نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پیشنهاد جدید برای ستاره کانادایی/ بایرن از این بازیکن دست نمی‌کشد
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بایرن مونیخ در تلاش برای تمدید قرارداد آلفونسو دیویس، با نمایندگان این بازیکن مذاکره خواهد کرد.

بایرن مونیخ هنوز از احتمال ماندن آلفونسو دیویس ناامید نشده و از الان به بعد همه چی به عهده مدیر ورزشی جدید، مکس ابرل، است که دیویس را از چنگ رئال مادرید دور نگه دارد. قرارداد این ستاره در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد و ایبرل اعتراف کرده که نمی‌خواهد دیویس را مجانی از دست بدهد، به این معنی که اگر نتوانند به توافقی دست پیدا کنند با لوس‌بلانکوس برای دیویس مذاکره خواهند کرد.

به گفته فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان، ایبرل و مدیر فوتبال کریستف فروند این هفته با ایجنت دیویس جلسه می‌گذارند و قراردادی ۵ ساله به ارزش ۱۱ تا ۱۳ میلیون یورو در سال به او پیشنهاد خواهند داد. طبق گزارش‌ها، نمایندگان دیویس برای ماندن او در بایرن سالیانه ۲۰ میلیون یورو طلب کرده‌اند. به نظر می‌رسد که این رقم بیش از ارزش منطقی دیویس است و بسیاری معتقدند که این صرفاً استراتژی ایجنت‌ها برای انتقال او به رئال مادرید است.

دیویس بعد از کیلیان امباپه، هدف اصلی رئال مادرید برای تابستان امسال است و آنها در تلاشند تا برای رقم ۳۰ میلیون یورو مذاکره کنند در حالی که بایرن مونیخ به رقم کمتر از ۷۰ میلیون یورو رضایت نمی‌دهد. مطمئنا این بازیکن ۲۳ ساله کانادایی در حال حاضر بهترین گزینه دفاع چپ به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی