نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
۰ |
۰
چرا بارسلونا پیراهن ضد نژادپرستی را بر تن نکرد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا در دیدار با اتلتیکومادرید که با برتری ۳-۰ آبی‌اناری‌ها به پایان رسید پیراهن ضد نژادپرستی لالیگا را به تن نکرد و دلیلش به موضوع اسپانسرها برمی‌گردد.

لالیگا به مدت یک هفته از پروژه ضد تبعیض و نژادپرستی حمایت می‌کند و تمام تیم‌های حاضر در این لیگ پیش از بازی‌های این هفته پیراهنی مخصوص را به تن خواهند کرد تا قدمی مثبت در جهت مبارزه با نژادپرستی در فوتبال برداشته شود. بارسلونا یکی از دو تیمی بود که پیش از بازی با اتلتیکومادرید تی‌شرت ضد نژادپرستی لالیگا را به تن نکرد و دلیل این کار به اسپانسرها برمی‌گردد.

پس از توهین‌هایی که از سوی هواداران اتلتیکومادرید و بارسلونا به وینیسیوس جونیور، وینگر برزیلی رئال مادرید شد، ۱۸ تیم از ۲۰ تیم لالیگا پیش از بازی‌های خود با پیراهن مخصوص لالیگا کنار زمین ایستادند و عکس گرفتند.  یکی از تیم‌هایی که تی‌شرت‌های مخصوص را نپوشید بارسلونا بود و طبق گزارش کادنا کوپ، دلیل این کار بارسلونا به اسپانسرها برمی‌گردد. بلوگرانا با سازنده بازی‌های ویدیویی ژاپنی «کونامی» قرارداد دارد و نمی‌توانست تی‌شرتی را که نام اسپانسر لالیگا EA Sports روی آن ظاهر شده را به تن کند و قوانین حامی مالی باشگاه خود را نقض کند.

تیم دیگری که این تی‌شرت‌ها را به تن نکرد رئال مادرید بود، اما آنها روز شنبه قبل از بازی با اوساسونا در ال‌سادار تی‌شرت ضد نژادپرستی مخصوص خود را پوشیدند. لالیگا توهین هواداران اتلتیکو به وینیسیوس را به مقامات اسپانیا گزارش داد و این پرونده اکنون در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی