نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴
۴ |
۰
پرسپولیس به دنبال تعویق دربی است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به دنبال ایجاد زمزمه‌هایی مبنی بر تعویق در برگزاری دربی این شائبه ایجاد شد که پرسپولیس موافق این اتفاق است به این خاطر که دو بازیکن اصلی تیمش را در اختیار ندارد.

محمد حسین کنعانی زادگان به دلیل دریافت کارت زرد در بازی با فولاد ۴ اخطاره شد و بازی با استقلال را از دست داد و حضور گولسیانی هم در این بازی قطعی نیست چون از ناحیه زانو مصدوم است و چند روزی است که با تیم تمرین نمی‌کند. از این رو گفته می‌شود پرسپولیس با تاخیر در برگزاری این مسابقه موافق است.

اما این فقط یک شائبه و شاید حتی بهتر است بگوییم یک شایعه است به این خاطر که پرسپولیسی‌ها در مصاحبه‌های خود تاکید می‌کنند برای برگزاری دربی آماده هستند. بعد از افشین پیروانی سرپرست تیم سروش رفیعی یکی از بازیکنان کلیدی تیم پرسپولیس هم در مورد زمان برگزاری دربی گفت:ما که برای روز چهارشنبه آماده‌ایم و اگر تغییر اتقاقی بیفتد، برنامه‌های تمرینی‌مان عوض می‌شود.

سازمان لیگ هم مصر است این دیدار را روز چهارشنبه برگزار کند و اگر تاریخ بازی تغییر کند با تصمیم شورای تامین خواهد بود، به این خاطر که زمان برگزاری بازی یک روز بعد از چهارشنبه سوری است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    یعنی برای حاشیه درست کردن واسه پرسپولیس به یه چرندیاتی چنگ میندازید یه چرت و پرت های رو به عنوان خبر منتشر میکنید که مرغ پخته تو دیگ خندش میگیره
  • لنگ پوشان IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    دیگه چی ؟! چند تا بازیکن از لالیگا و سری آ و لیگ جزیره بیارن براتون پاچه خوارهای لنگی ؟! خیلی رو دارید به خدا. اینهمه بازیکن خریدید بس نبود؟! بعدش میگن لنگیا قهرمان شدن. خب همین گندا رو میزنین که همه تیم‌های لیگ برتری ازتون نفرت دارن. یکباره بگین از استقلال کبیر می‌ترسید و خلاص.
    • رضایاک IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      لنگیا اینهمه بازیکن می خرند اخرش هم باید داور کمکشون کنه خخخخخخخخخ
    • کیسه بدبخته همیشه نالان IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      ما چند تا بازیکنمون رفتند این فصل. شهاب یاسین عمری سرلک پورعلی گنجی. وقتی خوده بازیکنا عاشقه پرسپولیسند چ میشه کرد؟؟! هر بازیکنی اگه نتونه بیاد پرسپولیس ناچارا میره تو کیسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی