نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
۰ |
۰
کلوپ راز موفقیت لیورپول را فاش کرد
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن کلوپ در آستانه دیدار با منچستریونایتد راز موفقیت تیمش در فصل جاری را فاش کرد و در مورد ساختاری که کل اعضای تیم به آن پایبند هستند توضیح داد.

لیورپول در چند ماه اخیر دچار بحران مصدومیت شده و چندین بازیکن بزرگش به دلیل آسیب‌دیدگی از میادین دور بوده‌اند، اما با این وجود باشگاه موفق شد در ۹ بازی اخیر خود در تمام رقابت‌ها شکست‌ناپذیر باقی بماند. آنها قبلاً قهرمان جام اتحادیه شدند و برای قهرمانی در جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا در رقابت هستند. یورگن کلوپ توضیح داد که چگونه تیمش توانسته بر تمام چالش‌های این فصل غلبه کند و ادعا کرد که ساختاری وجود دارد که تک‌تک بازیکنان تیم از آن پیروی می‌کنند و این ساختار به عدم لغزش حتی در شرایط چالش‌برانگیز کمک می‌کند.

سرمربی آلمانی در گفتگو با خبرنگاران گفت: «رختکن ما با تجربه است، اما ساختاری که برای بازی در زمین داریم نیز کمک زیادی به ما می‌کند. این ساختار در طول فصل پیشرفت زیادی کرده است. می‌بینید که ما نحوه بازی خود را تغییر ندادیم و بنابراین پسرها می‌دانند که باید چه کار کنند. اگر بازی نکنند حداقل به همان شیوه تمرین می‌کنند و بنابراین هروقت که پا به میدان می‌گذارند دقیقا می‌دانند که باید چه کار کنند. بازیکنان تغییر کرده‌اند اما ما نه. ما طوری که دوست داریم بازی می‌کنیم و این خیلی کمک‌کننده است. این کار را از روز اول فصل انجام دادیم و تفاوت زیادی ایجاد کرده است.» او در ادامه افزود: «ما یک راه واقعا خوب برای بازی با این گروه از بازیکنان پیدا کرده‌ایم و بدیهی است که این کار برای کل تیم درست بوده نه فقط برای ۱۱ نفر اول. به همین دلیل است که بسیار باثبات بوده‌ایم.»

قرمزها که در حال حاضر با ۶۴ امتیاز با آرسنال در صدر جدول لیگ برتر مساوی هستند، روز یکشنبه در اولدترافورد در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی مقابل منچستریونایتد به میدان خواهند رفت.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی