رابطه جدید اسطوره برزیلی با دختری که ۲۴ سال از خودش کوچکتر است +عکس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روماریو وارد رابطه عاشقانه جدیدی شده و با دختری که ۲۴ سال از خودش کوچک‌تر است روزهای خوشی را می‌گذراند.

روماریو، اسطوره فوتبال برزیل، پس از پایان رابطه عاشقانه هفت ماهه‌اش با یک اینفلوئنسر زیبا که ۲۵ سال از خودش کوچکتر بود، با زنی ۲۴ سال کوچکتر از خودش وقت می‌گذراند.

به گزارش نشریه سان، نام نامزد جدید او ماریا جوزیان سانتوس است و رسانه‌های برزیلی گزارش می‌دهند که این زوج حدود دو ماه است که یکدیگر را می‌بینند و در یک بار در ریو با هم آشنا شدند. روماریو در پایان ژانویه ۵۸ ساله شد و قرار است ماه آینده تولد ۳۵ سالگی نامزد جدیدش را جشن بگیرد. آنها علاوه بر ساحل، در کارناوال معروف ریودوژانیرو نیز با یکدیگر دیده شدند. روماریو و ماریا هنوز این رابطه را به طور رسمی تایید نکردند اما انتظار می‌رود در هفته‌های آینده این کار را انجام دهند.

روماریو دارای شش فرزند از روابط مختلفش است، از جمله پسری که حاصل رابطه با یک هنرپیشه است، در زمانی که این فوتبالیست هنوز با همسر دومش دانیله فاواتو زندگی می‌کرد. این مهاجم که یکی از استثنائی‌ترین بازیکنانی است که تا به حال در فوتبال دیده شده، رافائل فاریای ۱۹ ساله را پس از آزمایش DNA به عنوان پسر خود پذیرفت.

بازیکن سابق برزیلی با نام کامل روماریو د سوزا فاریا در سال ۲۰۰۴ در لیست ۱۰۰ بازیکن زنده برتر فیفا قرار گرفت و پس از پله، نیمار و رونالدو چهارمین گلزن برتر تیم ملی برزیل است. او فعالیت سیاسی خود را در سال ۲۰۱۰ به عنوان معاون حزب سوسیالیست برزیل آغاز کرد. سپس در سال ۲۰۱۴ به عنوان سناتور انتخاب شد و در سال ۲۰۱۷ به حزب چپ دیگری وفاداری خود را نشان داد.

او و رونالدینیو در دسامبر ۲۰۲۱ در مسابقات ساحلی ریودوژانیرو شرکت کردند تا نشان بدهند که هیچ یک از آن مهارت‌های عالی که به آنها کمک می‌کرد تا بهترین فوتبالیست‌های نسل خود باشند را از دست نداده‌اند.

بیشتر بخوانید: افشای رابطه جنجالی قهرمان جام‌جهانی/ ارتباط با اینفلوئنسر اینستاگرامی که ۲۵ سال کوچک‌تر است

رابطه جدید اسطوره برزیلی با دختری که ۲۴ سال از خودش کوچکتر است +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • * IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    این چه خبریه؟!!!! چه ارزشی داشت؟!!! طرف ورزش و برده، اخلاق و باخته این‌گفتن داره؟!
    • نوری US ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      زندگی رو برده و گفتن داره
  • رضا SE ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    بسیار عالی سن عدده بهترین کار را کرده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی