نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
همه چیز به نفع پوما شد/ بارسلونا به دنبال سود کوتاه مدت است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خوان لاپورتا بیشتر تمایل به جدایی از نایکی و امضای قرارداد اسپانسری با پوما دارد تا با پولی که به دست می‌آورد برخی از مشکلات فعلی باشگاه را حل کند.

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده از کاتالونیا، خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا قصد دارد به قرارداد با نایکی پایان دهد تا پیشنهاد پوما را بپذیرد. برند آمریکایی پوشاک ورزشی در دو دهه گذشته همراه بارسلونا بوده اما بلوگرانا به دنبال یک معامله بهتر و پرسودتر است.

چند ماه است که شایعاتی مبنی بر نارضایتی بارسلونا از نایکی شنیده می‌شود. بارسلونا در ابتدا از پیشنهاد پوما برای فشار آوردن به نایکی و بهتر کردن شرایط قرارداد اسپانسری استفاده می‌کرد اما آنها اکنون بیش از هر زمان دیگری به جدایی از نایکی نزدیک شده‌اند. طبق گزارش اسپورت، هدف لاپورتا این است که از قرارداد با نایکی خارج شود. نکته مهم این است که پوما مایل به پرداخت ۱۰۰ میلیون یورو پاداش امضای قرارداد است و این پول می‌تواند تا حد زیادی از مشکلات فعلی باشگاه را حل کند و همچنین جریمه فسخ قرارداد با نایکی را که ۴۰ تا ۵۰ میلیون یورو تخمین زده شده را پوشش دهد.

پوما معتقد است که بارسلونا جواهری در برنامه رشد آنها برای تسلط بر بازار پوشاک ورزشی خواهد بود. برخی از اعضای هیئت مدیره باشگاه ترجیح می‌دهند که به دلیل قدرت و کانال‌های توزیع، قرارداد فعلی با نایکی را حفظ کنند. برخی دیگر تمایل دارند که با برند کوچکتری همکاری کنند تا سود بیشتری به دست بیاورند.

وضعیت مالی بارسلونا باعث شده که آنها تمام راه‌های کسب درآمد را بررسی کنند و تعجب‌آور نخواهد بود که در نهایت قراردادی را بپذیرند که سود کوتاه مدت بیشتری برای‌شان به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی