نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
افشین پیروانی: دورادور نگاه می‌کردیم که ببینیم چه می‌شود و این موضوع قشنگ نیست!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دوست داریم زودتر تاریخ داربی مشخص شود. این‌که هنوز نمی‌دانیم چهار، پنج روز دیگر بازی داریم یا نه قشنگ نیست.

افشین پیروانی پس از پیروزی چهار بر دو پرسپولیس مقابل فولاد در هفته نوزدهم لیگ برتر گفت: روز جهانی زن را تبریک می‌گویم. آرزو می‌کنم بانوان کشومان روز به روز موفق‌تر و سالم‌تر باشند. از بانوانی هم که به استادیوم آمدند تشکر می‌کنم و به‌خاطر این‌که زیر باران بودند، عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم اتفاقی بیفتد که بهتر بازی را ببیند. برای هموطنان‌مان در سیستان و بلوچستان هم آرزوی سلامتی دارم. امیدوارم نگاه ویژه‌تری به آن‌ها شود.  

او ادامه داد: این پیروزی را به هواداران‌مان تبریک می‌گویم. به کادر فنی و بچه‌های تیم هم تبریک می‌گویم که بازی خوب و تماشاگرپسندی ارائه دادند. فوتبال خوبی انجام دادیم و مستحق برد بودیم.

پیروانی در واکنش به بحث با داور چهارم در مورد تصویربردار گفت: ما دخل و تصرفی نداشتیم اما داور چهارم جلوی تصویربردار بود. دورادور نگاه می‌کردیم که ببینیم چه می‌شود.  

او در واکنش به مشکلات مالی پرسپولیس گفت: تلاش می‌کنند تا بحث مالی را هم حل کنند. امیدوارم این اتفاق بیفتد.  

پیروانی در واکنش به این که هنوز تاریخ داربی به درشتی تعیین نشده، بیان کرد: دوست داریم زودتر تاریخ داربی مشخص شود. این که هنوز نمی‌دانیم چهار، پنج روز دیگر بازی داریم یا نه قشنگ نیست. امیدوارم زودتر اعلام کنند. داربی هم مثل یک بازی دیگر است. مطمئنا آن تیم هم چنین شرایطی دارد و امیدوارم زودتر تصمیم‌گیری شود. اگر بازی است بگویند.

بیشتر بخوانید: رفتار عجیب داور پرسپولیس و فولاد/ کمیته داوران جلسه اضطراری گذاشت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی