نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۸
۶ |
۱۰
واکنش مربی پرسپولیسی هوادار به رفتار نیمکت استقلال
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مربی تیم فوتبال ایران به حواشی ایجادشده بین کادرفنی تیم های مختلف با کادرفنی هوادار در هفته های اخیر واکنش نشان داد.

اشپیتیم آرفی مربی فوتبال هوادار از روند فوتبال این تیم رضایت دارد و اعتقاد دارد که در آینده نتیجه گیری آنها بهتر خواهد شد و با فلسفه ای که مسعود شجاعی در پیش گرفته فوتبال بهتری ارائه خواهند کرد.

مربی تیم فوتبال هوادار در ابتدای صحبت های خود عنوان کرد: کسانی که فوتبال بلد هستند یک بازی خوب از تیم هوادار دیدند، ما در همان دقایق اول گل خوردیم و بعد از آن موقعیت خاصی نداشتند، بازیکنان ما روز به روز ایده‌هایی که مسعود شجاعی دارند را بهتر اجرا می‌کنند، در تیم ما زیر توپ زدن وجود ندارد، از لحاظ فوتبالی از تیم رضایت داریم اما روند امتیازگیری رضایت بخش نبوده است، می‌دانیم جایگاه خوبی در جدول نداریم اما هنوز زمان هست که جبران کنیم و مطمئن هستیم این کار را میکنیم.

آرفی نسبت به حواشی که کنار خط ایجاد شد گفت: ما هر هفته کنار خط داستان داریم، امروز هم نمی‌دانم به مربی ما بی احترامی شد یا نه اما امیدوارم داد و بیداد در فوتبال ایران کمتر شود، چیزی که برای من تعریف کردند مثل اینکه اعتراض به صحنه ای داشتیم و از سمت دیگر به ما بی‌احترامی شده و این درست نیست، ما مدت‌ها در کنار هم بازی کردیم و الان هم در کنار هم در تیم های مختلف کار می‌کنیم و باید احترام یکدیگر را نگه داریم.

او ادامه داد: ما در اول بازی دست می‌دهیم اما در نود دقیقه همه چیز به هم می‌گوییم و بعد از آن دوباره دست می‌دهیم، باید در طول نود دقیقه احترام هم را نگه داریم.

آرفی نسبت به رقابت تیم‌های بالانشین و کورس قهرمانی گفت: در این چند سال گذشته همین چند تیم برای قهرمانی می‌جنگند و سال گذشته پرسپولیس قهرمان شد، امسال هم فاصله ها کم هست و رقابت جذابی دارند، اگر آنها تا انتهای فصل نزدیک باشند برای لیگ ایران خوب است و برای مردم جذاب است، رقابت خوبیه و امیدوارم تا آخر فصل هم ادامه داشته باشد، چند سال پیش اختلاف گل قهرمان را مشخص کرد.

اشپیتیم آرفی در انتهای صحبت های خود نسبت به نداشتن طرفدار و ورزشگاه خالی از تماشاگر گفت: یک تیم مثل هوادار که تاریخچه ای در فوتبال ایران ندارد علاقمند است که طرفدار جذب کند اما در این ورزشگاه ما شرایط این کار را نداریم، هرچی تلاش می‌کنیم و بازی خوب انجام می‌دهیم و با فلسفه مسعود شجاعی فوتبال خوبی انجام می‌دهیم و علاقمند هستیم که هوادار داشته باشیم و ما را تشویق کنند.این خیلی مهم است در فوتبال، ما در زمان کرونا خیلی ناراحت بودیم که تیم های پرسپولیس و استقلال و کل دنیا هوادار نداشتند، دیدن استادیوم خالی اتفاق خوبی نیست و باید فکری به حال استادیوم ها شود، تا زمانی که ورزشگاه مناسب نباشد نمی‌شود طرفدار جذب کرد.

این مطلب را هم ببینید: هاشمی‌نسب: اگر قرار به سر و صدا کردن باشد، حریف ما نمی‌شوند/ بازیکنان استقلال خسته بودند/ تا جایی توانستیم تحمل کردیم اما... +ویدیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • سینا DE ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    وقتی مربی استقلال خودش اعتراف میکنه ما با هوچیگری و خارج از زمین صدر نشین هستیم.. (نقل قول هاشمی نسب) دیگه چه توقعی دارید؟؟؟ وقتی تاج جلسه 2نفره با نکونام گذاشت باید همه چی رو متوجه می‌شدید.. وقتی کمیته انضباطی و داوران و اخلاق فقط برای استقلال کار می‌کنند این میشه فوتبال ما... وقتی تاج کودتا کرد و شد رئیس فدراسیون فاتحه فوتبال ما خونده شد.. وقتی مسؤل اصلاعات سپاه اعضای فدراسیون ذو تهدید میکنه و داور عوض میکنه.. یعنی مملکت ما همه چی جای دیگه مهندسی میشه.. وقتی یه مربی به همه توهین میکنه و کسی نمیتونه حرفی بزنه یعنی باند بازی.. وقتی قلغه نویی با اون سوابق میشه سرمربی و دخالت میکنه عنایتی رو میکنه مربی تیم امید.. و بجای پاسخگو بودن بخاطر نتایج ضعیف طلبکار هم میشه این میشه نتیجه اش.. خلاصه بگیم به شتر گفتند گردنت کجه.. خندید گفت کجام راسته... کنار زمین فقط اینجوریه؟؟؟ کل فدراسیون و ورزش و وزیر و... و.. و... ایراد داره..
    • استقلالی IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      لنگی واقعا شماها با چه رویی از حمایت صحبت می‌کنید چقدر آخه حقیر و بدبخت هستید داری می‌سوزی یخ بذار همون جات که می‌سوزه لنگ حمومی بولینگی
  • محمدرضا IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    تاکتیک تیم کیسه همینه
  • ...... IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    اقای عارفی تویه پرسپولیسی هستی حیف نیست زندگی خودت بابی حیاهایی مثل مسعودشجاعی میگذرونی که قبل ازبازی چرتاش لیگولجن کرده هرچندخانوادهاش همه بهایی وضدانقلاب وفرارین میگه تیم ماومن سه امتیازبه جوادکه عین برادرمه ومرابه اسپانیابردوچندین سال کنارس بودم پس حق بدیدکه سه امتیازبش بدم...اینچنین ادمای لجنی پیدامیشه که اسم لیگمونوگذاشتن لیگ تاجهای کذایی وابی رنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی