نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
مهندس تراکتور در آستانه رکورد تاریخی/ خمس بهتر از هر کسی می‌داند که این اتفاق دیگر نباید تکرار شود!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تراکتور روی دور افتاده و این هفته با نتیجه ۴-۲ هوادار را در تبریز شکست داد.

تراکتور در ادامه نمایش‌ها و نتایج خوب این هفته نیز در تبریز با ۴ گل به پیروزی رسید. تراکتور حالا با یک بازی بیشتر بالاتر از سپاهان پشت سر دو قطب بزرگ پرطرفدار تهرانی ایستاده و شانه به شانه مدعیان در کورس قهرمانی است. سرمربی اسپانیایی تراکتور اعلام کرده که هدف آنها قهرمانی است و تا روز آخر برای این هدف تلاش می‌کنند اما اگر غیر از این بود تراکتور هرگز به این نتایج درخشان نمی‌رسید. تراکتور این فصل در پلی آف لیگ قهرمانان فرصت حضور در این تورنومنت را از دست داد و حالا می‌خواهد به هر قیمت که شده سهمیه فصل بعد را بگیرد.

پیروزی این هفته تراکتور علاوه بر فواید و ثمرات تیمی از نظر روحی و علاوه بر موقعیت در جدول در رقابت با استقلال پرسپولیس و سپاهان، فواید فردی و موفقیت‌های شخصی نیز به همراه داشت. این هفته دیگر خرید زمستانی تراکتور یعنی میلوش دلتیچ وینگر صربستانی پایش به گلزنی باز شد. کیست که نداند خریدهای موفق در فصل نقل و انتقالات چه در تابستان و چه در زمستان چه تاثیری در روحیه تیم و اعتماد به نفس سرمربی دارد. وقتی خریدهای یک سرمربی خوب جواب می‌دهند، او در واقع توانایی خود را ثابت کرده و صندلی خود را محکم‌تر می‌کند. این اتفاق حالا برای پاکو خمس مربی اسپانیایی تراکتور افتاده است. این هفته دیگر خرید زمستانی خمس یعنی ستاره دور رفت شمس آذر رحمان جعفری دبل کرد. او هفته قبل هم برای تراکتور گل زده بود، یک مهر تایید دیگر  بر خریدهای زمستانی تراکتور...

در روزی که تیم به خاطر عزاداری مالک باشگاه سیاه پوش شده بود و تماشاگران هم بادکنک مشکی به هوا فرستادند، تراکتور جشن پیروزی گرفت و این جشن با درخشش مهندس تراکتور رنگ و بوی دیگری پیدا کرد. ریکاردو آلوز باز هم معمار پیروزی تراکتور بود، او طراح همه حملات تیم و نقش اصلی در این پیروزی را داشت.

مهندس تراکتور در آستانه رکورد تاریخی/ خمس بهتر از هر کسی می‌داند که این اتفاق دیگر نباید تکرار شود!

آلوز که هفته قبل دومین گل این فصل را برای تراکتور زده بود، این هفته دو پاس گل داد و روی دو گل دیگر تراکتور هم موج حمله را آغاز کرد تا ستاره بلامنازع این بازی باشد. برخی رسانه‌ها پاس گل اول را به اشتباه به نام عارف آغاسی نوشتند اما توپ اصلاً به سر او نخورد و ارسال آلوز از روی نقطه کرنر مستقیم در تیر دوم به گوستاوو رسید و او دروازه هوادار را باز کرد. آلوز پاس گل اول و سوم تیمش را داد و حالا با ۹ پاس گل بدون رقیب در صدر جدول بهترین گلسازان لیگ برتر ماست. عنوانی که فصل قبل متعلق به خود او بود و در صورت تکرار، او اولین بازیکن تاریخ لیگ برتر می‌شود که دو فصل متوالی آقای گلسازی شده است. اما با وجود این پیروزی درخشان و تمام فوایدی که به لحاظ فردی و تیمی برای تراکتور داشت، یک نقطه ضعف نیز در این مسابقه به چشم خورد که حتماً از چشم مرد اسپانیایی و دستیارانش دور نمانده است.  تراکتور بعد از نتیجه ۴-۰ بازی را رها کرده و در ۱۰ دقیقه آخر دو گل خورد!

برای تیمی که در کورس قهرمانی است این خطا در صورت تکرار می‌تواند منجر به فاجعه بزرگی شود. تراکتور این بازی را برد اما یک لحظه تصور کنید به خاطر این غفلت و همین دو گل بازی مساوی شده بود. آن وقت نه فقط دو امتیاز از دست می‌رفت و تراکتور در کورس عقب می‌ماند، بلکه ضربه روانی مهلک این اتفاق تا هفته‌ها یقه تیم را رها نمی‌کرد. خمس بهتر از هر کسی می‌داند که این اتفاق دیگر نباید تکرار شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی