نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
سینا اسدبیگی
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

سینا اسدبیگی هافبک خوش‌اخلاق پرسپولیس در گفت‌وگویی متفاوت با خبرورزشی از حال و هوای نوروز و روزهایی که پیراهن سرخ را برتن کرده، صحبت کرد.

تابستان دو سال قبل وقتی به پرسپولیس آمد، کمتر کسی او را می‌شناخت. با این حال حالا و بعد از دو فصل بازی برای پرسپولیس و کسب قهرمانی با این تیم، یک بازیکن شناخته شده در فوتبال ایران به حساب می‌آید.

صحبت از سینا اسدبیگی هافبک بی‌حاشیه پرسپولیس است که فصل قبل یکی از بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس در راه فتح سه‌گانه بود. اسدبیگی که در ذوب آهن درخشید و چهره شد، توسط گل محمدی برای پرسپولیس جذب شد و خیلی زود هم به ترکیب این تیم رسید.سینا فصل قبل هم برای تیمش گلزنی کرد و هم نمایش‌های خوبش در ترکیب پرسپولیس باعث شد تا یحیی گل محمدی از او در ترکیب اصلی استفاده کند. هرچند اسدبیگی در این فصل کمتر مورد استفاده قرار گرفت، ولی با آمدن اوسمار شرایط بهتری پیدا کرده و بیشتر برای پرسپولیس به میدان می‌رود.

به بهانه نوروز گفت‌وگوی متفاوتی با هافبک خوش آتیه قرمزها انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

نوروز تو را یاد چه چیزی می‌اندازد؟
من در ابتدا سال نو را به همه مردم عزیز کشورم تبریک می‌گویم و امیدوارم سال جدید پر از اتفاقات خوب برای همه مردم باشد. نوروز همیشه یادآور نو شدن و باهم بودن است و حس تازگی به آدم می‌دهد.

بهترین عیدی که گرفتی از چه کسی بود؟
خب عیدی گرفتن همیشه لذتبخش بود و حس فوق العاده‌ای به من می‌داد. وقتی از پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها عیدی می‌گرفتم واقعا لذتبخش بود و تا مدت‌ها با آن عیدی حال من خوب بود.

می‌توانی چند جای دیدنی شهرتان را معرفی کنی؟
خب من بچه کرمانشاه هستم. کرمانشاه جاهای دیدنی زیادی دارد و هر سال میزبان مسافران زیادی است. اگر بخواهم مکان‌های دیدنی شهرم را بگویم؛می‌توانم به طاق بستان، بیستون، غار پراو و پارک کوهستان اشاره کنم. البته جاهای دیدنی کرمانشاه بسیار زیاد است و فقط در همین چند مکان خلاصه نمی‌شود.

می‌توانی با اسامی بازیکنان فوتبال یک هفت سین درست کنی؟
سیدجلال حسینی، سامان قدوس، سعید صادقی، سعید عزت اللهی، سینا اسدبیگی، سجاد شهباززاده و سیامک نعمتی.

سینا اسدبیگی

سالی که گذشت برای تو چطور بود؟
خب ما سال ۱۴۰۲ را به بهترین شکل شروع کردیم و در نهایت هم همه جام‌های ممکن را بردیم. فصل قبل فوق العاده برای ما به پایان رسید و من فکر می‌کنم به هر چیزی که رسیدیم، لیاقتش را داشتیم. فصل جدید را هم خوب شروع کردیم ولی مصدومیت چند بازیکن تاثیرگذار و یکسری مشکلات دیگر باعث شد تا در چند بازی خوب نتیجه نگیریم. همین موضوع سبب شد که چند امتیاز از صدر جدول فاصله بگیریم. در مجموع سال خوبی برای من و پرسپولیس بود و امیدوارم بتوانیم در پایان فصل باز هم برای هوادارانمان جام بیاوریم.

پرسپولیس با آمدن اوسمار تهاجمی‌تر شده و فوتبال زیباییی را بازی می‌کند. چه اتفاقی افتاد که پرسپولیس دو نیم فصل متفاوت را تجربه می‌کند؟
خب تفکرات هر مربی فرق می‌کند. ضمن اینکه ما در نیم فصل اول در چند پست کمبود بازیکن داشتیم ولی الان شرایط بهتر شده است. بازیکنان جدید هم خوب کار کردند و در تیم جا افتادند. همین موضوع باعث شد تا در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم. همانطور که گفتم مصدومیت‌ها خیلی در نیم فصل اول ما را اذیت کرد ولی خداراشکر در حال حاضر اگر بازیکنی هم مصدوم شود، بازیکنان جایگزین می‌توانند به تیم کمک کنند.

فکر می‌کنی امسال هم می‌توانید قهرمانی‌های سال قبل را تکرار کنید؟
خب تکرار سه‌گانه کار سختی است و اصلا راحت نیست که همه جام‌ها را بگیرید. با این حال قطعا ما امیدواریم و تلاش می‌کنیم که باز هم در پایان فصل با قهرمانی هوادارانمان را شاد کنیم.حال هوادارانمان فقط با جام گرفتن خوب می‌شود و ما هم می‌خواهیم هرچه در توان داریم بگذاریم تا آن‌ها حالشان خوب باشد.

لحظه خاصی طی دوران حضورت در پرسپولیس هست که هیچوقت آن را فراموش نکنی؟
بازی برای پرسپولیس همیشه لذتبخش است و قطعا حتی اگر یک دقیقه هم برای این تیم به میدان بروی، هیچوقت فراموش نخواهی کرد. با این حال زدن اولین گلم با پیراهن پرسپولیس که فصل قبل به گل گهر زده شد، لحظه فوق العاده‌ای برای من بود و قطعا تا ابد در ذهنم خواهد ماند.

سینا اسدبیگی

بهترین و تلخ ترین اتفاق فوتبالی برای تو در سالی که گذشت، چه بود؟
بهترین اتفاق به طور حتم گرفتن سه‌گانه با پرسپولیس و گرفتن ۳ جام با تیم محبوبم بود. بدترین اتفاق هم به نظرم شکست مقابل الدحیل و حذف از لیگ قهرمانان آسیا بود. واقعا خیلی حیف شد که نتوانستیم به مرحله بعد صعود کنیم.

در زندگی فوتبالی‌ات حسرت چیزی را می‌خوری؟
خداراشکر تا الان در فوتبال حسرت چیزی را نخوردم. با این حال هدف و آرزوی فوتبالی‌ام رسیدن به پیراهن تیم ملی است که امیدوارم با تلاش زیاد به این خواسته برسم.

بزرگترین الگوی ورزشی‌ات چه کسی است؟
با اینکه عاشق لیورپول هستم و خیلی این تیم را دوست دارم ولی فوتبالیستی که علاقه زیادی به بازی او دارم و به نوعی الگوی فوتبالی‌ام به حساب می‌آید، تونی کروس است که به نظرم یکی از کاملترین هافبک‌های دنیاست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی