نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
نیکفر هم دنبال ساکت رفت/ سمبل ثبات در فوتبال ایران، رکورددار تغییر و استعفا شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سپاهان که سمبل ثبات در فوتبال ایران بود حالا رکوردهای تغییر را جابه جا می‌کند.

سپاهان را در فوتبال ایران به عنوان نماد ثبات و ساختار حرفه‌ای در باشگاه داری می‌شناختیم. جایی که برخلاف سایر باشگاه‌ها یک مدیر یک دهه روی صندلی خود می نشست و می‌توانست برنامه‌های کوتاه، میان و دراز مدت خود را اجرایی کند. سپاهان معمولا در انتخاب سرمربی هم حرفه‌ای و دقیق عمل می‌کرد و در طول عمر ۲۲ ساله لیگ برتر تا قبل این فصل، به تعداد معدودی مجبور به تغییر مربی در میانه راه شد. حالا ببینید از این باشگاه با این تعاریف چه بر جای مانده است.

سپاهان فصل را با محمدرضا ساکت به عنوان مدیرعامل آغاز کرد و در پایان هفته ۱۱ منوچهر نیکفر جانشین او روی صندلی مدیریت شد. البته که حکم او از ابتدا سرپرستی بود اما کیست که نداند کسی بدون داشتن وجاهت لازم امکان رسیدن به این جایگاه را در فوتبال ندارد! بعد از شکست خانگی در هفته نوزدهم برابر پیکان منوچهر نیکفر هم خداحافظی کرد و رفت. او البته بعد از این خبر تلفنش را از دسترس خارج و پاسخگوی رسانه‌ها نشد اما خبری هم در مورد بازگشت او مخابره نشد!

حالا تا همین جا که هنوز بیش از یک سوم فصل از مسیر لیگ باقی مانده سپاهان دو مدیرعامل داشته و تغییر دوم هم اجتناب ناپذیر است، به هر حال باید یک نفر روی آن صندلی به جای نیکفر بنشیند. کیست که نداند این همه تغییر بزرگ‌ترین آفت در فوتبال حرفه‌ای برای هر باشگاهی است.

هر کسی جای نیکفر بیاید، در همین شروع کار با مشکلات بسیاری روبروست و کمتر مدیر با تجربه‌ای در این فوتبال سراغ داریم که از پس اداره این شرایط برآید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ع ق QA ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    همه ی بلاها را کفاشیان و تاج و ساکت ( باند زرد فدراسیون) بر سر سپاهان آورده اند فوتبال ایران با اتحاد این باند با باند آبی فدراسیون در انتخابها و انتخابات‌ها و مسائل مالی با هم تبانی می کنند و باند زرد بازیچه باند آبی شده است
  • سپاهان قهرمان IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    برگشت ساکت اشتباه هست
  • زیگزاگ IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    احتمالا آذری یا فتاحی.
  • محسن DK ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    تیمی که با غرور رفتار کند و غوره نشده مویز شود و سعی کند با زد وبند بازیکن های حریف را بگیرد و بازی ها را مطابق میل خود از طریق فدراسیون ( مانند بازی زنیت) برنامه ریزی کند. نتیجه اش چنین می شود. تیمی که با رانت خوری و حیف و میل دولتی بطور دروغین خود را خصوصی معرفی می کرد و در این چند سال دیگر حتی تیم هایی مانند استقلال پرسپولیس را به عنوان رقیب نمی شناخت. دیگر تیم های باعقبه ای مانند ذوب اهن و تراکتور و ملوان و صنعت نفت که سهل است. چنین سیاستی نتیجه اش این می شود. تیمی که استیل اذین را به عنوان الگو قرار داد وفقط قصد بزرگ نمایی داشت. با ارزوی تشکیل یک تیم خوب و مردمی و بدون حاشیه از تیم سپاهان با کمک بزرگانی مانند نوید کیا ابراهیم زاده کربکندی یا بزرگانی مانند فرکی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی