سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
۰ |
۱
چرا رونالدو از تیم ملی پرتغال کنار گذاشته شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو در دیدار دوستانه پرتغال مقابل سوئد حضور نخواهد داشت و روبرتو مارتینس تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد کرده است.

روبرتو مارتینس، سرمربی پرتغال کریستیانو رونالدو را در فهرست اولیه ۳۲ نفره خود قرار داده بود اما اکنون او را از بازی بعدی تیمش مقابل سوئد کنار گذاشته است. رونالدو به دیوگو دالو، ژوائو کانسلو، دانیلو پریرا، اوتاویو، روبن نوس، ویتینیا و ژوائو فلیکس در لیست غائبین بازی بعدی پیوست.

به گزارش ESPN، دلیل مارتینس صرفاً این است که به این بازیکن ۳۹ ساله که با خانواده خود در تعطیلات به سر می‌برد، استراحت داده شود. فوق ستاره سابق رئال مادرید عصر شنبه تمام ۹۰ دقیقه را برای النصر بازی کرد و چند روزی مرخصی دریافت کرد تا برای تابستان بسیار شلوغ آماده شود. او پس از بازی با سوئد به ترکیب مارتینس بازخواهد گشت و احتمالاً در دومین و آخرین بازی دوستانه تیم فرصت بازی خواهد داشت. رونالدو بدون شک در تابستان بخشی جدایی‌ناپذیر از تیم پرتغال خواهد بود و این کشور یکی از مدعیان قهرمانی در یورو است.

مهاجم النصر در دیدار با اسلوونی در تاریخ ۲۶ مارس برای پرتغال به میدان خواهد رفت. او پس از آن در لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی حضور خواهد یافت و با تیم النصر در تاریخ ۳۰ مارس به مصاف الطائی خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی