نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
عبدالله ویسی دوباره در خوزستان!/ ناکام این سال‌ها با کدام کارنامه قرار است فولاد را نجات دهد؟/ هر ۳ تیم با سقوط فاصله‌ای ندارند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دربی اهواز با تساوی بدون گل تمام شد اما حضور عبدالله ویسی در فولاد مهمترین مسئله این بازی بود.

وقتی در فاصله ۴۸ ساعت تا دربی اهواز خبر رسید که عبدالله ویسی دوباره هدایت فولاد را بر عهده گرفته کمتر کسی به این مسابقه نگاه می‌کرد!

دربی همیشه و در هر شرایطی سخت و حساس و مهم است. برای دو تیم خوزستانی که بحران زده و در نیمه پایینی جدول هستند، مهمتر از همیشه بود و اینکه تنها مساوی هفته بیست و یکم به عنوان آخرین بازی سال ۱۴۰۲ بدون گل باشد، قطعاً خوشایند هیچ فوتبال دوستی نیست.... اما به طرزی عجیب هیچ کدام این موارد در این یک مسابقه مهم‌ترین مسئله نبود! بازگشت عبدالله ویسی از همه مهمتر بود و روی تمام حواشی را پوشاند!

ویسی روی نیمکت همین فولاد بود که اولین عنوان قهرمانی لیگ در فصل چهارم لیگ برتر به اهواز رفت. او بعدها سرمربی شد و در تیم آبی پوش این شهر یعنی استقلال خوزستان عنوان قهرمانی لیگ پانزدهم را برد از آن به بعد عبدالله ویسی در تیم‌های مختلفی مربیگری کرد و دیگر هرگز به آن قله نرسید. ویسی در سپاهان و پیکان، در تیم‌های با امکانات و بدون امکانات، به یک اندازه ناکام بود اما باز همیشه تیم داشت و تیم می‌گرفت! او فصل قبل صنعت نفت را از سقوط نجات داد اما وقتی با حمایت همه جانبه مسئولان تیم دلخواهش را بست، در همین فصل نتوانست کاری برای آبادانی‌ها کند و مجبور به کناره‌گیری در نیم فصل شد! و در کمال تعجب فولاد که با سه مربی مختلف و یک مربی موقت نتوانسته بود نتیجه بگیرد، حالا دست به دامن ویسی با این کارنامه شده است. اما اگر فکر می‌کنید کارنامه او در سایر تیم‌ها بد بوده در فولاد شاید جواب بدهد اشتباه کرده‌اید.

دو فصل قبل ویسی در شروع فصل جانشین جواد نکونام در همین فولاد شد و تا هفته چهارم روی نیمکت این تیم بود اما با نتایج بسیار ضعیف برکنار شد تا خود نکونام برگردد. اتفاقا کلید سراشیبی سقوط فولاد از زمان ویسی خورد و نکونام هم که برگشت در این تیم دوام نیاورد و جایش را به منصوریان داد و این فصل را نیز که همه به یاد داریم.

حالا ویسی که در این ۸ سال هیچ کارنامه خوبی نداشته چطور و با چه منطق می‌تواند فولاد را نجات بدهد، سوالی است که باید مدیران این باشگاه به آن جواب بدهند! آنها که احمد آل نعمه را به عنوان موقت گذاشتند و دنبال یحیی یا محمد ربیعی بودند اما بعد از نتایج خوب او و ناکامی در مذاکره با این مربیان اعلام کردند آل نعمه تا آخر فصل می‌ماند! او هم دست به تقویت کادر فنی زد ولی بعد از دو باخت متوالی برابر پرسپولیس و سپاهان صندلی خود را از دست داد. حالا آل نعمه دوباره در کادر فنی می‌ماند و ویسی برگشته و در قدم اول مقابل تیم سابقش به تساوی بدون گل رضایت داد.

فولاد و استقلال خوزستان مثل صنعت نفت آبادان، یعنی تیم‌های سابق عبدالله ویسیریال هر سه در خطر سقوط هستند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • زیگزاگ IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    امید ویسی اینه که دو تیم دیگر خوزستان اونقدر بد نتیجه بگیرند که هر دو بجای فولاد سقوط کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی