نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
درگیری علی خطیر با پیشکسوت استقلال/ برو تا می‌توانی علیه من مصاحبه کن!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

از جمله اتفاقات ناراحت کننده در صبح روز دربی درگیری علی خطیر با یکی از پیشکسوت محبوب تیم استقلال بود.

صبح روز دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس گروهی از پیشکسوتان طبق سنوات گذشته برای دریافت بلیت دیدار دربی به محل باشگاه رفتند که یکی از این افراد محمد نوری بازیکن سال‌های گذشته استقلال بود. هر چند که نوری نمی‌دانست در ادامه این حضور چه اتفاقاتی قرار است برایش رقم بخورد.

نوری پس از حضور در دفتر باشگاه از منشی مدیرعامل درباره بلیت دربی سوال می‌کند که مطلع می‌شود گروهی از پیشکسوتان پیش از او به دفتر باشگاه مراجعه کرده و تعداد محدودی بلیت از مدیرعامل دریافت کرده‌اند. اما نوری که معمولاً برای گروهی از پیشکسوتان قدیمی‌تر که قادر به حضور در محل باشگاه نیستند بلیت تهیه می‌کند و آنها را به دستشان می‌رساند در این باره عنوان می‌کند که او تعداد بلیط بیشتری می خواهد.

محمد نوری در گفتگویی که با خبر ورزشی انجام داد با اشاره به این موضوعات اظهار داشت: «بعد از این صحبتی که با منشی آقای خطیر داشتم افشار لفظی یکی از کارکنان باشگاه به داخل اتاق رفت و بعداً با پاکتی بیرون آمد. وقتی پاکت را باز کردم دیدم فقط دو عدد بلیط در داخل آن است که خیلی به من برخورد و ناراحت شدم. ما معمولاً از مدیرعامل باشگاه برای دربی تعداد قابل توجهی بلیت می‌گرفتیم و آنها را بین گروهی از پیشکسوتان تقسیم می‌کردیم. وقتی این وضعیت را دیدم با ناراحتی به این موضوع معترض شدم که مدیرعامل از اتاق بیرون آمد و رفتار غیرقابل پیش‌بینی با من داشت.»

به گفته محمد نوری علی خطیر بعد از خروج از اتاق نسبت به این درخواست محمد نوری به شدت معترض و ناراحت شده و در حضور دیگران برخوردی دور از انتظار با پیشکسوت استقلال داشته است.

درگیری علی خطیر با پیشکسوت استقلال/ برو تا می‌توانی علیه من مصاحبه کن!

نوری در این باره گفت: «وقتی خطیر از اتاق بیرون آمد با عصبانیت به من گفت تو در رسانه‌ها علیه من مصاحبه می‌کنی حالا چه توقعی داری! حالا برو و باز هم علیه من مصاحبه کن!»

نوری ادامه داد: «من هم به او گفتم اگر انتقادی کردم به خاطر استقلال بوده و دلیلش این بوده که ایرادهایی در کار شما می‌دیدم که آنها را باید مطرح می‌کردم. من به عنوان پیشکسوت استقلال نمی‌توانم چشمم را روی خیلی مسائل ببندم.»

پس از این جر و بحث سرانجام علی خطیر به اتاق خودش برگشته و محمد نوری هم با ناراحتی محل باشگاه را ترک کرده است. او پیش از خروج از باشگاه بلیت ها را هم همراه خودش نبرده است. وی در این باره گفت:« اگر قرار باشد به این شکل از مدیریت باشگاهی که ما خودمان جزو تاریخ آن هستیم و روزی روزگاری در آن بازی می‌کردیم که امثال علی خطیر پشت نیمکت‌های مدرسه نشسته بودند همان بهتر است که اینگونه زیر منت کسی نباشیم. بنابراین خودمان بلیط تهیه کردیم و برای دیدن بازی تیم محبوبمان به استادیوم رفتیم.»

ناگفته نماند؛ در ماه‌های اخیر اتفاقات عجیب و غریبی در حوزه مدیریت باشگاه استقلال در حال رخ دادن است که نمونه بارز آن مصاحبه‌های تند جواد نکونام نسبت به مسائل مربوط به باشگاه و انتقاداتش از شرایط تیم بوده است.

بیشتر بخوانید: مقایسه‌ هفته بیستم لیگ برتر با دور رفت/ آنها که انتقام گرفتند، آنها که دبل کردند/ فقط سرخابی‌ها تکرار کردند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴۰
  • Hamid US ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    مدیونی اگه فکر کنی پرسپولیس مقصر نباشه 🤷‍♂️ باشگاه خودتون این وضع داره بعد تمام مصاحبه های جنابعالی اسم پرسپولیس میاری !!! خجالت نکش و بگو اینجا هم پرسپولیس مقصره 🤷‍♂️
    • کیسه هوچی IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      دم خطیر گرم فهمیده توادم دو. .. هستی هم متوجه شده بلیط‌ها رو میگیری می‌بری بازار سیاه می‌فروشی بهت بلیط نداده
    • حاج ۳لسچ IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      والله حقیقتش من نگران بودم چرا اسطوره 😉ممد نوری 🤣که قبل از دربی تحلیل فوق مدرنی ارائه داده بودن چطور بعداز دربی تحلیلی نداشتن و ملیونها نفر منتطر نطرات مشعشع شون بودن منتطر اعلان دلیل ش متوجه شدیم از هواداری نیم تاج میخوایم پس فردا در اعتراض به این موصوع در حمایت از اسطوره جهانی ممد نور😉جلوی سازمان ملل تحصن کنند!🤣
    • بچه فلاحها،ممنوع IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      سلام بر بچه فلاح لنگی خودم! داداش فکر کردی همه مثه شما لنگیان بیکلاس هستند؟؟که از این کارها بکنند؟؟یا همه مثل اون آقای الف پ افشین فرشچی لنگیه عزیزتونه که هنوز که هنوز واسه مالیات ۱۲۷ میلیاردی حق دلالی از بازیکنان اداره مالیات دربه در دنبالشه؟؟ببین شما لنگیان کی هستین که از کار خلاف و بقول خودتون جعل و باند بازی و تبانی هم پول در میارید که اینکارا فقط از همون افشین فرشچی لنگتون بر میاد و بس!!یا اون مدیر عامل باشرفتون که با پول بیت المال و از جیب مردم بدبخت و بیچاره واسه خودشیرینی و مثلا پیشواز رفتن و هیچ و پوچ با کمک همون افشین فرشچی قالیچه و فرش گران قیمت به اینو آن از جیب مردم بیچاره که خوشونم ندارن بخورن، بذل و بخشش میکنن، آره لنگیای پر رو و وقیح؟؟برو برو فلی جون که اینجا حرف بزنی فقط خودت ضایع و خراب میشی داداش بعدشم سعی کن اون پایین و زیرش به سرور و سالارت تیم استقلال و پیشکسوتاش احترام بگذاری و میخوای چرت و پرتی بلغور کنی صاف وایستی و خبردار، برو برو فلی جون که اینجا از این حرفها نزن که فقط خودتون با لنگتون آبروتون میره لنگی حقیر!بچه فلاح خیلی تند و سریعا خبردار!!!!!!!!!😆😆😆😆
    • محمد IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      هویت و شخصیت طرفداران و پیشکسوتان چیپ استقلال (کیسه) دقیقا شبیه به ممد نوری خطیر و جواتی نکونام هست، همشون هوچی پرتوقع و گستاخ و دروغگو هستن.
    • مارال عظیمی IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      شما اینجاچه میخوایدلنگی های الاف،زندگی ندارید
  • جود همر IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    بیچاره نوری که خطیر باید حالش رو بگیره
  • MIS قرمزته CA ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    این مفلوک این بلیطا رو بازار سیاه میفروشه خرج عملش در بیاد حالا اون خطیر هم گفته چرا خودم نرنم به جیب ؟؟؟؟خونه سویس مزه داده بهش
    • حاج ۳لسچ IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      قضاوت ناعادلانه نکنید اسطوره ممد نوری🤣بگفته ایجنت ش!😉تصمیم داشت با فروش بلیط تو بازار خاکستری!! با پولش کریس رونالدو براس نیم تاج بخره!! 🤣
    • تااااااج IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      خجالت آوره، این چه نظریه فوتبال انسانیت آدمها رو ازشون گرفته، ته تهش هر سال یه جام میدن که هزار جور تبانی و کثافت کاری پشتش بوده ما داریم کجا میریم ؟
  • محسن DK ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    ولی خدا وکیلی یک استقلالی به من بگه این محمد نوری کی بازی کرده چه پستی داشته و چه افتخاراتی داشته که اینقدر مدعی استقلالی بودن و مال ما مال ما دارد که هیچکدام از قدیمی ها مانند نعلچگر قراب مختاری فر مراغه چیان طالب لو کارگرجم مطلق و.... ندارند و هواداران حتی اینها را یاد هم نمی کنند که زمانی کل هواداران استقلال نامشان را صدا می زدند.
    • ایرانی IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      ممد نوری فقط توپجمع کن خوبی بوده و حالا ادعای پیشکسوت رو داره
    • Abbas IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      هیچ افتخاری نداشته جز اخراج در دربی که منجر به باخت استقلال شد .
  • پوارو CA ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    تیمی که پیشکسوتش نوری داغون باشه و مدیرعاملش خطیر خخخخخخخخخ
  • احمدرضا IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    من دقیقا،بازی های محمد نوری را یادم هست،اکثر بازی ها ذخیره بود و گاهی از دقیقه ۸۰ به زمین می امد و خیلی هم خشن بازی میکرد و کارت میگرفت،یه بار با مصدومیت و محرومیت چند بازیکن استقلال،در دربی فیکس شد،پرسپولیس با اشتباهات همین نوری و حسن زاده با فرار های مهدوی کیا ۳ بر ۰ برنده شد،جوری میگه من پیشکسوت استقلال انگار حسن روشن،رضا نعچگر،شاهین بیانی،بهتاش فریبا،محمود فکری و.....می باشد
  • رضادجلانی IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    سلام آقامحمد نوری شماره 14 تیم محبوبم استقلال شما یادتونه ملقب به دیوار بتونی استقلال بودی الان هم درمقابل افرادی مانند خطیر که برای چندصباحی صندلی مدیرعاملی استقلال بزرگ رو تصاحب کرده محکم وقوی باش شماره 14 استقلال به قول ناصرخان من آن گل برگ مغرورم که میمیرم زبی آبی ولی ........ قابل توجه خطیر که جواد لالیگای و ممدآقا نوری شاگرد مکتب ناصرخان هستند .
    • SS IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      خخخخخخخخخخخ
    • Ali IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      آقای محترم این فرد محمدنوری ،که ازش حمایت میکنی چند تا بازی برای استقلال کرده که شده پیشکسوت استقلال اما نکونام نه پیشکسوت استقلال نیست ؟
    • فرزاد IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      دمت گرم 💙
    • فرزاد IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      دروود...گل گفتی
  • روشن IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    با سلام درگیری اقای خطیر و اقای نکونام فقط به ضرر استقلال و بنفع رقبا هست ،وضعیت فوتبالی وتعلقات اقای نکونام برای فوتبالدوستان مشخص هست ،اما اگر اقای خطیر خدای نخواسته چوب لای چرخ استقلال و نکونام میگذارد قطعا پرسپولیسی است.واگر واقعا اینجور نیست اقای نکونام باید بخاطر مسایل جزیی درشرایطی که تیمش درصدر هست کوتاه بیاید و با همکاری هم انشاءالله استقلال قهرمان بشه.
  • رامین IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    حالا خوبه به این اقا بلیت هم نمیدن هیچ تو باشگاه هم عین یک دستمال کاغذی میندازنش بیرون اسم خودشو گذاشته پیشکسوت البته جنس نزده رفته اونجا پردش کردن بیرون بخدا پرسپولیس مقصر نیست فردا به کمیته انظباتی شکایت نکنید خخخخخخخ
  • علیرضا جهانشاهی GB ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    تقصیر پرسپولیسه بهت بلیط مفتی ندادند بری بفروشی 🤣🤣🤣🤣
  • تاج کبیر IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    اگه استقلال خوب نتیجه گرفته فقط به خاطر نکونام بوده.باید خطیر را از باشگاه بیرون کنند.خطیر داره به استقلال ضربه میزند.زمان شفر هم استقلال را نابود کرد.
    • حاج ۳لسچ IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      علت فقط تحلیل های اسطوره‌هایی مثل ممد نوری و حتی میتی فنونی هستن که فقط سالی ۱۰ ماه تو زوریخ سویس راهبردهای فوتبال جهان ترسیم می‌کنند این دو جهان اسطوره 🤣خودشون به تنهایی یه نیم تاج کبیر 😉هستن!
  • Hamed IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    الان میگه پرسپولیس مقصره
  • ناشناس IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    خوب بهت بلیط دادن دیگه ینفری ولی بهت ۲ تا بلیط دادن دیگه چی میخواستی حتما باید به اندازه چند ماه خرجیت بهت بلیط بدن
  • علی IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    درسته
  • علی DE ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    دم خطیرگرم بلیطا رو میخواست تبدیل به تلخک کنه.
  • Esteghlal Fan IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    این خطیر هم شورشو درآورده ..
  • Hassan IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    بهترین کار خطیر طی این فصل همین بود . دمش گرم
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    جنگ زرگری
  • بهرام IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    دم خطیر گرم جلوی این افراد را می گیرد چه کسی ایشان را متولی پیشکسوتان استقلال کرده واقعا دم خطیر گرم
  • مسعود IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    دم خطیر گرم
  • احمدبهزادی IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    این محمدنوری که ادعای پیشکسوتی داردولی کل بازیهایش برای استقلال به اندازه پنج بازی کامل نیست فقط تصمیم داشته بلیط بگیردودربازارسیاه بفروشدوخرج اعتیادخودش ودوتا دیگراز هم باندهایش را دربیاورد.وقتی می بینیدیکی مثل نوری مرتب داردمصاحبه می کندوبایدحق حساب تن خبرنگاران مثل خودش را نیز بدهدپس خرج داردوبایدبا فروش بلیط دربازارسیاه این هزینه هاش را جورکند.
  • کمالی IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    کاشکی درگیری وبحث پیروانی باپیشکسوت پرسپولیس تیتر میزدی
  • قاسم IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    نوری جان من میدونستم که تو موفق نمیشی ایگور جان!!!!؟؟؟باور کن این بارهم دست خطیر از استین پرسپولیس در اومده هرچه فریاد دارید سر پرسپولیس بزنید،نوری همیشه مخالف...!!!!!؟؟؟اگه یکبار دیگه بلیط بهم کم بدید اگر قبولم کنند میرم طرفدار قرمزها میشوم تا دل خطیر بسوزد
  • سیدمحمد IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    به نظر من برخورد خطیر با نوری درست بوده این آقا خودشو برتر از همه میدون و همیشه هم به جای انتقاد فضولی میکنه، نوش جانش تا دیگه برا تیم حاشیه درست نکنه!!!
  • کوروش خانپور IR ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    دوستان عزیز محمدنوری یکی از متعصبهای استقلال بود و خیلی هم عالی بود زمانی که خداداد اوج فوتبالش بود جلو استقلال نوری کاری بهش کرد پاش به توپ نخورد حتی روزی که فکر کنم مادرش فوت کرده بود برای استقلال بازی کرد
  • سید IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    دم خطیر گرم شما باشگاه استقلال درست کردید هتل .هر کس به دلباب خودش می‌ره میاد .نکونام هاشمی نصب انتخاب می‌کنه هیچ دانش فوتبالی ندارن.تو میری بلیط مجانی میخای .مگه چه فرقی بین تو و بعقیع هست .لطف کن پول جنس کمتر بده پول بلیط داشته باشی
  • جلال IR ۰۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    باشگاه فرهنگی و هنری حاشیه استقلال
  • طاها IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    پرسپولیس سوراخ و ستاره‌های تقلبی .قانون نیست وگرنه یکی نیست بگه برای کدام جام تو آسیا ستاره گرفتی .
  • محمد IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    علی خطیر باید به زودی محاکمه بشود
  • کریم IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    پیشکسوت پرسپولیس آقایان علی دایی . مهدوی کیا. علی کریمی . کریم باقری. عابدزاده. ناصر محمدخانی. فرشاد پیوس. یحیی گل‌محمدی. مهرداد میناوند و..... پیشکسوت استقلال ممد نوری 😄😄
  • علی IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    خدا می‌دونه مقصر تمام این اتفاقات نکونام است که با لجاجت نه اجازه جذب بازیکنانی رو داد که خودش الان سخت پشیمان است و با حاشیه سازی بزرگترین ضربه رو به مجموعه استقلال زده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی