نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
۰ |
۰
دو رقیب در یک تیم؛ ما با هم خیلی خوبیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ایلکای گوندوغان اعلام کرد که هیچ مشکلی با تونی کروس ندارد و ورود این بازیکن به تیم ملی آلمان مشکلی برای کسی ایجاد نخواهد کرد.

روابط بین بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا در سال‌های اخیر آنقدرها مشکل‌ساز نبوده، در حالی که قبلاً این رقابت باعث ایجاد مشکلاتی در تیم ملی اسپانیا می‌شد. این بار شایعاتی مبنی بر ایجاد مشکل در تیم ملی آلمان شنیده می‌شود اما ایلکای گوندوغان رابطه بد با تونی کروس را تکذیب کرده است.

از زمانی که کروس اعلام کرد که برای یورو ۲۰۲۴ از بازنشستگی خارج می‌شود و به تیم ملی برمی‌گردد، شایعاتی در آلمان مطرح شد و گفته می‌شد که برخی از بازیکنان از این تصمیم خوشحال نشدند. به گزارش رلوو، گوندوغان توضیح داد که رابطه خوبی با کروس دارد: «یولیان ناگلزمن ظاهراً شنیده بود که بازگشت تونی ممکن است برای من مشکل‌ساز شود، سپس تلفن را برداشت و با من تماس گرفت و مستقیماً از من در این مورد سوال پرسید. بلافاصله به او گفتم که هرگز با تونی مشکلی نداشتم. برعکس، ما برای هم احترام زیادی قائل هستیم و به خوبی با هم کنار می‌آییم.»

این دو رقیب حدودا یک ماه دیگر در دومین ال‌کلاسیکوی فصل لالیگا به مصاف هم خواهند رفت. ورود کروس به تیم ملی به احتمال زیاد باعث می‌شود که یک یا دو هافبک آلمانی از زمین خارج شوند و بسیاری بر این باورند که یاشوا کیمیش از بایرن مونیخ ممکن است به دفاع راست منتقل شود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی