نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
هدیه دادن هم بلد نیستیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هنوز ماجرای اهدای فرش به کریس رونالدو در  تهران و حضور دختر مدیرعامل پرسپولیس در آن مراسم فراموش نشده بود که ادگار داویدز به تهران آمد و محمدحسین میثاقی برای تقدیر از او تصمیم گرفت یک عینک تقلبی به ستاره سابق فوتبال دنیا اهدا کند.

هدیه دادن امر پسندیده‌ای است اما باید به‌جا، به‌موقع و توام با منطق باشد. مثلا بعد از ماجرای اهدای فرش به کریس رونالدو خیلی‌ها به درستی گفتند ای کاش این مراسم بعد از بازی تیم‌های پرسپولیس و النصر عربستان برگزار می‌شد و نه قبل از آن بازی.

در ماجرای هدیه دادن به ادگار داویدز هم به راحتی می شد هدیه مناسب‌تر و پسندیده‌تری را به او هدیه کرد. البته به طور کلی حضور ستاره سابق فوتبال هلند در کمپ تیم‌های ملی و برنامه تلویزیونی شبکه ۳ جالب توجه بود اما به جرات می‌توان گفت محمدحسین میثاقی بدترین کادوی ممکن را به او داد تا این لحظه حسابی در فضای رسانه‌ای و مجازی وایرال شود. در واقع آن‌همه کار خوب دیده نشد و فقط همین هدیه عجیبی که مجری تلویزیون به ادگار داویدز داد، حسابی موردتوجه قرار گرفت.

هدیه دادن فرهنگ بالای ایرانی را یادآور می‌شود؛ نفس هدیه به ستاره‌هایی چون کریس رونالدو کار پسندیده‌ای است اما مسئله این‌که ما اصول همین کار خوب را هم بلد نیستیم و زمان و چگونگی آن را نمی‌شناسیم. اگر میثاقی هر هدیه دیگری به داویدز داده بود و حتی اگر هیچ هدیه‌ای نمی‌داد این همه موج منفی ایجاد نمی‌شد. یا به فرض اگر رضا درویش بعد از بازی تیم‌های پرسپولیس و النصر به رونالدو هدیه می‌داد و قید حضور دخترش در آن مراسم را می‌زد، هیچ‌کس انتقاد نمی‌کرد اما نفس یک کار خوب با بد سلیقگی خراب شد و اصل قضیه هم چندان به چشم نیامد.

در همین ارتباط: آبروریزی اسطوره فوتبال هلند با هدیه عجیب میثاقی؛ این عینک دودی قبلا استفاده شده است! +ویدیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • Azzurri IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    واقعا مایه ابرو ریزی و شرم ساری هستش این کار!!!صدا و سیمایی که درآمد چند هزار میلیاردی داره ،یه عینک،برفرض دست دوم یا کار کرده هم نبود،عینکی که نهایتش بشه ۸،۹ میلیون ،هدیه میدیم به یه اسطوره جهان فوتبال؟؟!!!همین عینک‌های مارک ری بن،تو یکی از سایتهای فروش اینترنتی تخفیف زده ۳،۴ میلیون!!!!واقعا مایه خجالته!!!!
  • کیروشی پور کثیف IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    مردم زیر خط فقر هستند.بعد آقایون نجیبزاده و آقازاده ها جشن میگیرند.هر شبکه از تلویزیون که میزنی یا مسابقه هست یا جشن و یا یه روحانی در حال صحبت. بعد بودجه صدا و سیما هم سه برابرش کردن.به مردم خودشون کمک نمیکنند هیچ، بودجه های خودشون و حامیانشون افزایش میدن.حالا به اینا کار ندارم شما که اینقدر بریز و بپاش میکنید چرا عینک دست دوم و تقلبی میدید به اسطوره هلندی و آبروی ایران و ایرانی را میبرید.مگه یه عینک نو چقدر قیمتش هست.شما که میلیارد براتون پول خورد هست چگونه نتوانستید یه عینک نو بدید این بنده خدا.
  • امید IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    اصلا چرا عینک افتابی باید کادو بدن وقتی ایران این همه صنایع دستی داره چرا باید عینک افتابی هدیه بدیم اونم با اون وضعیت هیچ کسیم نیست یقه اقایون بگیره که چطور ابروی ایرانی حراج کردین
  • علی IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    ابرو ایران بردن یک ایرانی ابرو ایران نمیبره پس نتیجه میگیریم....
  • وحید IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    اگه از قضیه عینک بگذریم که هم دسته دوم بود و هم همینجور خشک وخالی دادن نه کادویی نه ساک یا کیفی !!! رفتارمجری ها هم مایه آبروریزی محض بود.اون از اینکه بنده خدا رو مجبور میکردن جملات ایرانی بگه اونم جملات مسخره که واقعا زشته یک شخصیت مشهور رو مضحکه خودتون کنید اونم از زدن عینک داویدز به چشماشون بدون اجازه!!! اقا عینک وسیله شخصیه شاید اون دوست نداشته باشه شما عینکش رو به چشماتون بزنید و دست به دست کنید و مجبورش کنید عینک تقلبی رو به چشماش بزنه که واضح بود با اکراه این کاررو کرد. نه هدیه دادن بلدیم و نه رفتار با اشخاص مشهور مثل ندیدپدید ها رفتارمیکنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی