نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
رئال مادرید در بهترین لحظه از شر کریستیانو رونالدو خلاص شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیری آنری در مورد جذب کیلیان امباپه و تصمیم رئال مادرید برای خلاص شدن از شر کریستیانو رونالدو اظهار نظر کرد.

رئال مادرید فصل موفقی را با سرمربیگری کارلو آنچلوتی سپری می‌کند و با هفت امتیاز اختلاف در صدر لالیگا قرار دارد. جود بلینگام، ملی‌پوش انگلیسی، اولین فصل فوق‌العاده‌ای را در رئال‌مادرید پشت سر می‌گذارد و انتظار می‌رود کیلیان امباپه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به او ملحق شود. قرارداد برنده جام‌جهانی با پاری‌سن‌ژرمن در پایان این فصل تمام خواهد شد و طبق گزارش‌ها به صورت رایگان به رئال مادرید خواهد پیوست.

تیری آنری در اوایل این هفته به رقبای رئال مادرید هشدار داد که تیم آنچلوتی پس از در اختیار داشتن امباپه می‌تواند برای شش یا هفت سال سلطه‌گری کند. آنری در گفتگو با سی‌بی‌اس اسپورت گفت: «اگر درست به موضوع نگاه کنید، با پیوستن امباپه به رئال مادرید این تیم می‌تواند شش یا هفت سال در اروپا و لالیگا مسلط شود، زیرا این تیم جوان خواهد بود؛ امباپه، وینیسیوس، رودریگو، والورده، شوآمنی...»

آنری همچنین اذعان داشت که رئال مادرید می‌داند چه زمانی باید از شر بازیکنانش خلاص شود و این واقعا قابل تحسین است. اسطوره آرسنال و بارسلونا برای اثبات حرفش نام کریستیانو رونالدو و دو بازیکن فعلی منچستریونایتد را به زبان آورد.

آنری مدعی شد: «کاری که آنها خیلی خوب انجام می‌دهند این است که می‌دانند چه زمانی باید از شر بازیکنان خلاص شوند. منظورم بازیکنانی نیست که کنار گذاشتن‌شان منطقی باشد. منظورم این است که وقتش برای کریستیانو رونالدو فرا رسیده بود. وقت کاسمیرو رسیده بود، وقت مسوت اوزیل، وقت واران.» او افزود: «رئال مادرید با این کار اعتبار زیادی به دست آورده، اینکه با گارد قدیمی تیمی می‌سازد و مطمئن می‌شود که همه چیز می‌تواند به تازه‌واردها و جوان‌ترها منتقل شود.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی