نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
دربی را ببازید همه با هم مقصرید!/ هواداران از دعوای بین مدیریت و کادرفنی استقلال خبر دارند اما...
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

باشگاه استقلال در آستانه دربی مثال بارز مثل هر دم از این باغ بری می‌رسد شده است

داستان ناراحتی و قهر مارشاری پف کم بود که بلافاصله خبر از داستان بلانکو هم رسید تا مثل هیزم زیر آتش، شعله جنگ در اردوگاه آبی را بیشتر کند. مهاجم آرژانتینی که گویا به خاطر عدم شارژ هزینه هتل مجبور شده شب را در اتاق تورس ستاره اسپانیایی گل گهر صبح کند.

در اصل ماجرا که هیچ تردیدی نیست، اینکه اصلاً نباید این اتفاقات بیفتد. باشگاه استقلال اگر پول نداشت و اگر نمی‌توانست از پس تعهدات مالی برآید چرا باید بازیکن خارجی بیاورد؟ اینجا دیگر پای فوتبال وسط نیست، آبروی فرهنگ ایرانی که به مهمان نوازی شهره است نیز به خطر افتاده اما اگر کمی بیشتر به این ماجرا دقت کنید لایه‌های پنهانی دیگری هم شما را به فکر فرو می‌برد. اینکه طبق گفته خود بلانکو که اخیراً استوری گذاشته، چهار ماه است که به او حقوقی پرداخت نشده پس چرا باید حالا در آستانه دربی لب به گلایه باز کند؟

چرا ماشاری‌پف که مدت‌هاست در تهران به سر می‌برد، درست قبل از دربی باید ناراحت شود و قهر کند؟ آیا این دو بازیکن حرفه‌ای متوجه تاثیری که رفتار آنها روی تیم و مربیان می‌گذارند نیستند؟ به طور طبیعی سایر بازیکنان هم از مشکل همبازی خود ناراحت به این فکر می‌کنند که این شتر دم خانه آنها هم می‌خوابد! اما مربیان و کادر فنی آنها که باید همه تمرکز و وقت خود را روی دربی بگذارند، استقلال صدرنشین است و همینجوری به لحاظ فنی مشکلات بسیاری دارد، در آستانه دیداری که پیروزی آن به اندازه یک جام برای هواداران می‌ارزد، به نظر شما آیا مربیان نمی‌توانستند یا نباید بازیکنان خود را جوری اقناع می‌کردند که تا بعد از دربی تمرکزشان فقط روی بازی و فوتبال باشد؟ اگر قبلاً این کار را کرده‌اند و جواب نداده آیا نمی‌شد و نباید خیلی قبل‌تر از دربی اعتراض خود را رسانه‌ای می‌کردند؟

همه از دعوای بین مدیریت و کادرفنی استقلال خبر داریم و همه می‌دانیم که این دعوا عاقبت خوشی برای تیم بزرگ استقلال ندارد. در فوتبال تیم درون و بیرون زمین باید به یک اندازه هماهنگ باشند تا جام قهرمانی در پایان فصل به دست آید. دیر یا زود این مشکلات تیشه به ریشه استقلال می‌زد اما چرا قبل از دربی؟ تقارن زمانی به شدت انسان را به فکر فرو می‌برد که نکند استقلالی‌ها از همین حالا به فکر شکست احتمالی مقابل رقیب دیرینه و راه فراری برای رها شدن از فشار افکار عمومی هستند. یعنی آنها به این فکر می‌کنند که دربی را می‌بازند و از الان دنبال بهانه‌ای هستند که بگویند به این دلایل و با این مشکلات باختیم! در حالی که کشتی وقتی غرق شود، همه با هم غرق می‌شوند. بازی را اگر ببازید، همه به یک اندازه مقصر هستید، چه بازیکن چه مربی و چه مدیر!

بیشتر بخوانید: ایجنت ماشاریپوف دوباره پیام داد؛‌ خواستم این موضوع را مستقیم با هوادارای عزیز استقلال در میان بگذارم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عبداله IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    وقتی حرکات بچه گانه مدیرعامل و سرمربی و... به اوج می رسد بیش از این نباید انتظار داشت در این خرابکار را تخته کنید تا خیال هواداران هم راحت شود
  • علی IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    اگر خدای ناکرده استقلال در دربی نتیجه نگیرد از بین نکونام و‌خطیر یکی باید از استقلال جدا شوند البته ترجیحا خطیر جدا شود چون خواسته هواداران هم هست.حضور همزمان این دو نفر در استقلال فقط تضعیف استقلال و خون و دل خوردن هواداران است.
    • عباس بوعذار IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      علی آقا نمیدونم از کجا به این نتیجه رسیدی که خواسته هوادار رفتن خطیر هستش! اینکه چهار نفر که شاید شما نشناسین ولی مایی که هر روز سر تمرین هستیم میشناسیمشون و میدونیم کی هستن برن دم باشگاه پلاکارد بزنن و شعار بدن علیه خطیر! به معنی این نیست که هوادار خطیر رو نمیخواد! اول از همه هوادار اینو باید بدونه و متوجه بشه که خطیر اگر بازیکن خاصی نتونست جذب کنه،البته اگر سیلوا و ماشاریپوف رو بازیکن خاص ندونیم! تنها دلیلش بدهی استقلال و سقف پر قراردادها هستش ولاغیر... و مهمتر از همه لجبازی های نکونام هستش! هوادار استقلال میدونه خطیر توانایی آوردن بهترین بازیکن های خارجی رو به استقلال داره که قبلا اینو ثابت کرده!منتها یکم جواد اگر لجبازی نمیکرد و سقف قرارداد اجازه میداد هممون میدونیم الان استقلال بهترین بازیکنهارو داشت! خطیر هم چون از جیب خودش نمیخواست خرج کنه میتونست با هزار راه دور زدن قرارداد ببنده با بازیکنهای جدید، دقیقا مثل مدیرعاملهای قبلی! ولی چون میدونست استقلال بدهی داره و شرایط بدتر خواهد شد و کشتی استقلال همینجوریش هم به گل نشسته به قیمت بد شدن خودش نکرد این کارو تا شرایط استقلال به ورشک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی