نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
به جان‌ مادرم‌ قسم می‌خورم این تیم سقوط نمی‌کند/ حق این تیم مقابل استقلال شکست نبود
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک پیشکسوت فوتبال با بیان این که تیم پورموسوی بهتر از فولاد و صنعت نفت است، گفت: به جان مادرم قسم می‌خورم که استقلال خوزستان سقوط نمی‌کند.

ابراهیم تهامی با بیان این که وضعیت نگران کننده سه تیم خوزستانی ناراحت کننده است، اظهار کرد: با توجه به این که بچه آبادان هستم واقعا نگران تیم صنعت نفت هستم زیرا دلخوشی مردم آبادان همین تیم است و اگر این تیم سقوط کند، به نظرم مردم آبادان افسرده خواهند شد. زن و مرد آبادانی دل خوش تیم نفت هستند، تیمی که اوضاع خوبی ندارد، هرچند امیدوارم سهراب بختیاری زاده به صورتی کار کند که سهمیه خوزستان و شهر آبادان در لیگ برتر حفظ شود.

این پیشکسوت فوتبال خوزستان در ادامه نیز درباره وضعیت تیم فولاد، گفت: این تیم از نظر مالی و حمایت هواداران پشتوانه بسیار قوی دارد و امیدوارم آل نعمه که البته تجربه کافی را برای سمت فعلی یعنی سرمربیگری در فولاد ندارد، بتواند این تیم را به خاطر مردم خوزستان از وضعیت فعلی خارج کند. آل نعمه یک پسر خوب و با شخصیت است اما زود بود الان به عنوان سرمربی کار خود را شروع کند و فولاد در مقطع کنونی به یک مربی با تجربه نیاز داشت.

تهامی درباره وضعیت استقلال خوزستان نیز عنوان کرد: استقلال خوزستان را بهتر از فولاد و صنعت نفت آبادان می‌بینم. این تیم واقعاً بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذارد و حتی در بازی با استقلال تهران حق این تیم شکست نبود. به خود پورموسوی هم گفته‌ام قسم می‌خورم که تیمت از این بحران خارج می‌شود و در رده‌های بالاتری از جدول قرار می‌گیرد.

این پیشکسوت فوتبال در ادامه گفت: متأسفم برای مدیرانی که تعیین می‌کنند مدیرانی روی نیمکت سه تیم لیگ برتری و حتی لیگ یکی خوزستان بنشینند که حتی لباس ورزشی هم به تن نکرده‌اند، اما اکنون روی نیمکت تیم‌های خوزستانی هستند.

بیشتر بخوانید: سرمربی سپاهان دوباره هوایی شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عشق است استقلال IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    سید کجای که یادت بخیر کاش تو بالای سر اس خوزستان بودی.این تیم با تو کامل میشد اگر تو بودی بی‌شک خیل تماشاگران هم بیشتر میشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی