حمله عنایتی به تارتار؛ برخی با کج کردن گردن فکر می‌کنند...
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پیکان گفت: اصلا به کسی بی احترامی نکردیم، اما برخی با کج کردن گردن فکر می‌کنند، همیشه حق با آنها است.

رضا عنایتی پس از برتری یک بر صفر پیکان مقابل ملوان اظهار داشت: همانطور که پیش بینی می شد بازی سنگینی مقابل تیم خوب ملوان داشتیم. آنها نتایج خوبی کسب کرده بودند و شرایط مناسبی در جدول داشتند.

وی ادامه داد: بعد از برد مقابل سپاهان انگیزه خوبی داشتیم و به بچه ها هم گوشزد کردیم که بازی مان سخت است. فوتبالی که مدنظر من بود انجام نشد و توپ‌ها روی هوا بود، اما امروز با همدلی و شرایط خوب توانستیم به برتری برسیم. اینکه توپ روی هوا بود کار ما را سخت کرده بود چرا که ما روی زمین بازی می کنیم.

سرمربی پیکان عنوان کرد: نتایج خوب تا بازی بعدی بیشتر ارزش ندارد و اگر در مسابقه آینده شما نتوانید نتیجه بگیرد، زیر سوال تان می برند.

عنایتی در مورد داوری گفت: اگر داوری ها همانند دو بازی قبلی بود شرایط ما بهتر از این در جدول بود و می توانستیم برای رده های بالا بجنگیم، اما اینطور نبود.  

وی در مورد اینکه تارتار از بی احترامی ها انتقاد کرده بود، گفت: برخی با کج کردن گردن فکر می کنند، همیشه حق با آنها است. چندین و چند بار  در این ورزشگاه میهمان و میزبان بودیم و اگر از تیم های دیگر و بزرگتر از ملوان هم بپرسید متوجه می شوید که ما به خودمان اصلا اجازه نمی دهیم که به کسی بی احترامی کنیم و یک سره روی مغز داور چهارم باشیم. به نظرم این بی اخلاقی است. ما احترام می‌گذاریم، اما این احترام باید دو جانبه باشد.

عنایتی ادامه داد: در طول دوران بازیگری و مربیگری یک صحنه به یاد ندارید که به کسی بی احترامی کرده باشم. اصلا دنبال بی احترامی نیستم، اما خودمان را به مظلومیت نزنیم. امروز فوتبال درگیرانه ای را شاهد بودیم و هر ۲ تیم تلاش کردند. ملوان هم تیم با کفیت، ریشه دار و پر هواداری است و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. ملوان تیم مردمی است و امیدوارم آدم هایی که هستند اندازه همان هواداران بزرگ شوند و اخلاق خود را درست کنند.

بیشتر بخوانید: ویدیو| هواداران پرسپولیس کمک داور را نشانه گرفتند/ دربی متوقف شد؛ واکنش سریع بیرانوند به اتفاق غیرمنتظره

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی