واگذاری استقلال و پرسپولیس به صندوق‌ها و بانک‌ها تخلف است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عبدالناصر همتی رئیس سابق بانک مرکزی درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس به صندوق‌ها و بانک‌ها نوشت.

هفته پیش باشگاه پرسپولیس در راستای خصوصی سازی و جداسازی مالکیتش از باشگاه استقلال، به صندوق بازنشستگان کشوری و سازمان تامین اجتماعی واگذار شد اما این اتفاق دوام نداشت و طبق اعلام سخنگوی دولت، این باشگاه دوباره به زیرنظر وزارت ورزش برگشت. جهرمی در حیاط دولت به این موضوع اشاره کرد که باشگاه های استقلال و پرسپولیس به صندوق ها و بانکهای خصوصی واگذار خواهند شد.

عبدالناصر همتی، رئیس پیشین بانک مرکزی در ایکس نوشت: بعد از انتشار مصوبه واگذاری پرسپولیس⁩ به صندوق‌های بیمه، دولتی‌ها خیلی زود متوجه شدند که مصوبه با تصمیم قبلی آن‌ها برای افزایش سن بازنشستگی، مغایر است. البته تصمیم جایگزین یعنی واگذاری به ۲ بانک نیز مغایر با بند۱۶ «قانون رفع موانع تولید …» است که بانک‌ها را از بنگاه‌داری منع می‌کند!

بیشتر بخوانید: سخنگوی دولت خبر داد؛ مالک پرسپولیس دوباره عوض می‌شود!

واگذاری استقلال و پرسپولیس به صندوق‌ها و بانک‌ها تخلف است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • آسمان آبی دوستاره IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    بابابه خدا پیسپولیس رو هیچ کس گردن نمی گیره حتی در قبال طلب 🤣🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🍅🥫⭕️🔥
    • جواب آسمان باسیاره جعلی IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      بازم به پرسپولیس که واگذارکردندولغوشد،تیم کیستقلال را که سرنخواستن ش دعواست وکسی حتی برا۲۴ساعت هم خواستارواگذاریش نشده😄✋️
  • ... IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    خفه کار کنید لطفا. تولید فقط ساخت بیل و کلنگ و فرغون و ارابه مرگ و... نیست. تولید بازیکن و صادر کردن بازیکن اگه سودش بیشتر از نفت و گاز و برق و میوه و... نباشه کمتر نیست. همه‌تون یه مشت نادونید که با ذره‌بین افتادین دنبال بند و تبصره و متمم تا این دو تیم مظلوم خدای نکرده یه وقت واگذار نشن تا بیشتر بتونین با صداوسیما به بخوربخورتون ادامه بدین. تو اگه دلسوزی برو سراغ سپاهان و ذوب آهن و فولاد و باشگاههای نفتی. تو اگه حالیت بود هنوز رئیس بانک مرکزی بودی در حالی که مطمئنم سواد اقتصادی چندانی نداری. مردم اگه تو رو قبول داشتن بهت رای میدادن. به خدا اگه بدونی اصول مدیریت چیه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی