نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
بهترین‌های هفته بیستم لیگ برتر/ از تأثیر کم‌رنگ دربی تا رانندگی خوب عنایتی با پیکان/ سپاهان نوار باخت را پاره کرد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

هفته بیستم لیگ برتر با برگزاری هر ۸ مسابقه در روز چهارشنبه ۲۳ اسفند برگزار شد.

دیدارهای هفته بیستم طی یک روز و در ماه مبارک رمضان بعد از افطار در شهرهای مختلف برگزار شد. هفته‌ای که ۷ مسابقه آن برنده داشت و آن دیداری که گل سرسبد فوتبال ایران و ویترین ورزش کشور محسوب می‌شد، بدون گل و بدون هیجان بود!

این هفته پیکان با یک گل ملوان را در تهران برد. پیکان که بازی رفت با دو گل به این رقیب بالای جدولی باخته بود، در دومین هفته متوالی پیروز شد.

ذوب آهن در ادامه بحرانی که دچارش شده با دو گل در خانه به استقلال خوزستان باخت. محمد ربیعی بازی رفت را ۲-۱ از پورموسوی برده بود اما او هر زمان احساس خطر می‌کند تیمش می‌برد!

گل گهر در خانه با یک گل صنعت نفت آبادان را شکست داد. نتیجه دور رفت برای مرد یونانی تکرار شد، این بار برابر سهراب که به دلیل محرومیت از روی سکو بازی را می‌دید. تورس دوباره گل ساخت و کاپیتان گل گهر با ششمین گل بهترین گلزن تیمش شد.

تراکتور مثل بازی رفت هوادار را برد. خمس در بازی رفت در تهران یک گل به تیم محمود فکری زد و در بازی برگشت ۴ گل به تیم مسعود شجاعی که در ۵ بازی قبلی روی نیمکت هوادار شکست نخورده بود. شجاعی هم به دلیل اخراج هفته قبل لب خط نبود و تاوان سنگینی داد، او که توسط تماشاگران حسابی تشویق شد.

در اراک محرم نوید کیا در ادامه نتایج درخشانش ۳-۱ آلومینیوم را برد. ساکت الهامی دور رفت دو گل به تیم مجتبی حسینی زده بود اما محرم بعد از شکست مسعود شجاعی با این نتیجه تنها مربی بدون باخت ماند. در جدالی که چهار سوپرگل از سوی دو تیم به ثبت رسید.

در ورزشگاه وطنی قائمشهر ساکت الهامی با یک هفته تاخیر اولین برد را دشت کرد. نساجی که بازی رفت ۲-۱ به شمس آذر باخته بود با تک گل کاپیتانش پیروز شد. ساکت الهامی حسابی تشویق و دوباره اشک ریخت.

در جدال دو غول شهرستانی در اهواز سپاهان نتیجه بازی رفت را عیناً تکرار کرد. بعد از ۵ شکست متوالی زردهای اصفهانی ۳-۱ در اهواز پیروز شدند. فولاد هم با آل نعمه دومین باخت متوالی را دشت کرد. با توجه به تساوی دو تیم بالای جدول سپاهان با این برد دوباره به کورس برگشت و امیدوار شد.

و در آخرین بازی هفته استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بدون ایجاد صحنه حساس و دیداری جذاب با همان نتایج نتیجه که شروع کرده بودند، به خط پایان و سوت آخر رسیدند. مساوی بدون گل تیم نکونام را در صدر جدول نگه داشت، تیم ویرا هم در فاصله ۳ امتیازی روی پله دوم ماند اما این بازی به قدری زشت و بی‌روح بود که هیچکس از آن لذت نبرد...

تیم هفته: پیکان

پیکان که با رسول خطیبی شرایط خوبی نداشت، با آمدن عنایتی بعد از ۸ مسابقه رنگ پیروزی ندید. ۶ مساوی و دو شکست موقعیت آقای گل تاریخ لیگ برتر را به خطر انداخت اما حالا این تیم روی دور پیروزی افتاده است. پیکان هفته قبل سپاهان را در اصفهان ۳-۲ برد و شگفتی آفرید. این هفته نیز ملوان بالای جدولی را با یک گل شکست داد. خریدهای زمستانی عنایتی باز هم موثر بودند و او با این پیروزی حالا روی خوش فوتبال را می‌بیند.

بهترین‌های هفته بیستم لیگ برتر/ از تأثیر کم‌رنگ دربی تا رانندگی خوب عنایتی با پیکان/ سپاهان نوار باخت را پاره کرد

مربی هفته: محرم نویدکیا (مس رفسنجان)

با شکست مسعود شجاعی در تبریز حالا محرم تنها مربی بدون باخت در لیگ برتر ماست. محرم از شروع دور برگشت جانشین الهامی روی نیمکت مس شد و در ۵ مسابقه خود تا امروز صاحب دو پیروزی و سه تساوی شده است. او در جام حذفی هم دو گل به استقلال زد تا با خلق تنها شگفتی این مدعی را حذف کند.

ارزش کار محرم در این مسابقه بیشتر نمایان شد. او گلزن تیمش در نیمه اول را بیرون کشید و منتظر محمد را به میدان فرستاد که این یکی دبل کرد. او تیمی شوتزن ساخته که از هر جای زمین قادر به باز کردن دروازه هر حریفی هستند.

ستاره هفته: منتظر محمد (مس رفسنجان)

این هفته محمدحسین فلاح جوان دوباره گل زد تا تیمش برنده شود. رضا شکاری هم گل زد و هم گل ساخت، شهریار در صدر جدول گلزنان و آلوز در صدر گلسازان دو رقمی شدند. رحمان جعفری در دومین بازی متوالی برای تیم جدیدش گل زد و این بار دبل کرد اما...

قطعا ستاره عراقی مس بی نظیر بود. او وقتی در اراک به میدان آمد که بازی مساوی بود. دو سوپرگل زد که در تاریخ و حافظه فوتبالدوستان می ماند.

تیم منتخب هفته بیستم (۳-۴-۳):
دروازه‌بان: حسن پورحمیدی (استقلال خوزستان)
مدافع راست: مهدی شیری (تراکتور)
مدافع میانی: علی نعمتی (پرسپولیس)
مدافع چپ: آرمین سهرابیان (استقلال)
هافبک راست: منتظر محمد (مس رفسنجان)
هافبک چپ: ریکاردو آلوز (تراکتور)
هافبک میانی: مهرداد عبدی (نساجی)
هافبک میانی: احمدرضا زنده روح (گل گهر)
وینگر راست: رضا شکاری (سپاهان)
وینگر چپ: محمد حسین فلاح (پیکان)
مهاجم نوک: رحمان جعفری (تراکتور)

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی