نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دنی آلوس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برادر دنی آلوس به شدت نسبت به خبر خودکشی ستاره برزیلی در زندان واکنش نشان داد.

برادر دنی آلوس انتقاد تندی علیه شایعه‌سازانی که از خودکشی برادرش شایعه منتشر کردند، انجام داد. آکاس فلگر وکیل و مشاور رسانه‌ای آلوس نیز از این گفت که اقدامات قانونی را برای شکایت از پائولو البوکرکه، فردی که این خبر را منتشر کرده است، صورت خواهد داد. البوکرکه که خود را در توییتر عاشق فوتبال و نوشیدنی معرفی کرده کسی است که این خبر را با قاطعیت منتشر کرد و نوشت آلوس خودش را کشته است!

وقتی ماجرا جدی شد و این شایعه در فضای مجازی سر و صدای زیادی کرد، این فرد سعی کرد ماجرا را یک شوخی توصیف کند و به همین دلیل هشت ساعت بعد دوباره چنین توییتی زد: مردم! شما را به خدا این چه نوع واکنشی است که به راه افتاده؟ من به پسرعمویم خودم دنیل زینیو اشاره کردم که اهل شهل نووا ایگواچو است و مدتی بود ناپدید شده بود اما حالا او را زنده پیدا کرده‌اند.

این ماجرا اما واکنش تند نِی، برادر دنی آلوس را به دنبال داشت. نِی ماه گذشته برای ملاقات با برادرش به بارسلونا رفته بود، پیش از آن‌که این بازیکن به ۴٫۵ سال زندان محکوم شود. برادر آلوس در اینستاگرام نوشت: انسان چقدر می‌تواند ظالم باشد؟!

خانواده ستاره برزیلی همچنان بر این باور هستند که دنی بی‌گناه محکوم شده، حتی با وجودی که سه قاضی او را بابت آزار جنسی یک زن ۲۳ ساله مجرم شناخته‌اند؛ اتفاقی که در بارسلونا و در تاریخ ۳۰ دسامبر سال ۲۰۲۲ رخ داد.

برادر آلوس در ادامه پست خشم‌آلود خود چنین نوشت: بابت حرف‌های یک زن که خودش وارد دستشویی مردانه شده و واقعیت اتفاقی که افتاده را فقط او و دنی می‌دانند، دنی حالا محکوم شده است، همین کافی نیست؟ حالا جنون مردم به جایی رسیده که می‌خواهند او بمیرد! آن‌ها می‌خواهند مرگ برادر من را ببینند. چقدر ظالم هستید شما! پدر من بیش از ۷۰ سال و مادرم بیش از ۶۰ سال سن دارند، افرادی که این شایعات را راه می‌اندازند خانواده ندارند؟

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی