نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
کار سخت مدیرعامل پرسپولیس در تابستان/ انفجار در لیست بازیکنان سرخ‌ها؛ به‌زودی...
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

قرارداد تعداد زیادی از ستاره های پرسپولیس در تابستان به پایان می‌رسد و برای مدیرعامل دردسر بزرگی خواهد بود.

رضا درویش در مدت زمان حضورش در پرسپولیس هم نکات مثبتی داشته و هم ایراداتی به نحوه مدیریتش وارد است. یکی از نکات مثبت مدیریت درویش ، حضور پرقدرت در نقل و انتقالات است و او تا به حال در دوران مدیریتش بازیکنان خوبی را برای پرسپولیس به خدمت گرفته است. پرسپولیس در آخرین فعالیت خود در نقل و انتقالات که مربوط به نقل و انتقالات زمستانی بود، موفق شد چند ستاره خوب را به ترکیب تیمش اضافه کند.

عبدالکریم حسن مدافع چپ قطری که سابقه انتخاب به عنوان مرد سال آسیا را در کارنامه دارد، اوستون اورونوف ستاره تیم ملی ازبکستان ، محمد خدابنده لو، عیسی آل کثیر و ابوالفضل بابایی جوان و آینده دار خریدهای پرسپولیس در نیم فصل بودند. خریدهایی که تاثیرشان را در بازی‌های اخیر این تیم دیدیم و انصافا هم بازیکنان باکیفتی به حساب می‌آیند. لیگ برتر در خرداد ماه به پایان می‌رسد و به گفته مدیران سازمان لیگ فصل بعدی لیگ در اواخر مرداد ماه استارت خواهد خورد. نکته ای که در مورد نقل و انتقالات پرسپولیس برای فصل آینده وجود دارد، اتمام قرارداد تعداد زیادی از ستاره‌های این تیم است.

ستاره‌هایی که هر کدام تاثیر زیادی در این تیم دارند و بازیکنان موثری به حساب می‌آیند. به طور حتم نه اوسمار و نه هر سرمربی دیگری که برای فصل آینده بخواهد روی نیمکت پرسپولیس قرار بگیرد، حاضر به از دست دادن این ستاره‌ها نخواهد بود. با این حال درویش و تیم مدیریتی پرسپولیس کار سختی در تابستان خواهند داشت و نگه داشتن این نفرات اصلا راحت نخواهد بود. مرتضی پورعلی‌گنجی، فرشاد فرجی، علی نعمتی، گئورگی گولسیانی، وحدت هنانوف، دانیال اسماعیلی‌فر، سعید صادقی، مهدی ترابی، وحید امیری، عیسی آل‌کثیر و سروش رفیعی نفراتی هستند که قراردادشان در پایان فصل به اتمام می‌رسد.

ستاره‌هایی که طی سال‌های اخیر نقش پررنگی در قهرمانی‌های پرسپولیس داشتند و بازیکنان مهمی محسوب می‌شوند. نکته جالب اینجاست که خیلی از این بازیکنان مدافع هستند و در صورت جدایی شان کلا سیستم دفاعی پرسپولیس به هم خواهد ریخت. از بین مدافعان فعلی پرسپولیس تنها کنعانی زادگان و عبدالکریم حسن برای فصل بعد قرارداد دارند و خیال پرسپولیس از بابت حضور این دو بازیکن راحت است.

از بین نفرات نام برده شده، تنها مرتضی پورعلی‌گنجی برای تمدید قرارداد چراغ سبز نشان داده که بعد از خارج شدن نامش از لیست این فصل به دلیل مصدومیت، بحث تمدید قراردادش مطرح شد. باشگاه پرسپولیس تا این لحظه برای تمدید قرارداد با هیچکدام از بازیکنان صحبتی انجام نداده ولی به طور حتم چند بازیکن از بین نفراتی که قراردادشان به پایان می‌رسد، از پرسپولیس جدا خواهند شد.

چند ستاره دیگر هم با توجه به علاقه ای که به بازی برای پرسپولیس دارند، مشکلی برای تمدید قرارداد با این تیم ندارند و منتظر درخواست باشگاه برای تمدید هستند. گفتنی است چندی قبل یکی از ستاره‌های پرسپولیس که جزو بازیکنان بسیار با تجربه این تیم هم به حساب می‌آید، در این خصوص به درویش هشدار داد تا از همین حالا به فکر تمدید قرارداد با بازیکنان باشد و نگذارد کار به تابستان بکشد. مدیرعامل پرسپولیس هم با تایید صحبت‌های این ستاره مدعی شد در اولین فرصت و بعد از انجام بررسی‌های لازم ، شرایط را برای تمدید قرارداد چند ستاره تاثیرگذار فراهم خواهد کرد تا کار برای باشگاه پرسپولیس در تابستان پیچیده و سخت نشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    بغیر سه تا بقیه بدرد پرسپولیس نمی خورند..
  • علی IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    مثل هر سال، مجانی تمدید میکنن!!!!
  • علی IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    فقط آلکثیر،ترابی و پور علی گنجی بقیه باتشکر
    • هادی IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      جدی میفرمایین؟ یعنی گولسیانی باشخصیت که مدافع عالی هست مهم نیست؟ ای کاش کنعانی میرفت و مرتضی برمیگشت توی ترکیب در کنار گولسیانی، خریدش کنعانی اشتباه بود چون خیلی حاشیه داره.. بعد ترابی درسته کم گند نمیزنه اما بازیکن خوبی هستش..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی