نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
۱۲ |
۳
لیونل مسی شبیه «موش» است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی مایورکا مقایسه جالبی بین مسی و یامال انجام داد و هر دو را به موش تشبیه کرد.

لامین یامال در چند ماه اخیر نقطه درخشانی برای بارسلونا بوده است. این بازیکن ۱۶ ساله روز جمعه عملکرد بزرگ دیگری از خود نشان داد و گل خیره‌کننده‌اش پیروزی مقابل مایورکا را تضمین کرد و تیم ژاوی هرناندس را به رتبه دوم جدول لالیگا (حداقل در حال حاضر) رساند. این جوان بااستعداد به شدت مورد تشویق قرار گرفته و خاویر آگیره، مربی مایورکا به شیوه‌ای نامتعارف به تحسین او پرداخت و پس از بازی در صحبت با رسانه‌ها این جوان را به موش تشبیه کرد.

به گزارش موندو دپورتیوو، آگیره گفت: «اولین باری که بازی لئو مسی را دیدم ۲۱ سال پیش بود و بعد از ۵ دقیقه گفتم: او موش است. لامین یامال هم مثل موش بازی می‌کند. می‌دانم که این باشگاه با جوانان خیلی خوب کار می‌کند. اگر همه چیز به همین منوال ادامه پیدا کند او خوشحالی زیادی برای بارسلونا به ارمغان خواهد آورد.»

این چندمین بار بود که یامال با مسی مقایسه می‌شود و ژاوی با هوشیاری سعی کرد این موضوع را کمرنگ کند تا فشار بیش از حد را از روی شانه‌های این مرد جوان بردارد. «فکر می‌کنم نباید آنها را با هم مقایسه کرد. هر کسی در مقایسه با مسی شکست خواهد خورد. ما در مورد بهترین بازیکن تاریخ این ورزش صحبت می‌کنیم، بنابراین او را نباید مقایسه کرد.»

شکی نیست که بارسلونا استعداد خاصی در تیم خود دارد و همین را می‌توان در مورد پائو کوبارسی نیز گفت، که عملکردی به همان اندازه چشمگیر در برابر مایورکا ارائه کرد. به نظر می‌رسد لاماسیا در حال حاضر فرشته نجات باشگاه باشد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • تاج کبیر IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    می‌دونستید موش نماد اسرائیل هست.مسی هم نماد اسرائیل هست.به مسی هم میگن موش.واقعا هم موش هست.
  • سامیار IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    آقا یامال ۱۶ سالشه چطوری بیست‌ویک سال پیش بازی مسی رو دیده
  • محمد IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    مسی هرچی هست از رونالدو بهتره
  • خالد IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    الحق ک درست گفته احسنت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی