نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
بارسلونا پیشنهاد نجات‌بخش ۲۰۰ میلیون یورویی را رد کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد اعجوبه ۱۶ ساله بارسلونا را جایگزین کیلیان امباپه کند اما باشگاه کاتالانی هرگز چنین اشتباهی مرتکب نخواهد شد و ستاره آینده‌دار تیمش را از دست نخواهد داد.

لامین یامال بدون شک بزرگترین موفقیت فصل بارسلونا بوده است. او در ۱۶ سالگی یکی از مهم‌ترین بازیکنان آنهاست و این را روز جمعه با زدن تنها گل بازی مقابل مایورکا دوباره ثابت کرد. بارسلونا این نوجوان را به عنوان بازیکنی آینده‌دار می‌بیند. او چندین بار به لیونل مسی تشبیه شده که آخرین مورد بعد از بازی مایورکا رخ داد و شکی نیست که او می‌تواند به یکی از بهترین بازیکنان کلاس جهانی تبدیل شود، البته به شرط اینکه به درستی مدیریت شود.

کاملا قابل درک است که بارسلونا لامین یامال را غیرقابل فروش می‌داند و به همین دلیل هرگونه پیشنهادی برای او را رد می‌کند. پاری‌سن‌ژرمن او را تحت نظر قرار داده بود و طبق گزارش مارکا، پیشنهادی ۲۰۰ میلیون یورویی نیز ارائه کرده، اما این پیشنهاد رد شد. قهرمان فرانسه او را کاندیدای ایده‌آلی برای جایگزینی کیلیان امباپه که قرار است در تابستان به رئال‌مادرید بپیوندد، می‌داند. این گزارش همچنین خاطرنشان می‌کند که دلیل ملاقات خوان لاپورتا با خورخه مندس (ایجنت لامین یامال) در اوایل این هفته همین بوده است.

چنین پولی می‌توانست وضعیت مالی بارسلونا را تا حد زیادی بهبود بخشد، اما همین موضوع نشان می‌دهد که لامین یامال چقدر خوب است و بارسا چه اعتقادی به او دارد که این پیشنهاد بلافاصله رد شد. در حال حاضر این بازیکن جوان با باشگاه توافق کرده که در ۱۸ سالگی تمدید قرارداد را امضا کند، بنابراین بدون شک آینده او در کاتالونیا است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی