شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
۰ |
۰
هزار میلیارد تومان برای بازساری ورزشگاه آزادی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش و جوانان گفت، دولت مصمم است در سال جدید ورزشگاه آزادی را با بودجه پیش‌بینی شده بازسازی کند.

کیومرث هاشمی در حاشیه افتتاح هتل تیم‌های ملی فوتبال در مرکز ملی فوتبال اظهار داشت: این هتل با ظرفیت ۴۴ نفر با همکاری و مساعدت شهرداری محترم تهران به مرحله افتتاح و بهره‌برداری رسید و در خور و شأن تیم‌های ملی است تا از این ظرفیت بسیار خوبی که ایجاد شده، استفاده کنند. در کنار اتاق‌هایی که برای کادر فنی تیم ملی پیش‌بینی شده است، خدمات رفاهی مثل رستوران و آب‌درمانی نیز پیش‌بینی شده است. این مجموعه جمع و جور و مناسب است و به سهم خودمان از مهدی تاج، همکاران‌شان و شهرداری تشکر می‌کنم.

وی در ادامه افزود: زیرساخت‌های فوتبال می‌تواند به توسعه فوتبال کشور کمک کند. عددی را می‌گویم که تا امروز گفته نشده است. به دلیل همه‌گیر شدن فوتبال و علاقه‌مندی جوانان به این رشته، بیشترین هیئت‌های ورزشی در مناطق کل کشور در بین فدراسیون‌ها متعلق به فدراسیون فوتبال است. نزدیک به ۲۰ میلیون متر مربع فضای مفید در اختیار فوتبال کشور است و پنج هزار و ۲۷۹ زمین فوتبال چمن مصنوعی و طبیعی در اختیار فوتبال کشور بوده و در حال خدمت‌رسانی هستند. ما محاسبه کرده‌ایم ۴۴ درصد اماکن ورزشی که تحت نظر دولت و وزارت ورزش هستند، متعلق به فوتبال است. ان‌شاء‌الله با برنامه‌ریزی خوبی که فدراسیون انجام می‌دهد، همینطور هیئت‌ استان‌ها و ... شاهد موفقیت و رشد فوتبال کشور باشیم.

وزیر ورزش و جوانان در واکنش به انتقادها نسبت به وضعیت ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: زمانی که حضور پیدا کردیم چمن ورزشگاه آزادی یک متر خزانه نداشت، ولی الان برابر همین زمین خزانه داریم و شرایط چمن خوب شده است، البته شاید کافی نبوده باشد. بحث بازسازی ورزشگاه ادامه پیدا می‌کند و دولت مصمم است بالای هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳ برای تکمیل ورزشگاه آزادی پیش‌بینی کند.

بیشتر بخوانید: واکنش سازمان لیگ به بیانیه استقلال؛ به مواضع باشگاه‌ها احترام می‌گذاریم اما...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی