نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
تأیید طرح قانون آفساید در فوتبال/ اعصاب بازیکنان و هواداران کمتر خُرد می‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اتحادیه بین‌المللی فوتبال با ایجاد تغییرات در قوانین آفساید موافقت کرد و قرار است این طرح به زودی به صورت آزمایشی اجرا شود.

هیئت بین‌المللی فوتبال (IFAB) به بررسی تغییرات در قانون آفساید ادامه می‌دهد.

بر طبق قانون فعلی ۱۱.۱، زمانی یک بازیکن در موقعیت آفساید قرار می‌گیرد که قسمتی از سر، بدن یا پاهای او در نیمه حریف باشد و از توپ و آخرین بازیکن حریف به دروازه نزدیک‌تر باشد. اما هیئت حاکمه فوتبال IFAB در تلاش برای اصلاح بیشتر بازی و افزایش احتمالی تعداد گل‌های قانونی به ثمر رسیده، اصلاحات در قوانین آفساید را تایید کرد. بر اساس قوانین اصلاحی پیشنهادی، یک بازیکن تنها در صورتی در آفساید قرار می‌گیرد که تمام بدنش از حریف جلوتر باشد.

این تغییرات پیشنهادی می‌تواند تأثیر قابل‌ توجهی بر فوتبال داشته باشد و منجر به بازی و گل‌های هجومی بیشتر شود. این طرح به زودی به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

تأیید طرح قانون آفساید در فوتبال/ اعصاب بازیکنان و هواداران کمتر خُرد می‌شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    ولی گل مساوی امسال پیروزی به ذوب آهن تو آزادی با قانون جدید هم آفساید بود !!!!
  • مصطفی IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    یارگیری مهاجمی که جلوته و حق نداره بره پشتت خیلی اسونتر و مدافعان میتونن خط آفساید رو تعیین کنن ولی یارگیری مهاجمی که میتونه پشتت باشه کار سختیه و خط آفسایدو مهاجم تعیین میکنه
  • farshad IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    بسیار عالی خواهد بود. دو گل ایران در جام ملتهای اسیایی به خاطر همین قانون فعلی پرپر شد. خیلی قانون مسخره ای یه ذره آرنج اونور باشه آفساید اعلام می شه. خودشون هم فهمیدن که قانون فعلی اشتباهه در مورد آفساید.
  • Alish7 IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    اینجوری کار برای کمک داور ها خیلی سخت میشه و همه چیز باید به var سپرده بشه ..
  • یاشا IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    سلام وقتی فوتبال ما سیاسی باشه مهم نیست قانون چی گفته و چی درسته پس دنبال حاشیه اینا نباشین همه میدونن که فوتبال ما هیچ پیشرفتی نداره و نخواهد داشت چون تیم های درجه سوم هم از ما پیشی گرفتن اینم تهه جمله بگم که حتی وی ای ار هم بیاد چون فوتبال ما با سیاست دخیل باشه پس آمدنشم برای فوتبال ما فرقی نداره همه دیدن دربی رفتو برگشت رو که خیلی راحت سر پرسپولیس بریدن امسال هم قراره یک تیم قهرمان کنن که میکنن 🤣🤣🤣🤣🤣

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی