نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
صعود سخت آرسنال در شب حضور مهدی طارمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاگردان میکل آرتتا سرانجام در ضیافت پنالتی‌ها با عبور از سد پورتو موفق به صعود در جمع هشت تیم پایانی جام شدند.

در دومین بازی شب نخست از هفته دوم دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های آرسنال و پورتو در ورزشگاه امارات لندن برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی پس از برتری ۱-۰ آرسنال در وقت‌های معمول و اضافی و با توجه پیروزی ۱-۰ پورتو در بازی رفت به تساوی ۱-۱ انجامید و ضیافت پنالتی‌ها تیم پیروز میدان را مشخص کرد که ضربات پنالتی با برتری ۴-۲ آرسنالی‌ها و صعود آنها به مرحله یک چهارم نهایی همراه شد.

در این بازی که مهدی طارمی از دقیقه ۸۸ آن به جای اوانیلسون در ترکیب پورتو قرار گرفت، لئاندرو تروسار در دقیقه ۴۱ توپچی‌ها را پیش انداخت. این نتیجه تا پایان ۹۰ دقیقه پابرجا ماند تا با تکرار نتیجه بازی رفت، نبرد دو تیم به وقت‌های اضافه کشیده شود، اما در آنجا هم توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا پنالتی‌ها تعیین‌کننده تیم برنده باشد.

در پنالتی‌ها داوید رایا دروازه‌بان آرسنال با دفع دو ضربه پنالتی حریف، باعث پیروزی میزبان انگلیسی و پایان کار مهدی طارمی و یارانش در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا شد. این آخرین بازی اروپایی طارمی برای پورتو بود، چرا که او در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

صعود سخت آرسنال در شب حضور مهدی طارمی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی