نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
خبرورزشی‌گردی| در زندان برای پرسپولیسی‌ها کری می‌خوانم/ این‌جا به‌خاطر استقلال و پرسپولیس دعوا می‌کنند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس ۶ سال قبل در چنین روزهایی به دنباله فراهم شدن شرایطی برای آزادی خودش بود.

علی اکبریان مهاجم اسبق استقلال و پرسپولیس به خاطر اشتباهاتی که در دهه ۸۰ انجام داد سالیان زیادی را داخل زندان سپری کرد و حتما در جریان هستید که این روزها خارج از زندان حضور دارد و شامل عفو شده است. البته پرونده او از سالیان گذشته به جریان افتاده بود تا زمینه برای کاهش دوران حبس این فوتبالیست قدیمی با استفاده از راهکارهای قانونی فراهم شود.

اکبریان بیستم اسفند سال ۱۳۹۶ وقتی که هنوز داخل زندان بود در گفت‌وگو با خبرورزشی شرایط خودش را تشریح کرد و گفت: در روند عفو خوردن قرار گرفته‌ام و خیلی به آزادی خودم امیدوارم. باور کنید وقتی از زندان بیرون بیایم نه‌تنها دور خلاف و رفقای خلافکار را خط می‌کشم بلکه حتی سراغ سیگار هم نمی‌روم. بزرگان استقلال و پرسپولیس پیگیر کارهایم هستند و امیدوارم وقتی آزاد شدم، بتوانم از آن‌ها تشکر کنم. خیلی دلم می‌خواهد محبتشان را جبران کنم و البته به فوتبال برگردم.

اکبریان درباره جو زندان هنگام برگزاری دربی هم گفت: این‌جا بر سر استقلال و پرسپولیس گاهی اوقات حتی دعوا هم می‌کنند. البته همه هواداران عزیز پرسپولیس برای من محترم هستند و هرگز به آن‌ها بی‌احترامی نمی‌کنم ولی چون از بچگی استقلالی بوده‌ام، اینجا هم برای آن‌ها در داخل زندان کری می‌خوانم.

در همین ارتباط: ویدیو| معرفت عجیب یک استقلالی در سال‌های زندان/ تصمیم گرفتم پیاده باشم اما به عشقم برسم/ استقلال هیچ‌کاری برای من نکرد

خبرورزشی‌گردی| در زندان برای پرسپولیسی‌ها کری می‌خوانم/ داخل زندان به خاطر استقلال و پرسپولیس دعوا می‌کنند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی