نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
۱۰ |
۱۰
ترکیب منتخب رونالدو/ جای بکام در این تیم نیست!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رونالدو نازاریو در آستانه دیدار منچستریونایتد و لیورپول در یک‌چهارم نهایی جام حذفی، تیم منتخب خود از بازیکنان لیگ برتر اینگلیس را معرفی کرد و هواداران از اینکه چند نام مهم در این لیست حضور نداشتند عصبانی شدند.

منچستریونایتد امروز در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی در اولدترافورد میزبان لیورپول خواهد بود. این تنها جامی است که اریک تن‌هاخ می‌تواند در این فصل داشته باشد در حالی که یورگن کلوپ پس از قهرمانی در جام اتحادیه به دنبال بالای سر بردن دومین جام فصلش است.

قبل از این جدال، رونالدو نازاریو ۴۷ ساله ترکیب منتخب خود در لیگ برتر را انتخاب کرد که نام پنج ستاره منچستریونایتد نیز در این بین دیده می‌شود. اسطوره برزیلی پیتر اشمایکل را برای دروازه، گری نویل را برای دفاع راست، دیوید بکام را برای بال راست و رایان گیگز در جناح چپ و کریستیانو رونالدو را برای خط حمله انتخاب کرد. دیگر ستاره‌های فوتبال که در ترکیب قرار گرفتند، اسطوره‌های آرسنال سول کمپبل، پاتریک ویرا و تیری آنری بودند در کنار ستاره‌های چلسی جان تری، اشلی کول و فرانک لمپارد.

اما هواداران از اینکه هیچ بازیکنی از لیورپول یا سیتی در این ترکیب حضور ندارند ناراحت شدند. یکی از آنها نوشت: «استیو جرارد نه؟ بکام حق حضور در این تیم را ندارد.» دیگری اضافه کرد: «هیچکسی از منچسترسیتی نیست!» سومین نفر افزود: «بگو که ۱۵ سال است لیگ برتر را ندیده‌ای، بدون اینکه مستقیم بگویی!»

بیشتر بخوانید:

ترکیب منتخب رونالدو/ جای بکام در این تیم نیست!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • جعفر IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    شما اسمشو چی میذارین؟ رونالدو نازاریو❌️ R9❌️ رونالدو❌️ رونالدوی برزیلی❌️ خرگوش چاق✅️
  • اااا IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    گفت زکام نیست ولی بود
  • ... IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    چرا بکام نیست رونالدو اسکل
  • کوروش IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    هرکس مسی رو توی ترکیب نزاره گاو دیوانه به تمام معنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی