نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
هاشمی‌نسب: از داور می‌خواهیم در دربی پنالتی نگیرد/ شاید اختلافات ساختگی باشد
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مربی تیم استقلال با بیان اینکه دربی به دلیل حساسیت شرایط خاصی دارد، گفت: قول نمی‌دهم این بازی جذاب و تماشایی باشد.

مهدی هاشمی‌نسب در نشست خبری قبل از دیدار برابر پرسپولیس از هفته بیستم لیگ برتر گفت: این بازی سه امتیاز بیشتر ندارد اما حساسیت و سنتی بودنش باعث شده نگاه ویژه‌ای به آن وجود داشته باشد، به دور از حاشیه نخواهد بود و همیشه این بازی جذابیتش به همان حاشیه‌هایی است که وجود دارد اما تمرکزمان روی این است که بتوانیم از نقاط ضعف حریف استفاده کرده و این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

وی در خصوص غیبت جواد نکونام در نشست خبری گفت: من هم مثل شما نمی‌دانم و مطمئن باشید اگر در جریان بودم حتما به شما اطلاع می‌دادم.

مربی استقلال در خصوص غیبت ماشاریپوف در تمرینات دو، سه روز اخیر استقلال گفت: مشکلات همیشه وجود دارد اما استقلال منسجم بازی می‌کند. مشکلات بیشتر برای خارجی‌هاست که شرایط متفاوتی دارند ما با مدیربرنامه‌های او صحبت کردیم، مشکلات حل شد و حالا او با آمادگی کامل در تمرین حاضر است تا بتواند در دربی به استقلال کمک کند.

هاشمی‌نسب در خصوص جو آمادگی استقلال دربی هم گفت: اگر بحث شما فنی است ۱۵ هفته نشان می‌دهد از لحاظ فنی آماده هستیم، در مسائل روحی و روانی هم تلاش می‌کنیم بازیکنان را به آمادگی کامل برسانیم تا از هر حیث آماده این جدال سخت باشیم.

وی در خصوص رقیب سنتی اش گفت: رقیب ما هم تلاش می‌کند در این دیدار برنده باشد، شناخت کافی از این تیم داریم نقاط ضعف و قوت این تیم را می‌شناسیم و آن را به بازیکنان منتقل کرده ایم و هدف مان این است که در پایان این بازی سه امتیاز را به دست آورده و هواداران را خوشحال کنیم.

مربی استقلال در خصوص حواشی به وجود آمده برای تیم و اختلاف بین سرمربی و مدیرعامل گفت: از کجا می‌دانید آنها با یکدیگر اختلاف شدید دارند شاید جنگ زرگری باشد شاید همه از جریان کامل آنها مطلع نباشند مشکلات همیشه وجود دارد حتی غیبت دو، سه روزه من در تمرینات برای همه عجیب بود و من باید مشکلات خانوادگی ام را به همه توضیح می‌دادم. من از اختلاف مدیرعامل و سرمربی و اینکه پشت پرده چه می‌گذرد اطلاعی ندارم و هیچ مشکلی با استقلال از لحاظ مالی نداشته و نخواهم داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که با مصدومیت و غیبت یامگا، پنالتی زن اول استقلال کیست گفت: با توجه به اینکه گولسیانی هم در پرسپولیس مصدوم است و یامگا هم نیست از داور می‌خواهیم پنالتی نگیرد (با خنده) اما هر بازیکنی که در این بازی اعتماد به نفس داشته باشد و بتواند پشت توپ بایستد ضربه پنالتی را خواهد زد، با اینکه حردانی مقابل مس رفسنجان پنالتی را از دست داد اما اگر بخواهد دوباره پنالتی بزند هیچ مشکلی ندارد و می‌تواند این کار مهم را انجام دهد.

هاشمی‌نسب در پاسخ به این پرسش که آیا این دربی همانند دربی‌های گذشته کسل کننده خواهد بود گفت: همه قبل از دربی وعده و وعید می‌دهند اما به شما قول می‌دهم دربی جذابیت نخواهد داشت البته در دور رفت بازی بی کیفیت نبود اما فشار و استرسی که در این بازی وجود دارد باعث می‌شود آن جذابیت لازم را نداشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که گل زدن در دربی چه شرایطی دارد گفت: باید گل بزنی تا بفهمی چه لذت بخش است وقتی ورزشگاه منفجر می‌شود. یک گل در دربی زده‌ام و همیشه برایم جذاب بوده است. (در این لحظه خبرنگاران تاکید کردند که با پیراهن پرسپولیس ۴ بار دروازه استقلال را باز کرده‌ای، مهدی هاشمی‌نسب تاکید کرد فقط یک بار یادم می‌آید که در دربی گل زده ام و دیگر چیزی به ذهنم نمی‌رسد).

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش با توجه به اینکه شرایط استقلال در جدول این تیم مقابل پرسپولیس دفاعی بازی خواهد کرد گفت: استقلال دفاعی بازی کند؟ شما به بازی دور رفت در نیمه دوم مراجعه کنید و آن را ببینید بعد جواب را خواهید گرفت.

بیشتر بخوانید: ادامه لجبازی نکونام قبل از دربی؛ جریمه سنگین در انتظار سرمربی استقلال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۱
  • ادریس تاجی IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    مهدی جان خودت یک تیمی یقین دارم استقلال برنده دربیه
  • سعید IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    یه پنالتی برای شماکنارگزاشتن نگران چی هستین
  • ایرانی US ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    از همین الان گرا شروع شد دارند علنآ به داور می گویند پنالتی بگیرد.
  • مهران IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    کسی که گذشته اش را با دروغ منکر میشود و بی معرفت است از بی ارزش ترین آدمهاست
  • کیسه لانه فسادوجعل اسناد IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    شخصیت پوشالی:اخراجی ازپرسپولیس شده بزرگتر کادر کیسه.این دیگه ته ته شونه..................
    • لنگ لانه جعل و فساد و تبانی IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      بیست ساله آزگار سوزونده جماعت لنگ هوچیگر را. سرش سلامت مهدی سرطلایی
    • ایرانی IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      چهار بار کیسه رو ترکوند همین اقای پولکی اخراجی، حالا شده سرطلایی کیسه کشا، حتی اندازه بند کفش ایمون زاید هم ارزش نداره این سرطلایی شما
    • شمسعلی US ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      بیرانوند همین تابستون جوری بمب رو داخل خود یاشگاتون ترکوند که کیسه نسوزید ،پوووووکید🤭😂😂
  • دادا IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    همونکه خداداد به دوربین گفت بیا قیافه اینو ببین و ....
  • امیر IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    خیلی زود آلزایمر گرفتی!!
  • پرسپولیس ، آث میلان ، ایتالیا IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    یکی از بی تربیت ترین هاست زمانی که با التماس اومد تو پرسپولیس سرش رو نمیتونست بالا کنه وقتی رفت تیم کیسه یهو لااوبالی شد برگشت به اصلش همونطوری مونده
  • تاج کبیر IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    فدااااات بمب روحیه.
  • ارتش آبی IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    مهدی جان حضور خودت فقط برا لنگی ها کافیه.محبوب وجنتلمن استقلال
    • سعید IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      جنتلمن خوب اووومدی
    • بامداد IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      اصلا معنی جنتلمن رو می دونی؟؟؟؟
  • استقلال ......قهرمان آسیا IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    ماهواداران پرشور استقلال پشتت هستیم مرد روزای سخت .مرد درجه یک آبی ها.مرد پرشور آبی ها مرد لنگ سوز آبی ها
  • ایمان IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    شما از قدیم هر چی از داور خواستین براتون انجام داده الانم میده. دست پیش نگیر آقای با اصل نصب. هوادارای خودتونم شما رو خوب میشناسن
  • سرهنگ IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    یادت نمیاد؟ خوب فکر کن عصیصم، خاطرات کودکیت یادت بیاد.
  • ... US ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    ای سری داربی فرق داره ..اگه کوچکترین استباهی ازجانب داوران به نفع کیسه بگیرن یااون وزیرابی رنگ ورزش یااون موعودکیس کش ویاخانم قربانی ابی رنگ ویااون افشاریان بی ارزش وچوپون که معلم ورزش خودم بوددبیرستان یکی ازروستاهای یاسوج ویاتاج مطنئن باشیداخرین روززعمرتونه ..هاشمی نسب هم نیازی به حرف زدن دربارش نداره..همه حتی خانواده اش بش میگن کولی
  • مجتبی IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    به این بنده خدا پول بدین اسم خودشم یادش میره
  • ناشناس US ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    چقدر دوست داشتنی هستی. فقط از خبرنگاران خواهش میکنم هر وقت با آقا مهدی گل صحبت میکنند کمی پماد سوختگی برای طرفداران عزیز پرسپولیس تهیه کنند. جای دوری نمیرود.
  • علیرضا جهانشاهی IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    همون مونده توی دوزاری نظر بدی چقدر بدبخته نکومال تو بجاش حرف میزنی🤣🤣🤣🤣
  • بی نام IR ۰۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    استقلال فقط باید پرسپولیس را تو محوطه جریمه خودی بتونه کنترل کنه البته کار سختیه ولی شدنیه
  • ع ق QA ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    ظاهر سازی معاون فرمانده شلوغکاری ؟! بابا پنالتی که وار را براش تنظیم کردند و استقلالی فر و اون بالا عامل فشار با داور هماهنگ هستند خدا عاملین فساد باند مشترک فدراسیون را از زمین ورداره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی