تیم ملی فوتبال ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش و جوانان هم مثل کادرفنی تیم ملی به این نتیجه رسید که در جام ملت های آسیا دچار بدشانسی شدیم.

سطح تحلیل و دیدگاه وزیر ورزش و جوانان هم‌اندازه امیر قلعه‌نویی و سعید الهویی شده است؛ تا جایی که کیومرث هاشمی هم درباره وقایع رخ داده در جام ملت‌های آسیا می‌گوید شاهد تلفیقی از باتجربه‌ها و جوان‌ها در تیم هستیم و این موضوع قابل تقدیر است و تیم ملی فوتبال نیز همین مسیر رشد را طی می‌کند و در جام ملت‌ها بدشانسی آوردیم و نتوانستیم شاهد ادامه درخشش ملی‌پوشان باشیم.

لازم است در این روزهایی که سال ۱۴۰۲ نفس‌های آخر را می‌کشد، برای فوتبال ایران دست به دعا شویم و طلب خیر کنیم. چون این بدشانسی‌ها به صورت مدوام نصیب ما می‌شود و دست از سرمان برنمی‌دارد.

حدود ۵۰ سال است در جام ملت‌های آسیا ناکام شده‌ایم و در آخرین شاهکاری که در قطر اتفاق افتاد و حذف شدیم، عقلمان را روی هم گذاشتیم و مثل الهویی به این نتیجه رسیدیم که تیم ملی بدشانس بوده است!

خدایا در سال جدید، فوتبال ما را به درجه خوش‌شانسی برسان! حالا که مدیران خوبی داریم، فدراسیون فوق‌العاده‌ای داریم، امروز که بهترین کادرفنی را در اختیار داریم که می‌فرمایند مربیان را با نتایجشان نمی‌سنجند، خدایا هر کاری می‌کنی عاجزانه می‌خواهیم شر این همه بدشانسی از سر فوتبال ایران در سال جدید کم شود.

البته اگر در جام جهانی بعدی هم به دور حذفی صعود نکردیم، توقع نداریم مسولان خودشان را ناراحت کنند یا کادرفنی و فدراسیون زانوی غم بغل بگیرند؛ همین که بگویند بدشانس بوده‌ایم باز هم برای ما کافی است!

بیشتر بخوانید: هزار میلیارد تومان برای بازساری ورزشگاه آزادی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • مهران IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    قلعه نوعی چند تا تیم در پیتی را میبرد بجاش تو مسابقات کمی سخت میبازد بعد میگوید گواردیولا هم از رو دستش کپی میکند و میگوید فوتباله دیگه تاج هم به ریش این مردم میخندد
  • م IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    ببینین شانس به کنار . اگه مساوی میشد هم انتظار داشتین ده نفره بازیو نگه داریم ؟ دوما ورق اونجا رو شد که تو فینال قطر سههه تا پنالتی زدد! کثیف ترین فینال بود به نظرم . ما تنها راهمون واسه اوج گرفتن استفاده از جوون هاست . اونایی که هی به قلعه نویی هیت میدادن . ژاپنو بردد . ما نباید مغرور شیم ولی این جای امید واریه . قلعه ندیی اگه جوانگرایی نکنه حقشه که اخراج شه .
  • الناز IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    وای چه تیتر بامزه ایی! خدایا در سال جدید ما را به درجه توهم هواداران مربی موزامبیکی همیشه اخراجی که 8سال به فوتبال ایران گند زد،نرسان
  • محمد IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    داستان فقط مختص فوتبال نیست. ۵۰ ساله همینیم تو همه چی. کل دنیا هم که با ایران مشکل داره‌. مدیونید اگر فکر کنید برعکسه. کلا همه چی گل و بلبل اینجا.
  • عروس العین IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    امتحان پس داده راازمون خطاست بعد ازیه کفش پیادروی استفاده کوهنوردی نمبکنند چون ساخته شده واسه کار دیگر. قلعه نویی برای تیم ملی خیلی کوچک است فقط درصورتی که دوتا مربی خارجی به کادر تیم ملی فوتبال اضافه بشه واون قلعه نویی هم بعنوان مربی فقط ازنظر اسمی سرمربی باشه درغیر اینصورت اب توی جون کوبیدن هست. کسی که نتونست چهارتا تعویض عقلانی انجام بده توقع قهرمانی ازش بیهوده هست وبس.
  • هرمزان IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    شما یا درست گوش نکردید و نشنیدید یا نمی‌خواهید و نخواستید درست بشنوید امیرقلعه‌نویی گفت چندین پارامتر برای برنده شدن هست که آخریش شانس هم هست مثل توپی که به پای سعید عزت میخوره و میره تو گل ولی توپ علی‌جهان میخوره به تیر شانس یعنی بازی ایران مراکش تو جام‌جهانی روسیه تمام بازی مراکش حمله کرد و توپ‌هاش،گل نشد ولی ی خطا ی سانتر و گل‌بخودی ولی شما اون زمان این برد تاکتیکی جلوه دادید چون کی‌روش بود شانس یعنی بازی استرالیا ایران ، تو اون بازی استرالیا با اختلاف گل باید ما رو میبرد حتی گل اول ما آفساید این یعنی شانس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی