نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
سپاهان، تیمی که مدافع ندارد ولی مهاجم خرید!/ برخی بازیکنان را مورایس هم گردن نگرفت!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ژوزه مورایس این روزها مهمترین سوژه رسانه‌ها برای سوالات فراوان پیرامون سپاهان است.

سپاهان بعد از شکست‌های متوالی در لیگ و آسیا در شروع دوباره فوتبال ایران به استقلال هم باخت. آن روز سرمربی پرتغالی زردها محروم بود و طبق قانون نمی‌توانست در کنفرانس بعد بازی شرکت کند. وقتی او با لبخند از مقابل خبرنگاران رد شد، موج عظیمی از انتقادات را به جان خود خرید.

مربی پرتغالی که همواره مورد تحسین رسانه‌ها بود، حتی بعد از ۵ شکست متوالی هم چندان انتقادی به کار خود نمی‌دید اما با همین یک حرکت متوجه اثر سوالات بیشمار در ذهن خبرنگاران و هواداران سپاهان شد. همان سوالاتی که همه منتظر اولین فرصت برای پرسیدن آن بودند.

سپاهان بازی جام حذفی را برد اما این هفته در برابر پیکان در خانه دوباره شکست خورد، شکستی که به قیمت خداحافظی مدیرعامل تیم تمام شد اما باز همه منتظر مورایس بودند. او در صحبت‌هایش بعد از این مسابقه به نکات مختلفی اشاره کرد، از ابراز نظر در مورد نیکفر تا سهمش در شرایط فعلی سپاهان.

مورایس با اعتماد به نفس و امید به آینده از ریکاوری برای بازی با فولاد گفت اما مهم‌ترین بخش حرف‌های او بعد از این مسابقه دز مورد خریدهای تیم و بخصوص عیسی عباس بود که کمتر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. ابتدا خودتان این بخش را بخوانید؛ «اگر می‌خواهید از من بپرسید، به غیر از اعرابی اصلا به بازیکن نیاز نداشتیم. فصل پیش هم به کاتاتائو نیاز نداشتیم.»

هرکس این جملات را بخواند، حتی اگر سررشته‌ای از فوتبال نداشته باشد، تنها به یک نتیجه می‌رسد! معنی کلمات کاملاً گویا و مشخص است و مفهوم و منظور گوینده نیز معلوم، پس به طور طبیعی سوالاتی که در ذهن مخاطبان ایجاد می‌شود نیز مشترک است!

اگر سرمربی پرتغالی خریدهای این تیم را گردن نمی‌گیرد، چه کسی مسئول نقل و انتقال بازیکنان خارجی است؟ آن هم بازیکنانی که قرارداد دلاری می‌بندند! مورایس از بازیکنی اسم می‌برد که فصل قبل هیچ کارایی برای سپاهان نداشت!

و بازیکنی که با سر و صدا در تعطیلات نقل و انتقالات زمستانی به اصفهان آمد و در همین زمان کوتاه نمایش‌های ناامید کننده‌ای داشته است. مربی خرید او را گردن نگرفته، پس چه کسی و به چه دلیل چنین بازیکنی را خریده است؟

جالب اینکه سپاهان در دفاع میانی مشکل دارد اما بیشتر خریدهایش در ابتدای فصل و نیم فصل در بخش تهاجمی بود! خریدهایی که به واسطه حرف و حدیث‌ها پیرامون رقم آنها سپاهان با کسر ۴ امتیاز و جریمه ۴۰ میلیاردی روبرو شد و کارت بازی هم تا مدتی برای آنها صادر نمی‌شد!

و البته که مهمترین مسئله این خریدها کیفیت و کارایی لازم را هم برای سپاهان نداشتند. واقعا چه کسی مسئول این خریدهاست؟

بیشتر بخوانید: سپاهان سلطان رکوردهای منفی شد!/ مدعی قهرمانی در مسیر سقوط آزاد؛ فکری به حال تیم محبوب اصفهان بکنید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • علی IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    بیخیال .اگه مربی بازیکن درخواست نداده و باشگاه اونها خریده پس شک نکنید این مربی نیست. الان اگه یک مربی ایرانی با اینهمه بازیکن این نتایج میگرفت دارش میزدن ولی چون خارجی هست ایرادی نداره و حتما کاربلده
  • کرمانشاهی IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    مسئول خریدهای باشگاه سپاهان پسران مهدی تاج و ساکت میباشندومربی سپاهان فقط حق قراردادش را دریافت میکند، لطفآ دنبال پرتقال فروش هم نباشیدچون مشکل قلبی دارد
  • فرامرز IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    من فکر می کنم سپاهان بیشتر به هافبک میانی نیاز داشته باشد و نه مدافع.دابو اصلا هافبک دفاعی با کیفیتی نیست اما مهمتر از مهره ایراد اساسی سپاهان به ساختار دفاعی و پرسینگ که باید به ندادن فضا به حریف منجر بشود است و البته یادمان نرود رامین رضاییان در جاگیری دفاعی مشکل اساسی دارد یعنی دو گل پیکان را مستقیماً به ایرادات ایشان می توان نسبت داد
  • ع ق QA ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    خوب حق داره همه ی گناه ها مال سلطان حسین خدابنده و ملا نصرالدینه هر کاری از جعل و توطئه از طرف محمود افغان حق اون دوتاس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی