نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
اتفاق هیجان‌انگیز در فوتبال اروپا؛ گواردیولا به بارسلونا برمی‌گردد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جرارد پیکه معتقد است پپ گواردیولا ممکن است در آینده به باشگاه بارسلونا بازگردد.

جرارد پیکه، بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا، گواردیولا و میکل آرتتا را کاندیدای شایسته‌ای برای جانشینی ژاوی در بارسلونا می‌داند. پیکه همچنین عنوان کرد که گواردیولا پس از پایان قراردادش با منچسترسیتی در سال ۲۰۲۵ می‌تواند به باشگاه کاتالانی برگردد زیرا به عقیده او هواداران دوست دارند این مربی افسانه‌ای را در نوکمپ ببینند.

پیکه در گفت‌وگو با تایمز گفت: «برای هدایت بارسا باید مربی خاصی باشید و نحوه بازی بارسا را درک کنید، بنابراین گزینه‌ها بسیار محدود هستند. گزینه واضح پپ گواردیولا است زیرا در این باشگاه گذشته‌ای داشت و همچنین بهترین مربی حال حاضر دنیا است، و میکل آرتتا از آرسنال نیز مربی خوبی خواهد بود. او بارسلونا را درک می‌کند و در گذشته برای بارسا بازی می‌کرد.»

وقتی از او پرسیده شد که آیا واقعاً فکر می‌کند که گواردیولا به باشگاه بازمی‌گردد، افزود: «باید از خودش بپرسید. من هنوز هم گاهی با او صحبت می‌کنم. مطمئن هستم که مردم بارسلونا دوست دارند او را دوباره در این باشگاه ببینند.»

بلوگرانا در دوران مربیگری گواردیولا به موفقیت‌های بی‌سابقه‌ای دست یافت. آنها بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ موفق به کسب ۱۴ جام از جمله سه قهرمانی لالیگا و دو قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا شدند. و همچنین سه‌گانه را در فصل ۲۰۰۹-۲۰۱۰ به دست آوردند. این مربی ۵۳ ساله در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ با سیتی نیز سه‌گانه گرفت و به اولین مربی‌ای تبدیل شد که دو بار در طول دوران حرفه‌ای خود موفق به کسب سه‌گانه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی