نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
کارشناسی داوری مشکوک‌ترین صحنه استقلال خوزستان - استقلال/ خطای هند جنجالی درست بود!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره مهم‌ترین صحنه دیدار استقلال - استقلال خوزستان اظهار نظر کرد.

حیدر سلیمانی درباره تصمیمات موعود بنیادی‌فر در دیدار تیم‌های استقلال و استقلال خوزستان اظهار کرد: استقلال در دقیقه ۵۶ گلزنی کرد که مردود اعلام شد. هنگامی که دروازه‌بان استقلال خوزستان در این صحنه واکنش نشان می‌دهد، ابوالفضل جلالی در شرایط آفساید صاحب توپ می‌شود. در ادامه آرش رضاوند گلزنی می‌کند که به دلیل قرار گرفتن جلالی در آفساید، رد شدن این گل کاملاً درست بود.

وی در مورد صحنه مشکوک به خطای هَند در محوطه جریمه استقلال خاطرنشان کرد: بازیکنان استقلال خوزستان معتقد بودند توپ در دقیقه ۶۵ به دست مدافع استقلال برخورد کرد. در همان تصاویر غیرشفاف تلویزیونی مشخص است که دست در بدن مدافع قرار گرفته و برخورد توپ به این دست، خطای هَند محسوب نمی‌شود.

کارشناس داوری فوتبال درباره اخراج سرمربی استقلال خوزستان از کنار زمین گفت: داور چهارم و ناظر داوری ابتدا داور را صدا زدند که فکر می‌کنم به دلیل اعتراض‌های متعدد پورموسوی بود. در فوتبال دنیا متعارف نیست که نیمکت‌نشینان اینقدر کارت زرد یا قرمز بگیرند. اعضای نیمکت تیم‌ها باید به بازیکنان داخل زمین آرامش بدهند، اما ۱.۵ تا دو برابر آنها کارت می‌گیرند!

سلیمانی در مورد توقف گاه و بیگاه بازی به دلیل پرتاب اشیا تصریح کرد: پرتاب اشیای غیرمترقبه، اتفاق زننده‌ای در فوتبال محسوب می‌شود. این حوادث زیبنده فوتبال نیست، اما هنوز برای تماشاگران جا نیفتاده که با چنین اتفاقاتی در مسابقات بین‌المللی، باشگاه‌ها با شدیدترین جرایم مواجه می‌شوند. فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی باید این موارد را به‌صورت جدی بررسی کنند.

بیشتر بخوانید: استقلال با صدرنشینی به پرسپولیس رسید/ هدیه ستاره آرژانتینی به نکونام قبل از دربی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ع ق QA ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    شرکت برق فشار قوی و شرکاء
  • علی IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    امروز داور نشون داد که تمام سعیشون اینه که استقلال قهرمان بشه تمام صحنه های خطا را به بازیکنان استقلال خوزستان کارت زرد میداد ولی در چنین صحنه هایی داور به راحتی از خطای بازیکنان استقلال تهران میگذشت و هیچ اخطاری به بازیکنان تهران نمیداد حسینی بیش از ۱۰ دقیقه وقت کشی کرد ولی داور بهش لبخند میزد این یعنی ناعادلانه
    • کیسه هوچی IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      موعود بنیادی فر کاملا کیسه تن ویکی از داوران بسیار ترسو هست وطبق دستور عمل می‌کنه تو دربی اون خطای صددرصد رو با varدید ونگرفت وای بحال اینکه فیلمبرداری خوب نباشه وا ویلا
    • محسن IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      شرمنده شما بازی رو دیدی یا واست یه نفر تعریف کرده حسینی یک بار یک بار روی زمین نیوفتاده و در تمام صحنه ها زود بازی رو شروع میکرد
  • هومن US ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    داوران عزیز ، خط آفساید از آخرین قسمت هر نقطه از بدن دفاع شروع می شود ، نه محل قرار گیری سر . بازیکنان استقلال تهران و اهواز ، هر دو روی زمین بودند . دقیقا چطور به این سرعت فهمیدید آفساید بود؟
  • حسین US ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    تیتر مغرضانه را اصلاح کنید!
  • ن IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    این اتفاقات در بین تماشاچی های پرسپلیس هست برای اونها ثبت می کنید یا از اونها می ترسید؟
  • ع ق QA ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    حیدر سلیمانی استقلالی زاده اصل
  • صادق GB ۰۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    مثل زمان مجیدی مافیای فوتبال می خواهد استقلال قهرمان شود تا هواداران استقلال هم راضی باشند داوران در راس این مهندسی می باشند
  • حسین IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    چرا صحنه‌های دیگه بازی رونشون ندادید صحنه مسدومیت آقا پور یامین کریمزاده
  • عسکر IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    دیگه همه میدونن این کارشناس های داور اکثرشون شیتیل بگیر تیم حکومتی هستن!! اون از رئیس داوران که با باند بازی پسرش رو تو لیست گزاشته!! و به ریش این ملت میخنده! اینم کارشناس های نور چشمی که دیگه نطر دادن هاشون، نخ نما شده!! خجالت هم نمیکشن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی