استقلال ۲۲ مسابقه ناقص به میدان رفت/ خطیر هنوز مشکل رفیق نکونام را حل نکرده است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود سپری شدن ۲۱ هفته از شروع مسابقات لیگ برتر تیم صدرنشین هنوز ناقص به میدان می‌رود.

«یوسو سسما» مربی بدنساز اسپانیایی تیم استقلال که از ابتدای فصل جاری به عنوان دستیار مورد اعتماد جواد نکونام به تهران و جمع مربیان استقلال آمد با وجود گذشت ۲۱ هفته از شروع مسابقات لیگ برتر همچنان اجازه نشستن روی نیمکت این تیم را ندارد. سسما دوست صمیمی سرمربی استقلال که از جمله اولین نفرات مد نظر جواد نکونام برای همراهی تیمش در فصل جدید برای بدنسازی بود در طول این مدت و در همه مسابقات روی سکوی ورزشگاه‌ها نشسته و کنار این تیم حضور نداشته است.

به طور معمول همه تیم‌های فوتبالی اعم از حرفه‌ای یا آماتور بدنسازشان را روی نیمکت همراه خود دارند تا برای گرم کردن بازیکنان در زمان تعویض نفرات، با طریقه صحیح آنها را آماده ورود به میدان کنند اما تیم استقلال در طول ۲۱ مسابقه لیگ برتری و یک دیدار جام حذفی - ۲۲ مسابقه - هرگز چنین شرایطی را در این فصل تجربه نکرده و این مربی خارجی همیشه از روی سکو تماشاگر گرم کردن بازیکنان و حضورشان در ترکیب اصلی تیم استقلال بوده است.

شنیدیم این موضوع در طول ماه‌های گذشته بارها به اشکال مختلف به کادر مدیریت باشگاه منتقل و از آنها درخواست شده اقدام جدی برای دریافت کارت بازی «یوسو سسما» انجام شود اما ظاهراً هنوز هیچ اقدامی در این باره صورت نگرفته است. در فاصله ۹ هفته مانده به پایان لیگ برتر و در شرایطی که تیم استقلال در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد قطعاً این موضوع می‌تواند در هفته‌های پایانی که تیم‌ها به لحاظ بدنی در شرایط سخت‌تری قرار می‌گیرند و فشار روی بازیکنان بیشتر است، مشکلاتی را برای کادر فنی تیم استقلال به وجود بیاورد.

بی‌شک علی خطیر به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال برای اثبات حسن روابطش با جواد نکونام و کادرفنی تیم استقلال می‌تواند با دریافت کارت ورود به میدان برای دستیار جواد نکونام، گام بلندی در جهت تنویر افکار عمومی در این زمینه بردارد. چرا که علی خطیر بارها اعلام کرده هیچ مشکلی با جواد نکونام ندارد اما بروز اتفاقات این چنینی ابهام برانگیز است. از سوی دیگر شنیده می شود نکونام بابت همراه نبودن «یوسو سسما» به شدت ناراحت است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    و باز هم جنگ زرگری چکشی
  • پیمان IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    واقعا یکی از لدت های زندگی یک فرد لنگی اطهار نطر در خصوص سرورشون تاج هستش
  • رب گوجه پولیس IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    آقا با چه زبونی بگیم این خطیر ستون پنجمه ، ایشون دست نشانده قربانزاده از خدا بیخبر است ، خطیر دشمن تاجی هاست .
  • ناشناس IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    شما یه مورد مثال بزن که نکومال اچناراحت نباشه خودش ارونوف و نخواست الان جوری میگه اسکواد تیم ضعیفه انگار مقصر نیست
  • اصغر IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    هیچ توجهی به اراجیف لنگیهای کیسه کش نکنید اینها آنقدر درفسادو تبانی غرق شدن که هر کاری میکنند فکر میکنند درسته عین یه آدم معتاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی