلوان) و لوسیانو پریرا (۸۶- عادل آرغند).

عکس تیمی فولاد خوزستان

داور: سیدرضا مهدوی

تیم فولاد در نیمه نخست برخلاف جریان بازی روی اشتباه بیرانوند در دفع توپ موسی کولیبالی در دقیقه ۱۱ به گل اول رسید.

بعد از این گل اوستون اورونوف روی یک و دو با مهدی ترابی با کریستوفر کنت تک به تک شد و گل تساوی را در دقیقه ۳۵ به ثمر رساند.

فولادی‌ها در دقیقه ۴۵ در میانه میدان صاحب یک ضربه خطای غیرمستقیم شدند که بعد از رسال این توپ روی ناهماهنگی فرشاد فرجی و خروج بیرانوند عبدالکریم حسن دروازه خودی را باز کرد تا فولاد گل دوم را به ثمر برساند و برنده به رخنکت برود.

در نیمه دوم عیس آل‌کثیر در دقیقه ۵۴ روی پاس اسماعیلی‌فر به گل تساوی رسید.

مجتبی نجاریان مدافع فولاد در دقیقه ۶۵ روی خط دروازه درحالیکه ضربه اسماعیلی‌فر در آستانه ورود به دروازه بود با دست مانع شد تا داور این مدافع را اخراج کرده و پرسپولیس صاحب پنالتی شود. حسین کنعانی‌زادگان پشت توپ ایستاد و ضربه پنالتی را به گل سوم پرسپولیس تبدیل کرد.

 مهدی ترابی در دقیقه ۷۴ روی یک ضربه تماشایی از کنج محوطه جریمه فولاد پرسپولیس را به گل چهارم رساند تا تیم اوسمار در یک بازی پرگل مقابل فولاد به پیروزی برسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • آریا US ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    جونم به پرسپولیس❤ کیسه سوزی شدید😂😂 تبریک به پرسپولیسی های عزیز ❤❤❤🏆🏆🏆
    • اشکان IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      بازی باید ۵_۲ میشد گل حسن اصلا آفساید نبود دو متر مدافع فولاد آفساید پر کرده بود خدا کنه گولسیانی برسه درضمن جناب بیرانوند وقتت رو بزار سر تمرین نه کنسرت این خواننده اون خواننده در خط هافبک و حمله عالی شدیم❤️
    • بی انصاف نباشیم IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      برادر من ، چه قدر تو ساده لوحی ، واقعا دلم برایت می سوزه ، آخه عزیز دل ، پرسپولیس رو همه می دونند ضعیف ترین تیم تاریخ بوده و هست ، تو از پشت کدام صخره آمدی که از اخبار قرن های اخیر خبری نداری؟
    • کروات کمتر فوتبال زیباتر IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      پرسپولیس دلاور دنبال سوت داور
    • عروس العین IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      اقای بی انصاف نباشیم میگم پسر بچه. برو مشقات بنویس که دوباره وچندباره مدیر مدرسه برای پدرت دعوتنامه نفرسته درس تو بخون تا بتونی به پشت کوه رات بدن. البته اگر تاالان به بهانه شکلات وآب‌نبات چوبی نبردباشنت پشت کو... واما درمورد پرسپولیس ازقدیم تاالان بعنوان محبوب‌ترین تیم توی ایران وحتی اسیاست واقعا که سروتمام تیمهاست من جمله کیسه
  • بابا پنجعلی IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    کنعانی اصلاوخطا نکرد و مهاجم فولاد تمارض کرد. کنعانی به ناحق کارت گرفت. مدیریت پرسپولیس کاش شکایت کنه و کارت رو پس بگیره. گل حسن هم اصلا آفساید نبود. به هیچ وجه.
  • مهران IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    این تیم برزیلی بازی میکنه دقیقن مثل تیم ملی برزیل فقط تو عمق دفاع❤
  • فرامرز IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    پرسپولیس قهرمانانه پر هیجان و زیبا بازی می کند چون هر تیمی پس از خوردن دو گل مفت می تواند شیرازه اش از هم بپاشد یعنی پرسپولیس شخصیت تیمی هم دارد که برگشت خیلی خوشگل و ناز هم برگشت حیف است که از اوسمار ویرا و شایستگی فنی او یاد نکنیم چون فوتبال ورزشی ست گروهی و نقش مربی بی تردید است اما دو نکته در این بازی من را به یاد گذشته انداخت نخست گلی که بیرانوند خورد من را ناخودآگاه بیاد شاهکارهای بهزاد غلامپور انداخت که یک تنه پوست تیم ملی زمان علی پروین را کند دومین نکته شباهت بازی اوستون اورونوف به ناصر محمدخانی عزیز دل همه تماشاگر های دهه شصتی پرسپولیس و از اسطوره های تکرار نشدنی فوتبال ایران است
    • سکوت طلاست IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      متاسفانه امثال شما جمعیت ما را هشتاد میلیون کرده اند.
  • جود IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    داور هزینه های گرفته شده را باید پس بده به جادوگر.
  • علی IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    داور برای خوش خدمتی به تیم استقلال، بیخود به کنعانی اخطار داد
  • رضا IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    میگم خجالت نکشید اگه خواستید تا میگم خجالت نکشید لنگیها داوری نیم فصل اولتون دیروز بود آلمینیوم خجالت ووقاهت با هم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی