نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
مهسا قربانی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

قرار بود دو داور زن برای اولین بار در اتاق VAR در قضاوت دربی نقش داشته باشند اما پای هیچ کدام به این اتاق نرسید.

تا همین چند وقت پیش تنها یک داور ایرانی لایسنس قضاوت با کمک داور ویدیویی را داشت. در دربی رفت که قرار شد برای اولین بار این سیستم و تکنولوژی وارد کشور شود تنها به همین دلیل موعود بنیادی‌فر قضاوت را بر عهده گرفت.

در تمام سال‌های اخیر به دلیل نداشتن وی‌ای‌آر داوران ما امکان قضاوت در عرصه بین‌المللی را از دست داده بودند. یکی از شعارهای فدراسیون فوتبال در بازگشت دوباره مهدی تاج حل این مشکل برای همیشه بود. وقتی داوران ایرانی برای دیدن دوره آموزش قضاوت با تکنولوژی کمک‌داور ویدیویی به عربستان رفتند، آن‌قدر این اتفاق بزرگ می‌نمود که شخص رئیس فدراسیون نیز همراه آن‌ها رفت و تک‌تک مدیران فدراسیون بارها به این حرکت افتخار کردند. کاری که هرچند بسیار دیر بود، اما ما هم بابت آن از فدراسیون تمجید کردیم.

این بار و دربی برگشت دیگر فقط یک داور امکان قضاوت نداشت ولی یک خبر از این هم مهم‌تر بود؛ خبری که با افتخار از طرف مسئولان فدراسیون اعلام شد که برای نخستین بار داوران زن هم می‌توانند سهمی در برگزاری مهم‌ترین بازی سال داشته باشند.

بعد از انتخاب مهسا قربانی به عنوان داور دربی، علی خسروی به عنوان سخنگوی کمیته داوران پستی اینستاگرامی گذاشت و به رسانه‌ها حمله کرد که چرا بابت این انتخاب شجاعانه به ما تبریک نمی‌گویید!

اما حالا چه؟ همه می‌دانیم که چه اتفاقی برای خانم مهناز ذکایی افتاد. او به خاطر عکسی از سال ۹۷ با یک حرکت درست فدراسیون کنار گذاشته شد تا شائبه‌های بعدی ایجاد نشود. همان زمان شایعاتی در مورد مهسا قربانی هم وجود داشت...

هیچ‌کس نمی‌داند نام مهسا قربانی چرا و چطور از دایره قضاوت در دربی خط خورد، چون هیچ‌کس از مسئولان فدراسیون و متولیان امر در این مورد توضیحی به مردم و رسانه‌ها نمی‌دهد و در چنین شرایطی همه می‌دانند که شایعات مخرب چطور مثل قارچ رشد می‌کنند و همه جا را فرا می‌گیرند.

نکته اینجاست که فدراسیون همواره خود را متعهد به هماهنگی و همکاری با نهادهای دیگر نشان داده و خیلی وقت‌ها که در مورد جابه‌جایی زمان یا مکان یک مسابقه که مورد پرسش از طرف رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان قرار می‌گیرد، توپ را به زمین نهادهای دیگر انداخته و خود را همراه با آن‌ها نشان می‌دهد. سوال اینجاست که چطور می‌شود چنین فدراسیونی برای چنان حرکتی و انتخاب داوران زن برای اولین بار با همان نهادها هماهنگ نکرده باشد؟ اگر هماهنگ نکرده پس چطور سخنگوی کمیته داوران چنین پز ماجرا را می‌داد و خواستار تشویق و تمجید رسانه‌ها بود؟

اگر کار فوتبال دست شما نیست چرا حقوق می‌گیرید و روی آن صندلی نشسته‌اید و اگر هم هست، بگویید چه شد؟ چرا نشد؟ چرا از اول فکر همه جا را نکردید؟ نکند خانم قربانی الان باید بگوید چرا داور دربی نشده؟ اگر او مشکلی داشت چرا نامش را عنوان کردید و اگر مشکلی نداشت، چرا پشت این انتخاب خود نایستادید؟ اگر خودتان را جای مهسا قربانی بگذارید آیا احساس قربانی شدن ندارید؟ این‌که یک استعداد که این‌همه پای او وقت و هزینه صرف شده تا به این درجه و جایگاه در قضاوت برسد، بعد از این با کدام انگیزه و روحیه باید تمرین و تلاش کند تا به پیشرفت خود ادامه دهد؟

بیشتر بخوانید: حیفِ فرصتی که از زنان دریغ شد/ خودت مراقب خودت باش/ حضور و جای نشستن اجباری بود، کلاه هواداری هم تحمیل شد؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • فرید IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    خدا وکیلی من اگر جای فیفا وafc بودم فدراسیون ایران را دوسال محرم وتعلیق میکردم ای خاک تو سرتون. باید فاتحه این فوتبال خواند
    • سامان IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      در اتاق وار 3 داور حضوز دارن . فزض کنید مهناز ذکایی پرسپولیسیه . اگه به اشتباه یا عمدا خظا اغلام میکرد نظرش چقدر در بازی و داوری تاثیر داشت . تقریبا هیچی چون داور مسئول اتاق وار و بعدش داور وسط براحتی نظرشو رد میکردن. اما جاودانی رییس کمیته انضباطی و افشاریان رییس کمیته داوران هردو استقلالی دو آتیشه هستن . از جعل و .... بگذریم
    • حقیقت گو IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      در جواب سامان ، وجدان هم خوب چیزیه ،تو با هیچ مدرکی جاودانی و افشاریان رو استقلالی دو آتشه کردی ، اونوقت ذکایی با اون لباس و کلاه بوقی تو اتاق وار نمی تونست هیچ کاری بکنه ؟!!
    • استقلال💙💙 IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      ممنون از تنظیم این خبر و خبرنگار عزیزمون آقای واسعی زاده که گفتی خیلی هم زیبا گفتی خیلی لطف کردی حرف دل و درد دل این چندین و چند سال همه ما هواداران را مخصوصا برای ریاست محترم فدراسیون را گفتی و سپاسگزار خبرنگار مجترم خبر ورزشی هستیم.... فقط یه نکته کوچیک رو اینجا بگم خدمت آدمین محترم صبح بعد اگه آدمین جان ناراحت نشه اسم خبرنگارشونو آوردیم و پیاممونو حذف نکنه میپردازم به مضمون خبر داده شده!! آدمین محترم و عزیز اولا که باید بگوییم بیکار که نیستیم میایم کامنت میزاریم؟میشینیم زحمت میکشیم با اینهمه ملاحظات و نگرانی که کامنت چاپ شود یا توهین یا ناسزایی که به سیاست کلی رسانه شما برنخورد و انجام و رعایت تمامی اصول نوشتاری بدور از توهین و لرزیدن تن و جانمان که خدایی نکرده کامنتمان چاپ نشود یا بشود، آخرشم انتشارش نمیکنی را کجای دلمان بگذاریم و به کجا شکایت ببریم؟ اونوقت هواداران تیم رقیب بدون هیچ زحمتی و با توهین و فحش و ناسزا کامنت میگذارند زرتی چاپش میکنید آخه مسلمونا بکجا بگیم این حرفها را و این بی عدالتیها را؟ آدمین محترم چرا اگر از خبرنگارتان تعریف کنیم و کامنت باب دلتان باشد چاپش میکنید؟
    • استقلال💙💙 IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      آدمین جان چرا اگر کامنت باب دلتان باشد چاپش میکنید؟ همانطور که شما رسانه محترم برای سطح کیفی فوتبال کشور زحمت میکشید که البته نمیکشید(بخاطر نگاه رنگیتان) هوادار هم اگر منصف و باهوش باشد باید برای ارتقاء سطح فوتبال کشورمان همینکار را انجام دهد!! دوما آدمین جان چرا اگر اسم خبرنگار خبر مربوطه را در کامنتهایمان بیاوریم واویلا میشود و عبور از خطوطه قرمزتان؟؟چجور است که اگر از شما و خبرنگاران محترمتان تعریف میکنیم و یا اگر مانند لنگیان رو هوا کامنت و بی هدف همراه با توهین و ناسزا مخصوصا شبها کامنتی بگذاریم سریعا چاپ میشود اما بهنگام و وقت اعتراض و انتقاد از رسانه شما یا خبرنگار رسانه شما دوباره باید تن و بدنمان بلرزد و سریعا پیاممان غیر قابل انتشار میشود؟ آدمین جان بنظر شما اگر خبرنگاری از رسانه شما لنگی باشد اشکالی دارد؟؟ شما را نمیدانم ولی ما هیچ مشکلی نداریم فقط حرفمان اینست که برادران خبرنگار خبر ورزشی با انصاف بنویسید و رعایت حق و حقوق تبم رقیبتان را هم بکنید با حداقل طاقت انتقاد از نحوه گزارش کردنتان را داشته باشید و کامنتهای ما آبیها را چرا غیر قابل انتشار میکنید؟؟ این نکته اول بود
    • استقلال💙💙 IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      اما نکته اصلی‌(ضمن تشکر از خبرنگار رسانه)که در مورد خبر خیلی خوب رسانه خبر ورزشی و علت حذف خانم مهسا قربانی و داوران خانم دربی از قضاوت(مانند کامنتهای ما آبیها)باید بگویم که اتفاقا همه هواداران هم همین مسئله و سوال را دارند اما عزیزان رسانه مگر نمیدانید که روسای فدراسیونیهای ما همگی منجمله مترسکی به اسم رییس فدراسیون هستند؟؟مگر نمیدانید تصمیم گیرندگان مسائل اینچنینی در دست دستهای پست پرده و بالا دستیهاست؟؟رسانه محترم و وزین دیگر از ماجرای ویلموتس و خیانت در امانت به بیت المال مردم کشورمان که بالاتر نداریم؟یا اون داستان کذایی تیم سپاهان و الهال و استادیوم اصفهان؟؟وقتیکه رییس فدراسیونی که الان باید در محاکم قضایی و امنیتی پاسخگوی اعمال و رفتار و کردار خود باشد در مورد پول بیت المال وقتی با یک دروغ مریضی و رفتن با آن دنیا و برگشتنش، سریعا و بدون هیچ توضیحی و با توپ پُر و طلبکاری بسیار زیاد دوباره و بدون هیچ اشکالی ابقاء میشود و آبی هم از آب تکان نمیخورد معلوم است عروسک خیمه شب بازی و ملیجکی هست که سرنخش به بالا دستیها و تصمیم گیرندان اصلی میرسد برادران عزیز رسانه محترم خبر ورزشی یکمی لنگی
  • ناشناس IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    فرهنگ استفاده از این ظرفیت رو نداریم وقتی اینهمه توهین و بی حرمتی به داورهای مرد میشه
    • تاج IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      همه مشکلات مملکت حال شده مونده داور زن
  • ممد IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    اگه اینجوری پیش بره که ممکنه واقعا فیفا تحریم کنه
  • ع IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    داوران‌شجاعت‌قضاوت‌درست‌را‌بدلیل‌وضعیت‌..‌‌‌‌....ندارند‌چه‌انتظاری دارید‌شما
  • محسن IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    من نمیدونم دلیل استفاده داور زن در فوتبال مردان چیه؟ مگه ما خودمون داور مرد نداریم؟ دلیل اصرار فیفا چیه و علت بزرگ کردن و اولویت دار کردن حضور زنان در فوتبال چیه؟ این قضیه سیاسی هست و از طرف غرب هدایت میشه. الان تمام مشکلات فوتبال ما تموم شده جز حضور زنان در فوتبال مردان؟ لطفا این موضوع بی ارزش رو بزرگ جلوه ندیت . نه زمین درست داریم نه ورزشگاه درست نه زیرساخت نه استعداد یابی فقط دغدغه شده حضور زنان در ورزش مردان
    • بهلول اصفهان IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      دلیلش اینه که شخصی مثل حضرتعالی،متمدن ،متجدد،مترقی کمی نگاه تبعیض گونه و زشت و از بالا به پایین به ساحت مقدس زن نداشته باشند. فهمیدید دلیل اصرار جامعه جهانی چیه؟
    • محسن IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      بهلول اصفهان : یعنی الان تو غرب نگاه به زن به قول شما ساحت مقدس زن هست؟ نه دوست عزیز اونا دلشون برای من و شما نسوخته. اون ها قصدشون تغییر فرهنگ و دهن کجی به قوانین کشور هست. انصافا چند درصد خانم ها تمایل به دیدن فوتبال یا حضور در ورزشگاه یا بازی کامپیوتری دارند؟ قطعا زیر 5 درصد. ورزش سیاسی هست خوبم سیاسی هست اینو بعد جنگ روسیه همه فهمیدند یک زمانی می گفتند ورزش و سیاست جدا هستند.
    • سالاری IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      دلیلش روشن است نفهم بودن ... بیشعوری ...ویا خیلی حساب شده به دنبال پیاده سازی فرهنگ غرب وحشی هستند به اسم تمدن و تجدد و ... مزخرفات دیگر.
    • محمد IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      احسنت دلیل این همه هجمه رسانه ها برای وارد کردن فرهنگ های غربی به جامعه ورزشی کشور رو درک نمی کنم
    • ورزشی IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      محمد و محسن دو هموطن گرامی پس بفرمایید از نظر امثال شما و معلم گرامیتان جناب داریوش ارجمند چه ورزشی برای بانوان مناسب است؟ کشتی که لباسش مناسب نیست ،وزنه برداری که باعث تحریک امثال شما می‌شود، فوتبال هم که اصلا و ابداً داوری کشتی هم که با لباس مردانه و دارای کروات است تکواندو و جودو و بوکس هم که لباسشان اشکال دارد و ممکن است در حین مسابقه کمی لباسش باز شود شمشیر بازی و قایقرانی و اسب سواری هم که لباسشان تنگ است داوری فوتبال مردان هم که از نظر شما و امثال شما به همراه معلمینتان که یکی از آن‌ها داریوش ارجمند و دیگری رائفی پور و دیگری حسین شریعتمداری مداری و آقای جدی میفرمایید و آقای ثابتی و امثال اینهاست حرام و غربی است پس بفرمایید بانوان و دختران چه در چه قسمتی از ورزش فعالیت کنند ( با این دید که تمام‌ورزش‌ها ی توپی خودشان و داوری آنها از نظر شما حرام است)
    • محسن IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      ورزشی: هر بخشی که تمایل دارند می توانند فعالیت کنند اما وارد ورزش مردان نشن در تمام دنیا ورزش مردان و زنان جدا هستن و این که اجازه ندهند که فمنیست ها خواهان برابری ورزش مردان و زنان بشن چون پول و سرمایه گذاری شرکت ها و اکثریت بینندگان و جذابیت و درامد برای فوتبال اقایون هست و اقبالی برای فوتبال بانوان در دنیا وجود نداره و یک بخش ورشکسته است. هیچ علاقه ای ندارم که این جماعت همیشه طلبکار رو دیگه تو ورزش هم تحمل کنم.
  • محمدطاها IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    خب از اولشم شو تبلیغاتی بود این همه مانور خبری دادن آخرشم هیچی، تحجر تو فوتبالمون هم هست دیگه قابل پیش بینی بود که منتفی میشه شاید با خودشون گفتن این کار تحریک کننده هست مگه میشه یه خانم با سه تا ‌آقا تو یه اتاق کنار هم بشینند اصلا جور در نمیاد باید یه اتاق برای این خانم و یه اتاق هم برای آقایون میذاشتیم..فقط فیفا عشق میکنه که ایمیل رفت براشون همه چی تو ایران عوض شده😂
  • لنگی نباشیم IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    اداره فوتبال رو به همون نهاد که اختیار فوتبال ایران رو داره بدید و در فدراسیون رو با کاهگل ببندید
  • ناشناس IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    داور زن فقط بدرد داخل سالن میخوره با اون وضع میخواد داوری کنه فقط یه تکه موی شرش نامحرمه گل وگردن که بیرونه آستین کوتاه فردا پی فردا یه شلوارک هم میپوشه این چه مسخره بازیه کافیه یه بازیکن بخوره بهش فاتحه
    • فرهاد ایرانی IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      داور var بوده...یعنی تو زمین نبوده
  • ایرانی IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    اصلا حضور داور زن چه ربطی به فوتبال مردان داره ؟!!! عجب مسخره بازی شده که میخوان همه چیو با هم قاطی پاتی کنند. داور زن فقط واسه ورزش مربوطه زنانه باید باشه.
    • محسن IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      حقیقت اینه فوتبال در دنیا دو بخش داره اقایون و خانم ها. پول و سرمایه گذاری شرکت ها و اکثریت بینندگان و جذابیت و درامد برای فوتبال اقایون هست و اقبالی برای فوتبال بانوان در دنیا وجود نداره و یک بخش ورشکسته است. فیفا داره تلاش میکنه خانوم ها را وارد فوتبال اقایون کنه مثل انتخاب داور زن سرپرست زن مقام های برگزاری زن یا حتی مربی زن که این کارها صدای خیلی ها رو دراورده.
  • حق IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    اشکالی ندارد اگر به زور فیفا زنان ورزشگاه رفتن به زور هم داوری می‌کنن به گوش فیفا برسانید
  • محمد خانی IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    بازیکنان نباید پا به زمین فوتبال میزاشتند تا بلکه فدراسبون این بد اخلاقی اا رو کنار میزاشت
  • حبیب IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    اصلاً هم حذف ذکایی درست نبود. یعنی هر کی بره عکس ۵ سال پیش داور رو پیدا کنه باید بتونه رو تصمیم فدراسیون اثر بذاره؟
  • فرهاد ایرانی IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    یادتون رفته دربی قبل داور بعد بازی تو جشن قهرمانی پرسپولیس شرکت کرد....این داور با کلاه و پرچم پرسپولیس در جایگاه بانوان تشویق این تیم می کرده.....وقتی کسی داور میشه باید بیطرفی خودش رو حداقل تو ظاهر حفظ کنه
  • مصطفی خزایی کوپایی IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    واقعا اینهمه اصرار برای آوردن داور زن برای فوتبال مردان چیه ؟ داور زن برای فوتبال زنان و داور مرد برای فوتبال مردان باشه اشکالی داره ؟ من نمی دونم این دیگه چه داستانی هست که شروع شده ؟ داورمرد قحطی شده که داور زن می یاریم ؟
  • صادق IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    زن داور نباشه چی میشه ؟ چیه زن ها رو می خواید همش تو مرد ها جا کنید ! اون عکس که حریم حجاب رعایت نشده چرا باید تصویر شاخص خبر باشه ؟ بس کنید این زن زن کردن رو چرا باید حضور یک زن افتخار و وظیفه باشه تا تو مرد ها باشه ؟
    • حبیب IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      زن داور باشه چی میشه ؟
  • آیا...؟ IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    خب چه ربطی به نقی معمولی داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • من IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    همه چی را بهم قاطی کردید. متحجر بودن و عقب افتادگی هم حدی داره. بس کنید این ادا ها را.دنیای اسلام ومهد اسلام کنسرت عجرم خانم برگذار میکنه. دختر شایسته انتخاب میکنه وروز بروز در حال پیشرفت فکری با دنیا است. بعد شما کاسه داغ تر از اش شدید. بس کنید دیگه.
  • امیر بلوچ IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    فدراسیون کار خوب کرد این خانم که طرف پرسپولیس اجازه قضاوت نداد اگر دست فدراسیون باز هست درخصوص داوران مرد که همگی به نفع پرسپولیس صوت می زند همچنین تصمیم شجاعانه بگیرد آنها از قضاوت محروم کند این خواسته هواداران سایر تیمها لیگ برتری میباشد اگر دنبال فوتبال پاک هستی
  • عماد US ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    خبر ورزشی عزیز مسأله اینجاست که نه فقط تمام مهره‌های فدراسیون + داوری از یک هفته قبل از دربی بر اساس هدف فدراسیون که همانا نتیجه نگرفتن پرسپولیس در دربی باشه به دقت برنامه‌ریزی شده بود همینطور که دیدیم کنعانی چگونه محروم شد. اینا اتفاقی نیست! حضور این هم حتماً همخونی نداشته با هدف فدراسیون
  • داود IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    حالا چه اصراری دارید که حتما یکی از داورها زن باشه، مگر نشنیدید خانم هاییکه در ورزشگاه حضور داشتند از چه الفاظ رکیکی استفاده می‌کردند، آیا جایگاه یک زن تا این اندازه سقوط کرده که همپای دهان پارگان بی اصل و نسب به بازیکنان تیم مقابل فحاشی کنند، نگویید که کر بودین و نشنیدید.
  • علی IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    این خانم قربانی نشد. بخاطر تعلق خاطری که به رنگ و تیم خاص داشت انتخاب نشد. وگرنه قربانی نشد. کسی که قراره مسئولیت بگیره نبایستی رنگ و علاقه شخصی خودشو تو کار بیاره . ایشون وقتی پرچم تیم خاص سرش میکشه از مغز سر تا کف پا رنگ قرمز میزنه توقع داری داوری بازی هم بهش بدند
  • ehsan IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    واقعا از این همه اختلاف در عجبم این نگاه کوچک شمردن زنها و هوا و هوسی که ازش حرف میزنید از کجا میاد .اگه ما مردها بتونیم درک کنیم زن فقط برای هوا و هوس ما ساخته نشده همه چیز حله یادم یه زمانی دیدن کشتی برای زنها ممنوع بود الانم تو همین برهه هستیم به زمان بربرها خوش آمدین
  • ۰۰۰ IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    چیز بعیدی نیست کم کم داوری کشتی مردان رو به زنان و بالعکس بدهند.یا شنا... حالا هرچی فیفا تصمیمات احمقانه گرفت شما باید بگین چشم؟ این چه وضعشه آخه،بعدم لابد اینو میخوان جزو دستاوردهای انقلاب بشمرین ازین به بعد.
  • سینا IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    آقایی که با نام استقلال 💙💙 سه کامنت نوشتی و هر سه تا رو هم خبر ورزشی نشر داد ، باید بهت عرض کنم که تنها روزنامه و رسانه ای که طرف یک رنگ نیست ، همین خبرورزشیه. شما اصلا نمیتونی ایرادی از کار خبرنگاران و مدیریت این رسانه ورزشی بگیری. در ضمن اصلا هم طرف لنگی ها نیستن. دیگه نبینم از این نظرات بفرستی. سینا شهسوار
  • مجید IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    نگران نباشیدسال دیگه داوروسط میزارنش
  • باربد IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    دوستان شما قبل از هر نظری مطمعن باشید ک اصلا وار وجود نداشت
  • حسین IR ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    فدراسیون فوتبال بله فرمان گو بالا دستی ها است چون نمی خواهند پست شان وسمت شان را از دست بدهند اینا برای ملت ارزش قاعل اند اصلا فقط شعار می دهند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی