نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
شایعه باورنکردنی خودکشی دنی آلوس در زندان؛ حقیقت ماجرا چیست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شب گذشته خبر خودکشی دنی آلوس در زندان جنجال زیادی به راه انداخت و طرفداران این فوتبالیست را نگران کرد، اما به نظر می‌رسد که این خبر شایعه‌ای بیش نیست.

خبرنگار پابلو البوکرکه که برای روزنامه برزیلی اوگلوبو کار می‌کند، پستی منتشر کرد که جنجال زیادی را در شبکه‌های اجتماعی برانگیخت. این خبرنگار در X (توئیتر سابق) نوشت: «طبق اطلاعاتی که دریافت کردم دنی آلوس در زندان خودکشی کرد.»

این خبر چند روز پس از آن منتشر شد که دادگاه اسپانیا آلوس را به دلیل تجاوز به یک زن در کلوپ شبانه بارسلونا به چهار سال و نیم زندان و پرداخت ۱۵۰ هزار یورو جریمه محکوم کرد.

خبرنگار برزیلی جزئیات دیگری در مورد خودکشی آلوس در زندان اسپانیا منتشر نکرد در حالی که هیچ نهاد یا سازمان رسمی این خبر را تایید یا تکذیب نکردند. خبر خودکشی آلوس توسط خانواده او به خصوص همسر سابقش تایید نشد، و جوآنا سانز هنگام انتشار این خبر عکسی از خودش در باشگاه منتشر کرد. وب‌سایت شبکه پرتغالی تی‌وی‌پرایم تایید کرد که خبر خودکشی دنی آلوس شایعه است و چیزی به جز اخبار جعلی منتشر شده توسط یک خبرنگار دروغگو نیست. بنابراین خبر مرگ دنیل آلوس صحت ندارد.

برنامه فیستا پیش از این، از حال بد روحی آلوس در دادگاه پرده برداشت. همچنین عنوان شد که آلوس در زندان تحت پروتکل پیشگیری از خودکشی قرار دارد. مشخص نیست که آیا پروتکل همچنان دنبال می‌شود یا خیر. پروتکل پیشگیری از خودکشی در زندان شامل ارزیابی خطر خودکشی، نظارت مستمر بر زندانی، کنترل دسترسی به اشیاء خطرناک، محدودیت حرکت، درمان فردی و گروهی، فعالیت‌های سرگرم‌کننده است.

بیشتر بخوانید: داستان تلخ و شیرین دنی آلوس؛ از عرش تا فرش.../ از قهرمانی سریالی و افتخارات بی‌شمار در فوتبال تا زندانی شدن برای آزار یک زن!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی