وینگری که دفاع بلد نیست باعث باخت پیکان شد/ گل مشترک دو محمدحسین!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره جوان پیکان در دو پیروزی درخشان دو بازی اخیر مقصر اصلی روی هر دو گل پرسپولیس و شکست این تیم بود.

پیکان با رضا عنایتی بعد از ۸ مسابقه بالاخره طعم پیروزی را مقابل سپاهان در اصفهان چشید. آن روز محمدحسین فلاح، وینگر چپ جوان پیکان دبل کرد و ستاره زمین بود. سپس در بازی هفته بعد پیکان با تک گل فلاح ملوان را هم برد تا تیم هفته از طرف خبر ورزشی انتخاب شود.

محمدحسین فلاح بازیکن بسیار خوبی است و با زدن سه گل در دو بازی اخیر به عنوان امید اصلی عنایتی در مقابل پرسپولیس وارد زمین شد اما در این مسابقه بزرگ نتوانست کیفیت قبلی را از خود نشان دهد و برعکس تبدیل به نقطه ضعف و پاشنه آشیل تیمش شد. فلاح در نیمه اول با یک خطای کاملاً بی‌مورد روی مسعود ریگی پنالتی داد، در حالی که اصلاً حضور او در محوطه جریمه الزامی نبود. ریگی در حال بردن توپ به بیرون از محوطه جریمه پیکان بود و هیچ دلیلی برای خطا کردن روی او وجود نداشت.

در نیمه دوم هم فلاح دوباره برای کمک به دفاع عقب کشید اما وقتی روی ارسال ترابی به هوا بلند شد تا ضربه سر دفاعی بزند، به اشتباه توپ را به سمت سر کنعانی‌زادگان جهت داد تا ضربه او غالب و سقف دروازه پیکان فرو بریزد. در حقیقت دو محمدحسین از دو تیم روی صحنه گل دوم به هوا پریدند، آن یکی که مهاجم بود می‌خواست سر دفاعی بزند و آنکه مدافع بود، برای زدن سر هجومی بلند شد و در نهایت تجربه بیشتر مدافع ملی پوش پرسپولیس به ستاره جوان پیکان چربید و سقف دروازه خودروسازان فرو ریخت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی