نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
دیکتاتوری به اسم کیلیان امباپه!/ دعوا بر سر نام کباب/ تو هرگز برنده توپ طلا نخواهی شد!
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امباپه از یک اینفلوئنسر فرانسوی به دلیل نامی که بر روی یکی از غذاهایش گذاشته شکایت کرد، و این اینفلوئنسر به کیلیان امباپه گفته که هرگز برنده توپ طلا نخواهد شد.

محمد هنی که اینفلوئسر فرانسوی و از طرفداران تیم فوتبال مارسی است، از نام امباپه برای یکی از کباب‌های خود استفاده کرده و وکیل این مهاجم از این شخصیت معروف شکایت کرد. به هنی یک هفته فرصت داده شده تا نام غذا را تغییر دهد، در غیر این صورت باید با عواقب این کار روبه‌رو شود.

هنی غذایی به نام «نان به گردی سر امباپه» دارد و امباپه به شدت از این موضوع آزرده‌خاطر شده است. با این حال، او تنها بازیکنی نیست که توسط اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی مورد تمسخر قرار گرفته، زیرا قبلا هم پنکیکی که روی آن نوشته شده بود: «تپل به اندازه [دیمیتری] پایت»، خبرساز شده بود.

هنی قبلاً امباپه را فردی بی‌ارزش که خود را گم کرده، توصیف کرده بود. او در ویدئویی در اینستاگرام بار دیگر به این فوتبالیست حمله کرد و گفت: «برای همین از من شکایت کرد! برای کباب. امباپه نامش را تبدیل به دیکتاتوری کرده است. برای همین کیلیان؟ خجالت نمی‌کشی؟ کار دیگری برای انجام دادن نداری. امباپه بیشتر در دادگاه حمله می‌کند تا داخل زمین. حالا می‌خواهم نامش را تغییر دهم و بگویم که نان به اندازه «سر بزرگ فندقی‌اش» گرد است. یا نان به اندازه «توپ طلایی که هرگز نخواهی گرفت» گرد است. تو هرگز آن را نخواهی گرفت. من تا آخر راه خواهم رفت! تا آخر دادگاه پیش خواهم رفت! تو می‌گفتی که فوتبال تغییر کرده اما این خود تو هستی که تغییر کردی کیلیان. تویی که فراموش کرده‌ای از کجا آمده‌ای. ارزش‌های خود را فراموش کرده‌ای.»

به نظر می‌رسد که هنی تمایلی به تغییر نام غذا ندارد و برای نبرد با امباپه آماده شده است. حالا توپ در زمین ستاره پاری‌سن‌ژرمن افتاده است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی