۵+۱ بازمانده از آخرین دیدار با ترکمنستان/ سال ۲۰۱۵ بیرانوند نیمکت‌نشین کدام دروازه‌بان بود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با نگاهی به فهرست اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی در قیاس با آخرین رویارویی مقابل ترکمنستان بسیاری از نفرات تیم ملی تغییر کرده‌اند.

تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین رویارویی مقابل ترکمنستان در تاریخ بیست و یکم آبان ماه سال ۹۴ و بیش از ۸ سال ۴ ماه پیش در چهارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف این تیم رفته بود. دیداری که با نتیجه ۳ بر یک به سود تیم ملی فوتبال کشورمان به پایان رسید.

در آن دیدار ترکیب اصلی تیم ایران را علیرضا حقیقی، احسان حاج صفی، مرتضی پورعلی گنجی، رامین رضاییان، عزت الله پورقاز، اشکان دژاگه، امید ابراهیمی، وحید امیری، سعید عزت اللهی، مهدی ترابی و کاوه رضایی تشکیل می‌دادند.

۵+۱ بازمانده از آخرین دیدار با ترکمنستان/ سال ۲۰۱۵ بیرانوند نیمکت‌نشین کدام دروازه‌بان بود؟
عکس تیمی دیدار سال ۲۰۱۵ ایران مقابل ترکمنستان

همچنین روی نیمکت تیم ملی فوتبال کشورمان علیرضا جهانبخش، رضا قوچان‌نژاد، کمال کامیابی نیا، علیرضا بیرانوند، کریم انصاری فرد، خسرو حیدری، محمدرضا اخباری، حسین کنعانی‌زادگان، مجید مجیدی، مسعود شجاعی، مهرداد محمدی و سوشا مکانی حضور داشتند که از این جمع حالا تنها ۶ نفر همچنان تیم ملی فوتبال کشورمان را همراهی می‌کنند.

رامین رضاییان، سعید عزت اللهی و مهدی ترابی که در آن دیدار در ترکیب اصلی حضور داشتند همچنان از سوی سرمربی تیم ملی به اردوی این تیم دعوت شده‌اند. ضمن اینکه علیرضا جهانبخش، علیرضا بیرانوند و امیرحسین کنعانی‌زادگان نیز که در آن دیدار روی نیمکت حضور داشتند، حالا جزو ارکان اصلی تیم ملی به شمار می روند هستند.

ناگفته نماند؛ مصاف تیم ایران مقابل ترکمنستان فردا شب از ساعت ۱۹:۳۰ در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: آخرین گلزنان ایران به ترکمنستان چه کسانی بوده‌اند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی